De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?
zoeken in:
0
Charles Manson
geplaatst: 9 juli 2007, 13:40 uur
want?
edit:
geen reactie meer.
Jammer, over dit onderwerp had ik nu graag eens serieus van gedachten gewisseld.
edit:
geen reactie meer.
Jammer, over dit onderwerp had ik nu graag eens serieus van gedachten gewisseld.
0
Bobiej
geplaatst: 9 juli 2007, 23:25 uur
't is inderdaad jammer dat sommigen niet kritisch genoeg zijn voor zichzelf.
Ik zat een tijd bij een meisje op gitaarles, die is volgens mij alleen op les gegaan om te kunnen zeggen; hé, ik speel gitaar.
Da's jammer, als je een instrument wilt bespelen moet je er ook voor gaan...
Ik zat een tijd bij een meisje op gitaarles, die is volgens mij alleen op les gegaan om te kunnen zeggen; hé, ik speel gitaar.
Da's jammer, als je een instrument wilt bespelen moet je er ook voor gaan...

0
Joy
geplaatst: 10 juli 2007, 02:14 uur
een poging tot serieuze discussie met mijn grote vriend manson (monsoon?) dan maar
noem om te beginnen maar eens wat voorbeelden van gitaristen die er volgens jou met de pet naar gooien, en hoe classificeer je de noemer 'gitaristen'
sommige muzikanten bespelen hun gitaar door erover heen te pissen, het instrument in de takels te hangen en tegen de muur aan te slingeren
allemaal een andere manier van gitaar spelen, anders dan de klassieke manier
maar goed, bij de les gebleven ben ik toch benieuwd waar je mee aan komt kakken
want wie bepaald nu of zij er met een bepaald geluid met de pet naar gooien, misschien vind men het geluid wel prima
't is een beetje een boude uitspraak die je doet
verklaar je nader
noem om te beginnen maar eens wat voorbeelden van gitaristen die er volgens jou met de pet naar gooien, en hoe classificeer je de noemer 'gitaristen'
sommige muzikanten bespelen hun gitaar door erover heen te pissen, het instrument in de takels te hangen en tegen de muur aan te slingeren
allemaal een andere manier van gitaar spelen, anders dan de klassieke manier
maar goed, bij de les gebleven ben ik toch benieuwd waar je mee aan komt kakken
want wie bepaald nu of zij er met een bepaald geluid met de pet naar gooien, misschien vind men het geluid wel prima
't is een beetje een boude uitspraak die je doet
verklaar je nader
0
Charles Manson
geplaatst: 10 juli 2007, 09:36 uur
Tsja....
Weet je? Je bent er erg duidelijk in dat je van te voren reeds besloten hebt het niet met mijn uitleg eens te gaan zijn, dus heeft het weinig zin dat ik uberhaupt nog "ergens mee aan kom kakken", toch?
Daarnaast vind ik je gehele toonzetting zoals gewoonlijk meteen al weer zo onplezierig....
Weet je? Je bent er erg duidelijk in dat je van te voren reeds besloten hebt het niet met mijn uitleg eens te gaan zijn, dus heeft het weinig zin dat ik uberhaupt nog "ergens mee aan kom kakken", toch?
Daarnaast vind ik je gehele toonzetting zoals gewoonlijk meteen al weer zo onplezierig....
0
geplaatst: 27 augustus 2007, 22:56 uur
Heb voor de grap een (proef)aflevering opgenomen van SF Radio. Home-made radio dus. Zonder jingles.
SF Radio
SF Radio
0
geplaatst: 27 augustus 2007, 23:03 uur
Als iemand weet hoe en/of waarmee jingles te maken dan is dat altijd welkom 

0
handsome_devil
geplaatst: 28 augustus 2007, 07:10 uur
Wat valt er nader te verklaren? Ik kocht bij de Xenos twee suikerspinnen á 1 euro per stuk en toen kwam ik opeens op het geniale idee om er een EP over te maken.
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 17:08 uur
oei, oei, oei. Da wordt waarschijnlijk een ketchup-song of de kebab-song van in Frankrijk... :-S
0
handsome_devil
geplaatst: 29 augustus 2007, 20:09 uur
Wees niet bang. Het wordt een mix tussen folk en noise.
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 21:01 uur
handsome_devil schreef:
Ik zie het al voor me: met een rustig deuntje van een akoestische gitaar waarop al schreeuwend gezongen wordt: "Die suikerspin van Xenos, OOOH zo lekker"

0
geplaatst: 29 augustus 2007, 21:01 uur
Ik verzin bandnamen voor de ep van Madelon over suikerspinnen. Maar ze is eigenwijs en heeft een andere gekozen.
0
handsome_devil
geplaatst: 29 augustus 2007, 21:05 uur
Jaja, een grote pot voor 1 euro, een kleintje voor 50 cent.
En zeur niet Lukas, nu heb ik er in ieder geval eentje met veel emotionele waarde voor mezelf.
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 21:09 uur
Lukas schreef:
Ik verzin bandnamen voor de ep van Madelon over suikerspinnen. Maar ze is eigenwijs en heeft een andere gekozen.

0
handsome_devil
geplaatst: 29 augustus 2007, 21:10 uur
Ja bedankt Wim. Shine on you crazy motherfucker.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:24 uur
SF Radio, aflevering 2 is nu in de maak.
Een eigen website en jingles staan ook op het programma.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 16:10 uur
0
geplaatst: 12 september 2007, 21:58 uur
Reijersen schreef:
SF staat zeker voor SoulFunk?
* denotes required fields.