De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 januari 2007, 10:12 uur
Heb het altijd jammer gevonden dat ik geen instrument kan bespelen. Piano zou ik bijvoorbeeld heel erg leuk vinden. Misschien ga ik ooit nog op les.
Daarnaast vind ik zingen altijd heel erg leuk, maar daar ben ik niet zo heel goed in (ook niet heel slecht).
Ik schrijf teksten, eigenlijk meer poëzie, maar zo op zn tijd in songtekstvorm.
Zo op zn tijd sta ik ook achter het mengpaneeltje. Ik draai met cd's. Altijd leuk om een extra zakcentje mee te verdienen en me uit te leven met mixen etc.
Daarnaast mix ik vaak nog hele radioprogramma's in elkaar op de computer. Inclusief het praatje. Je moet dan vooral denken aan mijn favoriete genres. Dat is en blijft een tik. Veel mensen verklaren mij ervoor voor gek, maar ach: wat je leuk vind moet je doen.
Daarnaast vind ik zingen altijd heel erg leuk, maar daar ben ik niet zo heel goed in (ook niet heel slecht).
Ik schrijf teksten, eigenlijk meer poëzie, maar zo op zn tijd in songtekstvorm.
Zo op zn tijd sta ik ook achter het mengpaneeltje. Ik draai met cd's. Altijd leuk om een extra zakcentje mee te verdienen en me uit te leven met mixen etc.
Daarnaast mix ik vaak nog hele radioprogramma's in elkaar op de computer. Inclusief het praatje. Je moet dan vooral denken aan mijn favoriete genres. Dat is en blijft een tik. Veel mensen verklaren mij ervoor voor gek, maar ach: wat je leuk vind moet je doen.
0
geplaatst: 23 januari 2007, 15:24 uur
Sommigen weten al dat ik voor tv werk, dus ik knip nogal vrij vaak muziekjes tot een gepaste lengte voor onder diverse programma's te steken. Ik heb daarom ook een vrij brede basis van muziek (Soundtracks, postrock, Rock, IDM, Electronic, het ECM label, etc.....)
Altijd zeer leuk als je ook zeer moeilijke muziek ergens onder kan steken.
Wel spijtig dat ik geen muziek kan spelen, niet via instrument, noch via PC.
0
geplaatst: 23 januari 2007, 15:25 uur
@Reijersen: Wat je leuk vind moet je inderdaad doen. Wat doen de mensen doe jou voor gek verklaren in de tijd dat jij radioprogramma's in elkaar draait? De hond uitlaten? Dancing on Ice kijken? Sudoku's maken?
Verder wil ik zeggen dat het nooit te laat is om een instrument te leren spelen. Gewoon doen! Als je er plezier in hebt, komt de oefening en de verbetering vanzelf, sneller dan je denkt waarschijnlijk
Verder wil ik zeggen dat het nooit te laat is om een instrument te leren spelen. Gewoon doen! Als je er plezier in hebt, komt de oefening en de verbetering vanzelf, sneller dan je denkt waarschijnlijk

0
geplaatst: 23 januari 2007, 15:43 uur
luc011190 schreef:

