MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?

zoeken in:
Charles Manson
want?

edit:
geen reactie meer.
Jammer, over dit onderwerp had ik nu graag eens serieus van gedachten gewisseld.

Bobiej
't is inderdaad jammer dat sommigen niet kritisch genoeg zijn voor zichzelf.

Ik zat een tijd bij een meisje op gitaarles, die is volgens mij alleen op les gegaan om te kunnen zeggen; hé, ik speel gitaar.

Da's jammer, als je een instrument wilt bespelen moet je er ook voor gaan...

Joy
een poging tot serieuze discussie met mijn grote vriend manson (monsoon?) dan maar

noem om te beginnen maar eens wat voorbeelden van gitaristen die er volgens jou met de pet naar gooien, en hoe classificeer je de noemer 'gitaristen'

sommige muzikanten bespelen hun gitaar door erover heen te pissen, het instrument in de takels te hangen en tegen de muur aan te slingeren

allemaal een andere manier van gitaar spelen, anders dan de klassieke manier

maar goed, bij de les gebleven ben ik toch benieuwd waar je mee aan komt kakken

want wie bepaald nu of zij er met een bepaald geluid met de pet naar gooien, misschien vind men het geluid wel prima

't is een beetje een boude uitspraak die je doet

verklaar je nader

Charles Manson
Tsja....

Weet je? Je bent er erg duidelijk in dat je van te voren reeds besloten hebt het niet met mijn uitleg eens te gaan zijn, dus heeft het weinig zin dat ik uberhaupt nog "ergens mee aan kom kakken", toch?

Daarnaast vind ik je gehele toonzetting zoals gewoonlijk meteen al weer zo onplezierig....

Joy
dan niet, mij een biet

Heb voor de grap een (proef)aflevering opgenomen van SF Radio. Home-made radio dus. Zonder jingles.

SF Radio

Als iemand weet hoe en/of waarmee jingles te maken dan is dat altijd welkom

handsome_devil
Ik ben bezig met een EP over suikerspinnen.

verklaar u nader

handsome_devil
Wat valt er nader te verklaren? Ik kocht bij de Xenos twee suikerspinnen á 1 euro per stuk en toen kwam ik opeens op het geniale idee om er een EP over te maken.

Ik ben benieuwd.

oei, oei, oei. Da wordt waarschijnlijk een ketchup-song of de kebab-song van in Frankrijk... :-S

handsome_devil
Wees niet bang. Het wordt een mix tussen folk en noise.

Sheplays
Suikerspinnen bij de Xenos?

ik speel gitaar ., zit ook in een bandje.,genre: pop/rock

handsome_devil schreef:
Wees niet bang. Het wordt een mix tussen folk en noise.

Ik zie het al voor me: met een rustig deuntje van een akoestische gitaar waarop al schreeuwend gezongen wordt: "Die suikerspin van Xenos, OOOH zo lekker"

Ik verzin bandnamen voor de ep van Madelon over suikerspinnen. Maar ze is eigenwijs en heeft een andere gekozen.

handsome_devil
Sheplays schreef:
Suikerspinnen bij de Xenos?

Jaja, een grote pot voor 1 euro, een kleintje voor 50 cent.

En zeur niet Lukas, nu heb ik er in ieder geval eentje met veel emotionele waarde voor mezelf.

Lukas schreef:
Ik verzin bandnamen voor de ep van Madelon over suikerspinnen. Maar ze is eigenwijs en heeft een andere gekozen.

handsome_devil
Ja bedankt Wim. Shine on you crazy motherfucker.

sxesven
De demo is alvast fantastisch.

SF Radio, aflevering 2 is nu in de maak.

Een eigen website en jingles staan ook op het programma.

Piano en de viool.

Reijersen schreef:
SF Radio, aflevering 2 is nu in de maak.

Een eigen website en jingles staan ook op het programma.

SF staat zeker voor SoulFunk?

(maar ook wat R&B, Hiphop en jazz)

Judith schreef:
Piano en de viool.

speel je viool?

Ja, wist je dat niet? Heb vijf jaar lang les gehad.

Nee, nu wel.

Mooi. Jij speelt niks of wel?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:45 uur

geplaatst: vandaag om 23:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.