MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?

zoeken in:
Ik ben vorig jaar gestopt met pianospelen, omdat ik er na 6 jaar achter kwam dat ik nog net zo goed kon spelen als in mijn 3e jaar. Toch heb ik mijn C-examen net gehaald.

Dat is vervelend

Louis2703 schreef:
Ik ben vorig jaar gestopt met pianospelen, omdat ik er na 6 jaar achter kwam dat ik nog net zo goed kon spelen als in mijn 3e jaar. Toch heb ik mijn C-examen net gehaald.

Zoiets had ik dus ook,na 2 jaar drumles bleef ik een beetje op constant niveau,ik weet ook niet hoeveel jaar het nodig heeft trouwens om bijv. fills supersnel te kunnen spelen

Coldie
Ik zit nu een paar maanden op gitaarles. Vroeger heb een jaar of drie op orgelles gezeten.

Ik speel sinds een jaar of 12 gitaar. Spijtig genoeg vertalen het aantal jaren spelen zich niet in mijn vaardigheid met het instrument . Ik heb al enkele keren klassieke gitaar lessen gevolgd en ook een paar cursussen electrische gitaar. Ik houd van beide instrumenten en wissel graag af. In de tussentijd heb ik al bijna 1 jaar geen gitaar meer vastgehad omdat ik voor het werk in het buitenland vertoef...

Ik speel nu ongeveer 10 maanden (elektrische) gitaar en het begint bij momenten al aardig te lukken. Ik heb me overlaatst Scar Tissue volledig alleen aangeleerd, en ben nu bezig met Seek & Destroy, al is de solo misschien nog een trapje te hoog

Basgitaar, keybord, Trombone, Trompet. Alles op een laag pitje.

SelmaDuim
Ik heb van mijn 16e tot mijn 20e acoustische en electrische gitaar gespeeld. Helaas staan mijn gitaren nu al een jaar of 8 stof te vangen, maar op de een of andere manier komt het er niet meer van.

Speel gitaar - vroeger in een band, maar nu alleen nog recreatief, op veler verzoek

Mojo Pin
Ben net begonnen met elektrische gitaar.