Ik zal proberen eens een radio-uitzending te sharen via het internet. Kijken of ik dat voor elkaar krijg.Daar heb je gelijk in. Piano lijkt me werelds. Spelen en zingen tegelijk (red. John Legend, Alicia Keys, Stevie Wonder etc.) zal zo mooi zijn. Misschien komt het er inderdaad nog eens van.
0
geplaatst: 23 januari 2007, 15:48 uur
Ik ben nu al twee keer met klassieke gitaarstudies begonnen. Telkens met zangles erbij. Telkens voorbij het eerste jaar geraakt en dan om een of andere reden (nu: lang verblijf in buitenland) moeten opgeven. Heb nu al een jaar geen gitaar meer aangeraakt maar ga er asap werk van maken. Thuis staan een elektrische en een akoestische gitaar. Het liefst zoek ik mij de tabulaturen van een interessant liedje op en studeer ik zolang tot het er enigzins op lijkt. Na enige (lees: heeeel veel oefenen)lukt dat soms een beetje. Mijn lievelingsgitaarsongs:
Led Zep - Stairway to heaven, ik weet het, dit klinkt erg belegen en zal wel verfoeid worden door veel gitaristen. Maar ik vind het ontzettend leuk om te spelen. Er zit alles in, tokkel-werk, riffs en een erg coole solo, die ik echter (nog?) niet kan spelen.
Kansas - Dust in the wind, nog zo'n "stinker" die erg motiveert om te spelen. Er zit een klein tokkel-loopje in dat, eens onder controle, het hele liedje ineens mogelijk maakt.
Pearl Jam - Alive, met electrische gitaar, maar dan enkel de riff. Trukske geleerd tijdens een korte cursus in het MOD in Hasselt.
Led Zep - Stairway to heaven, ik weet het, dit klinkt erg belegen en zal wel verfoeid worden door veel gitaristen. Maar ik vind het ontzettend leuk om te spelen. Er zit alles in, tokkel-werk, riffs en een erg coole solo, die ik echter (nog?) niet kan spelen.
Kansas - Dust in the wind, nog zo'n "stinker" die erg motiveert om te spelen. Er zit een klein tokkel-loopje in dat, eens onder controle, het hele liedje ineens mogelijk maakt.
Pearl Jam - Alive, met electrische gitaar, maar dan enkel de riff. Trukske geleerd tijdens een korte cursus in het MOD in Hasselt.
0
Bobiej
geplaatst: 27 januari 2007, 17:59 uur
grovonion schreef:
Ik ook, ontzettend vet om te kunnen, zeker als je moeder helemaal geëmotioneerd erdoor word (Nee, niet emo
).Ik zelf speel dus ook gitaar (elektrisch en acoustich), en ik speel niet echt in een band, wel af en toe samen met een groepje oefenen en lol maken (lees: zuipen). Ik probeer ook een eigen nummer te maken, maar aangezien inspiratie ver weg is kan dat nog wel een tijdje duren
.
0
geplaatst: 27 januari 2007, 18:09 uur
eviljoke schreef:
Sommigen weten al dat ik voor tv werk, dus ik knip nogal vrij vaak muziekjes tot een gepaste lengte voor onder diverse programma's te steken. Ik heb daarom ook een vrij brede basis van muziek (Soundtracks, postrock, Rock, IDM, Electronic, het ECM label, etc.....)
He dat wist ik nog helemaal niet!

Waar zou ik zo ongeveer jouw knip en plak werk kunnen bewonderen? Zo heel af en toe dan hoor je nog wel eens aardige muziek gebruikt worden onder docu's bijvoorbeeld. Laatst iets met veel Johann Johannsson. Vraag ik me altijd af hoe diegene dan bij die muziek komt en of het niet stiekem iemand is die ook op muziekforums rondzwerft. Iemand als jij bijvoorbeeld!

Maar meestal hoor je toch vooral kleffe Coldplay rock onder programma's.

