MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10

zoeken in:
luc011190 schreef:
(quote)

Ik bedacht me dat het eigenlijk wel leuk zou zijn om echt massaal de top10's te gaan veranderen. Wel (een beetje) geforceerd natuurlijk, maar als alle leden van MuMe een iets obscurdere top10 zouden maken (niet meer dan 100 stemmmen per album bv.), dan ben ik wel benieuwd naar de top250.

Ok, ik zal mijn top tien obscuur maken

Btw lambf: mooie top tien

gemaster schreef:
Zijn jullie niet bang dat door al die thema top 10's de top 250 helemaal door elkaar wordt gehusseld? Dadelijk staat OK Computer ineens niet meer op 1.

Ik maak als tegenprestatie wel een keer een OK Computer top 10 met OK Computer op 1 en alle rip-offs eronder.

luc011190 schreef:
(quote)

Ik bedacht me dat het eigenlijk wel leuk zou zijn om echt massaal de top10's te gaan veranderen. Wel (een beetje) geforceerd natuurlijk, maar als alle leden van MuMe een iets obscurdere top10 zouden maken (niet meer dan 100 stemmmen per album bv.), dan ben ik wel benieuwd naar de top250.

Erg leuk idee, maar dan met niet meer dan 30 of 50 stemmen per album Ik maak hem voorlopig nog niet, maar ik heb al een aardig lijstje in mijn hoofd

Lukas schreef:
(quote)

Gezien het aantal inactieve gebruikers haalt dat weinig uit denk ik.

Precies, ik bedoelde het ook maar als: het zou leuk zijn. Nu haalt het inderdaad weinig uit.

Poe poe... als ik ook maar 1 album uit mijn top 10 moet opofferen voor een ander dan lig ik daar al maanden wakker van en hier gaat men opeens hele top 10's omgooien?!

Tsja, het is maar net hoeveel waarde je er aan hecht. Ik heb gemerkt dat ik mijn favorieten nauwelijks met elkaar kan vergelijken. Hoe zet je bv. een technoplaat af tegen een klezmer-album?

Top 10 betekent voor mij gewoon de 10 beste platen die er zijn, en dat verandert niet snel bij mij, ik moet meestal wel lang zoeken om een nieuwe favoriet te ontdekken, maar dat is hartstikke leuk natuurlijk

schizodeclown schreef:
Top 10 betekent voor mij gewoon de 10 beste platen die er zijn, en dat verandert niet snel bij mij, ik moet meestal wel lang zoeken om een nieuwe favoriet te ontdekken, maar dat is hartstikke leuk natuurlijk

Mijn idee.

basketballerke
Suffe Jan stroomt de lijst binnen waarbij Jeff Magnum en zijn hotel flink wat plaatsen stijgt.

Uit: Radiohead - Ok Computer
In: Mogwai - Happy Songs for Happy People

Louis2703 schreef:
Uit: Radiohead - Ok Computer
In: Mogwai - Happy Songs for Happy People

Goed zo, eerste stap om OK Computer van nr. 1 te verwijderen

Uit: Closing Time-Tom Waits
Freak-Eels

Terugkeer van spiderland op nummer 7 en songs ohia shuift op. Eindelijk eens The Downward Spiral erin.

Wederom een nieuwe, zomerse top 10!

Born Sandy Devotional eruit

Youth of America erin

Vier jaar terug in tijd, dus hoe mij top tien eruit zal zien toen ik twaalf was

Zigstar
D-ark schreef:
Vier jaar terug in tijd, dus hoe mij top tien eruit zal zien toen ik twaalf was

Luisterde jij daarnaar toen jij twaalf was??! Bij mij was dat nog volop top 40 wat de klok sloeg, met als stoute uitsmijter: Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the hot dog flavoured water

Ik dacht meer in liedjes dan in albums, dus een eerlijk top 10 lijst zou ik dan niet kunnen geven van mijn 12e jaar.

Ik kende toen ook niet zoveel albums, maar was wel helemaal weg van die albums. En ik luisterende toen ook nog onzettend veel naar 3fm en zo.

't is tijd voor JAZZ!

Youth of America erin

jellorum

jaja idd een top-plaat...

maar ook The Stranglers - 'The Meninblack' en Daniel Lanois - 'Shine' mogen even van de aandacht genieten...
2 schitterende platen die te weinig bewierookt worden...

Nieuwe nr. 1

Jesusfreen schreef:
Nieuwe nr. 1

Bob Dylan vervangen door Queen

Toon1 schreef:
(quote)

Bob Dylan vervangen door Queen

Ook nog hun beste album...

Ik ook een nieuwe #1!

Lukas schreef:
Ik ook een nieuwe #1!

Bob Dylan

Zigstar
Nieuwe nummer 1: eens een ander Bowie-album.

Jesusfreen schreef:
Nieuwe nr. 1
Geen live-album

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Geen live-album

Who wants to Queenlive forever?

Het koste veel moeite.....maar dit is mijn nieuwe top 10.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:23 uur

geplaatst: vandaag om 12:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.