0
geplaatst: 27 januari 2007, 18:28 uur
knip en plakwerk vooral te bewonderen op één (België). Omdat het de laatste tijd veel Reality is, is het ook niet echt veel soeps. Voor de laatste 2 reeksen die ik gedaan heb, wel veel uit de Kranky Catalagus geplukt (oa growing, stars of the lid, the dead texan,.....) Binnenkort monteer ik een programma over mensen die hun vrees willen overwinnen (niet op de fear factor achtige manier) en dat programma gaat van voor tot achter vol zitten met Filmmuziek.
0
geplaatst: 27 januari 2007, 21:26 uur
Cool. En kun je als programmamakers zomaar lukraak alle muziek plakken onder je programma, of zijn daar weer speciale regelingen voor? Ik zie namelijk nooit credits voor de muziek aan het einde van programma's dus artiesten die gedraaid worden komen er een beetje bekaaid af in mijn ogen.
0
geplaatst: 27 januari 2007, 21:37 uur
Dat soort rechten worden voor een tv-uitzending centraal betaald, en dat is inclusief eventuele herhaling.
0
geplaatst: 27 januari 2007, 21:42 uur
zoals neo dus zegt, alles wordt aangegeven (artiest, album, hoe lang je het gebruikt hebt, etc....) aan Sabam in België. Zij hebben een verdeelsleutel daarvoor. Of die fair is, weet ik niet. Wat soms wel is, als een artiest zich bekocht voelt (bijvoorbeeld een nummer van hen gebruikt in verkeerde context -- een generiekmuziekje ofzo van een obsceen programma), dan kan die wel optreden en laten vervangen
0
geplaatst: 28 januari 2007, 02:35 uur
Heb jaren viool gespeeld. Ook in een orkest gezeten en daar een tijdje concertmeester geweest.
Daarnaast lukt het me wat akkoorden aan te slaan op de gitaar en heb ik in mijn kinderjaren nog heel even blokfluit gespeeld
Nu is het helaas alleen nog maar passief. Ik zou graag weer actief met muziek bezig willen zijn, maar het ontbreekt me momenteel aan discipline om me er dan ook goed voor in te zetten door elke dag te studeren (wat zeker op de viool hard nodig is).
En moest ik een nieuw instrument kiezen dan zou ik graag nog eens cello willen leren spelen of piano.
Daarnaast lukt het me wat akkoorden aan te slaan op de gitaar en heb ik in mijn kinderjaren nog heel even blokfluit gespeeld

Nu is het helaas alleen nog maar passief. Ik zou graag weer actief met muziek bezig willen zijn, maar het ontbreekt me momenteel aan discipline om me er dan ook goed voor in te zetten door elke dag te studeren (wat zeker op de viool hard nodig is).
En moest ik een nieuw instrument kiezen dan zou ik graag nog eens cello willen leren spelen of piano.
0
geplaatst: 28 januari 2007, 11:03 uur
aERodynamIC schreef:
.... cello willen leren spelen ....
.... cello willen leren spelen ....

Hoe treuriger hoe beter!
0
SelmaDuim
geplaatst: 28 januari 2007, 12:27 uur
aERodynamIC schreef:
Misschien moeten we maar eens een keer samen op les gaan.

Mijn beide gitaren staan overigens al wat jaartjes stof te vangen. Ben daar een beetje op uitgekeken geraakt helaas.
0
geplaatst: 28 januari 2007, 12:34 uur
Ik speel soms wat noten op een akoestische gitaar, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Misschien dat ik in de toekomst nog wat actiever wordt in de muziek, maar daar moet ik nog over denken.
0
geplaatst: 28 januari 2007, 12:46 uur
Mooiste instrument. Punt.
Ik denk dat het me redelijk af zou moeten gaan, gezien de ervaring met de viool.
Het vioolspelen daar ben ik ingerold. Ik zat als jongentje op AMV-les en daar kregen leerlingen die er eventueel geschikt voor waren een soort aanmoedigingsbrief (want wees eerlijk: de viool heeft toch een wat slecht imago bij kinderen). En voor ik het wist bleef ik het jaren doen.
Zou ik nu moeten kiezen dan was het dus cello, piano of toch gitaar, want die paar akkoorden die ik nu kan spelen stellen gewoon te weinig voor en net als bij Selma staat dat ding nu wat te verstoffen (net als mijn viool overigens).
0
geplaatst: 28 januari 2007, 13:39 uur
Klumpie schreef:
Misschien dat ik in de toekomst nog wat actiever wordt in de muziek, maar daar moet ik nog over denken.
Misschien dat ik in de toekomst nog wat actiever wordt in de muziek, maar daar moet ik nog over denken.
Klinkt alsof dat niet gaat gebeuren.
0
MetalDex
geplaatst: 28 januari 2007, 15:13 uur
Ik speel nu precies 10 jaar keyboard, maar ik heb altijd het gevoel dat het woord keyboard een beetje een negatieve klank heeft (kan ook helemaal aan mij liggen
). Maar ik vind het gewoon een prachtig instrument omdat je er zoveel verschillende richtingen mee op kunt: klassiek, pop, rock, blues, metal, jazz...
Ik speel liever op een echte piano, dan op een keyboard met pianoklank, of op een echt orgel of synthesizer, gewoon omdat de klank dan veel authentieker is dan op een voorgeprogrammeerd 'programma', maar om het te leren spelen en te oefenen is een keyboard perfect.
Verder ben ik pas begonnen met wat te tokkelen op een akoustische gitaar, en wil binnenkort een elektrische kopen. Ik heb ook een zwak voor de basgitaar, maar ik denk dat ik zelf iets te weinig gevoel voor ritme heb om dat fatsoenlijk te kunnen spelen, maar ik hoop het wel nog ooit te kunnen proberen.
Groot respect heb ik voor mensen die viool spelen, mijn muziekleraar heeft altijd gezegd dat dat een van de moeilijkste instrumenten is om te spelen; maar ook omdat ik het altijd prachtig heb gevonden om naar strijkorkesten te luisteren.
Ik speel sinds kort in twee bandjes (melodic metal), maar ik het liefst zou ik in een kleine blues(rock)band spelen.
). Maar ik vind het gewoon een prachtig instrument omdat je er zoveel verschillende richtingen mee op kunt: klassiek, pop, rock, blues, metal, jazz... Ik speel liever op een echte piano, dan op een keyboard met pianoklank, of op een echt orgel of synthesizer, gewoon omdat de klank dan veel authentieker is dan op een voorgeprogrammeerd 'programma', maar om het te leren spelen en te oefenen is een keyboard perfect.
Verder ben ik pas begonnen met wat te tokkelen op een akoustische gitaar, en wil binnenkort een elektrische kopen. Ik heb ook een zwak voor de basgitaar, maar ik denk dat ik zelf iets te weinig gevoel voor ritme heb om dat fatsoenlijk te kunnen spelen, maar ik hoop het wel nog ooit te kunnen proberen.
Groot respect heb ik voor mensen die viool spelen, mijn muziekleraar heeft altijd gezegd dat dat een van de moeilijkste instrumenten is om te spelen; maar ook omdat ik het altijd prachtig heb gevonden om naar strijkorkesten te luisteren.
Ik speel sinds kort in twee bandjes (melodic metal), maar ik het liefst zou ik in een kleine blues(rock)band spelen.
0
geplaatst: 28 januari 2007, 15:26 uur
MetalDex schreef:
Groot respect heb ik voor mensen die viool spelen, mijn muziekleraar heeft altijd gezegd dat dat een van de moeilijkste instrumenten is om te spelen
Groot respect heb ik voor mensen die viool spelen, mijn muziekleraar heeft altijd gezegd dat dat een van de moeilijkste instrumenten is om te spelen
Valt mee. Ik denk meer dat je het doorzettingsvermogen moet waarderen (en vooral van de omgeving). Het klinkt in het begin natuurlijk voor geen meter, en dat is nog zacht uitgedrukt. Het is een gevoelsinstrument: een enkele milimeter je vinger verkeerd plaatsen zorgt al voor mindere klanken en dat heeft bij veel andere instrumenten minder erge gevolgen
.
0
geplaatst: 28 januari 2007, 16:11 uur
Ik heb een tijdje basgitaar gespeeld en vind het ook leuk om te DJ'en. Dat laatste doe ik het liefste met electronische muziek, maar ook met popmuziek (in de brede zin van het woord, dus van kelis tot franz ferdinand). Heb met dat laatste steeds minder voeling, maar het levert leuke bijverdienstes op, dus ik blijf het maar doen...
0
geplaatst: 28 januari 2007, 16:24 uur
Franz Ferdinand en Kelis? Zo breed is dat niet, als je lekker The Fallen (Justice Remix) en Bossy (SebastiAn Remix) draait 

0
geplaatst: 8 februari 2007, 09:43 uur
Muziek is eigenlijk mijn leven ,
Mijn hele familie is met muziek bezig...
Mijn moeder zingt in een allround band, mijn vader is een rockband, mijn oma zit in een country groepje, mijn opa zat in een koor en verhuurt nu karaoke set's en boxen en microfonen en zovoort, en mijn andere opa en oma spelen instrumenten , en zo kun je maar door gaan , dus ik ben er zegmaar ook wel mee opgegroeid.
Zelf zing ik, ik doe graag mee aan talentenjachten , en sta graag op het podium, ik zing graag liedjes van kelly clarkson, celine dion, mariah carey , whitney houston & anouk, ik hou zegmaar van liedjes met power,
zingen is mijn grootste hobby in de muziek, maar ik speel ook keyboard/piano , ik kan mezelf al begeleiden met sommige nummers, (because of you bijv. van kelly clarkson enzovoort)
Ook schrijf ik graag liedjes, ik heb al heel veel liedjes.
Ook luister ik super graag naar muziek, ik heb daarom ook elke dag weer een ander album op.
Ook ben ik dol op muziek tijdschriften, ik heb veel abbonementen genomen.
Muziek is mijn grootste hobby
Mijn hele familie is met muziek bezig...
Mijn moeder zingt in een allround band, mijn vader is een rockband, mijn oma zit in een country groepje, mijn opa zat in een koor en verhuurt nu karaoke set's en boxen en microfonen en zovoort, en mijn andere opa en oma spelen instrumenten , en zo kun je maar door gaan , dus ik ben er zegmaar ook wel mee opgegroeid.
Zelf zing ik, ik doe graag mee aan talentenjachten , en sta graag op het podium, ik zing graag liedjes van kelly clarkson, celine dion, mariah carey , whitney houston & anouk, ik hou zegmaar van liedjes met power,
zingen is mijn grootste hobby in de muziek, maar ik speel ook keyboard/piano , ik kan mezelf al begeleiden met sommige nummers, (because of you bijv. van kelly clarkson enzovoort)
Ook schrijf ik graag liedjes, ik heb al heel veel liedjes.
Ook luister ik super graag naar muziek, ik heb daarom ook elke dag weer een ander album op.
Ook ben ik dol op muziek tijdschriften, ik heb veel abbonementen genomen.
Muziek is mijn grootste hobby

0
Sietse
geplaatst: 8 februari 2007, 18:46 uur
geen zin om een veel te lange tekst te lezen, scroll naar beneden.
naast mijn bijna maniakale verzamelwoede speel ik zoals, bij sommigen al wel bekend, muziek op de laptop.
Ik maak experimentele electronische muziek, en dan met name ambient drones. Ik heb ondertussen 2 cd's (beide hier aanwezig) uitgebracht. Een in eigen-beheer, de andere via een klein Duits label. Daarnaast zijn er legio mp3 releases die allemaal gratis te krijgen zijn.
Enkele van mijn grootste voorbeelden vinden mijn muziek tof en hebben mij daarover gemaild, waar ik heel trots op ben.
Ook ben ik heel trots op het feit dat John Peel (moge zijn ziel rust hebben) mij ooit op BBC Radio 1 in zijn "The John Peel Show" heeft gedraaid. Dit is wellicht de meeste eer (en te veel) die ik ooit heb gehad. Als ik de opname terug hoor word ik nog steeds heel vrolijk en gelukkig enzo.
Verder vinden heel weinig andere mensen het leuk...
Live optreden doe ik ook met deze muziek en das leuk
oa. 2x in Duitsland gestaan en verder nog wat podia in Nederland van dichtbij gezien, met als klap op de vuurpijl een optreden in een keuken!!! voor (in de eerste 30 minuten) geen publiek (de laatste 15 10 man...hoera voor slecht georganiseerde festivals met dubbele planning en geen speel schema's)
Er is ook goed nieuws voor mensen die drones niet leuk vinden, ik ben nl. nu bezig met een project (ook met de laptop) waarin ik uit klikjes en piepjes ritmische muziek maak met daarin een fijne bassdrum (dansen zij bijna een optie zijn) wat een stuk makkelijker in het gehoor ligt.
Daarnaast speel ik ook in een band waarmee ik nu al 2 1/2 jaar (of waren het er 3 1/2) iedere vrijdag mij vermaak in de oefenruimte en ongeveer 2x per jaar ook daarbuiten.
Wij spelen soms post-rock, maar tegenwoordig vaker psychedelische improv post-ambient jazz noise rock (volg je hem nog?)
Ook hier zit ik achter de laptop, maar speel ik ook (net zoals bij mijn drone ding) melodica, klokkenspel, (blok)fluiten, muziekdoos, metalen objecten (pandeksels, buizen, andere zooi) en legio aan zelf gemaakte instrumenten (denk bijv. aan een triangle, maar dan met 40 zijtakken, houtenkistjes met bladeren enz.)
Ook doe ik iets met vocalen, al zou zingen een groot woord zijn...
Om dit lange verhaal te sluiten. Ook ben ik hobby criticus voor mensen die een mening wil over hun eigen gemaakte muziek. Meerdere muziek vrienden van mij vragen mij om meningen over hun muziek. Dit omvat zowel het creatieve proces als het productionele proces. Dit gaat zowel om muziek die ik leuk vind als muziek die ik niet leuk vind. De knop gaat dan gewoon even om en luister ik met een niet bevooroordeeld oor.
Ik luister serieus en geef daarna een serieus antwoord in mij ohh zo gewaardeerde *ahum* niet altijd even subtiele manier.
(mogelijk binnenkort trouwens ook weer eens wat internet radioshows maken...das ook leuk, maar doe ik al jaren niet meer)
Tering, wat een lang tekst met een hoop onzin.
Samengevat:
Ik maak muziek op de laptop als Orphax (drones, ambient enz) als een semi-professional
Ben bezig met een project genaamd Riker wat (bijna dansbare) minimale electronische muziek is (denk glitch, clicks and cuts, maar dan anders)
Speel in een band genaamd Zonderland waarmee we experimentele muziek maken met nogal wat ambient en psychedelische invloeden.
Ik luister als criticus naar muziek van vrienden (en anderen)
Ik heb ooit radioshows voor internet enzo gemaakt.
naast mijn bijna maniakale verzamelwoede speel ik zoals, bij sommigen al wel bekend, muziek op de laptop.
Ik maak experimentele electronische muziek, en dan met name ambient drones. Ik heb ondertussen 2 cd's (beide hier aanwezig) uitgebracht. Een in eigen-beheer, de andere via een klein Duits label. Daarnaast zijn er legio mp3 releases die allemaal gratis te krijgen zijn.
Enkele van mijn grootste voorbeelden vinden mijn muziek tof en hebben mij daarover gemaild, waar ik heel trots op ben.
Ook ben ik heel trots op het feit dat John Peel (moge zijn ziel rust hebben) mij ooit op BBC Radio 1 in zijn "The John Peel Show" heeft gedraaid. Dit is wellicht de meeste eer (en te veel) die ik ooit heb gehad. Als ik de opname terug hoor word ik nog steeds heel vrolijk en gelukkig enzo.
Verder vinden heel weinig andere mensen het leuk...
Live optreden doe ik ook met deze muziek en das leuk

oa. 2x in Duitsland gestaan en verder nog wat podia in Nederland van dichtbij gezien, met als klap op de vuurpijl een optreden in een keuken!!! voor (in de eerste 30 minuten) geen publiek (de laatste 15 10 man...hoera voor slecht georganiseerde festivals met dubbele planning en geen speel schema's)
Er is ook goed nieuws voor mensen die drones niet leuk vinden, ik ben nl. nu bezig met een project (ook met de laptop) waarin ik uit klikjes en piepjes ritmische muziek maak met daarin een fijne bassdrum (dansen zij bijna een optie zijn) wat een stuk makkelijker in het gehoor ligt.
Daarnaast speel ik ook in een band waarmee ik nu al 2 1/2 jaar (of waren het er 3 1/2) iedere vrijdag mij vermaak in de oefenruimte en ongeveer 2x per jaar ook daarbuiten.
Wij spelen soms post-rock, maar tegenwoordig vaker psychedelische improv post-ambient jazz noise rock (volg je hem nog?)
Ook hier zit ik achter de laptop, maar speel ik ook (net zoals bij mijn drone ding) melodica, klokkenspel, (blok)fluiten, muziekdoos, metalen objecten (pandeksels, buizen, andere zooi) en legio aan zelf gemaakte instrumenten (denk bijv. aan een triangle, maar dan met 40 zijtakken, houtenkistjes met bladeren enz.)
Ook doe ik iets met vocalen, al zou zingen een groot woord zijn...
Om dit lange verhaal te sluiten. Ook ben ik hobby criticus voor mensen die een mening wil over hun eigen gemaakte muziek. Meerdere muziek vrienden van mij vragen mij om meningen over hun muziek. Dit omvat zowel het creatieve proces als het productionele proces. Dit gaat zowel om muziek die ik leuk vind als muziek die ik niet leuk vind. De knop gaat dan gewoon even om en luister ik met een niet bevooroordeeld oor.
Ik luister serieus en geef daarna een serieus antwoord in mij ohh zo gewaardeerde *ahum* niet altijd even subtiele manier.
(mogelijk binnenkort trouwens ook weer eens wat internet radioshows maken...das ook leuk, maar doe ik al jaren niet meer)
Tering, wat een lang tekst met een hoop onzin.
Samengevat:
Ik maak muziek op de laptop als Orphax (drones, ambient enz) als een semi-professional
Ben bezig met een project genaamd Riker wat (bijna dansbare) minimale electronische muziek is (denk glitch, clicks and cuts, maar dan anders)
Speel in een band genaamd Zonderland waarmee we experimentele muziek maken met nogal wat ambient en psychedelische invloeden.
Ik luister als criticus naar muziek van vrienden (en anderen)
Ik heb ooit radioshows voor internet enzo gemaakt.
0
geplaatst: 8 februari 2007, 19:19 uur
luc011190 schreef:
0Zo breed is dat niet, als je lekker The Fallen (Justice Remix) en Bossy (SebastiAn Remix) draait
0Zo breed is dat niet, als je lekker The Fallen (Justice Remix) en Bossy (SebastiAn Remix) draait

De laatste keer heb ik wel de Alan Braxe en Fred Falke remix van Bossy gedraaid. Maar dat was tijdens een 'electro'-avondje.

Leuke verhalen van Music en Sietse trouwens!
0
Bobiej
geplaatst: 11 april 2007, 22:45 uur
Charles Manson schreef:
waarom?
mag iemand het gitaarspel niet serieus nemen?
waarom?
mag iemand het gitaarspel niet serieus nemen?
Tuurlijk mag dat, niets leukers dan dat
.Ik neem mijn gitaar ook bloody serious, jammer dat mijn ouders dat niet doen...
0
Charles Manson
geplaatst: 9 juli 2007, 13:37 uur
er zijn maar weinig gitaristen die het allemaal ECHT serieus nemen en die hun shit een beetje voor elkaar hebben.
er zijn zoveel gitaristen die zoiets hebben van: als er geluid uit komt, is het in orde.
ongelooflijk....
er zijn zoveel gitaristen die zoiets hebben van: als er geluid uit komt, is het in orde.
ongelooflijk....
* denotes required fields.