MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Originele cd's in top 10?

zoeken in:
Alles orgineel, alleen The Mission - Children niet in een supergoede staat.

Alles orgineel, dat wat ik op vinyl had vervangen op CD.

EVANSHEWSON
Toon1 schreef:
Ik heb heel mijn top tien origineel (op dit moment).

Ik ook.

Soms copieer ik cd's van vrienden. En als ik die dan echt heel goed ga vinden - door vaker te draaien - dan koop ik toch soms de originele, dat is zoveel méér waard, ook voor het artwork, die boekjes, die drukinkt, een freak kent dat beslist...

eazyfan
Momenteel alles behalve m'n # 9, die ligt dan ook nergens meer in België spijtig genoeg

deric raven schreef:
Alles orgineel, alleen The Mission - Children niet in een supergoede staat.

Nu wel

ik heb alles orgineel , ik ga toch geen copien in mijn top 10 zetten .

5 albums heb ik origineel, mijn top 4 en die van dEUS, van de andere artiesten in men top 10 heb ik ook originele maar niet die albums van in men top 10. Voor mij is een originele cd hebben of niet nu niet zooo belangrijk

rudiger schreef:
ik heb alles orgineel , ik ga toch geen copien in mijn top 10 zetten .

Knofler moet nogal verdienen aan jou

Vorige week heb ik Funeral en Meat Is Murder gekocht, enkel mijn nummer 10 heb ik nog niet origineel (kunnen vinden).

Alles origineel!

yoeridedeygere
Ik heb Thom Yorke - The Eraser nog niet in bezit, ik wacht al een tijdje tot hij afslaat maar dat gebeurt maar niet. Ik denk dat ik toch allicht zal toegeven

sxesven
Sinds ik onlangs mijn top 10 heb aangepast heb ik helaas niet alles meer origineel. Senzuri Power Up, heden op nummer 8, is namelijk krek onvindbaar. Mocht ik een exemplaar tegen komen, dan zou ik die onmiddelijk aanschaffen, maar ik vrees zo dat het er eigenlijk niet in zit. Toch jammer. Misschien m'n top 10 aanpassen maar.

yoeridedeygere schreef:
ik wacht al een tijdje tot hij afslaat maar dat gebeurt maar niet.

Links of rechts?

Is dat Vlaams voor goedkoper worden?

Ik heb, voor zover mogelijk, mijn gehele toptien op Vinyl en CD

Osiris Apis schreef:
(quote)

Links of rechts?

Is dat Vlaams voor goedkoper worden?

Inderdaad. "De cd is in afslag" zeggen ze bij ons

Ik zou me echt diep moeten schamen... Ik heb maar 2 (!) echte CD's in m'n top 10 hangen, mijn nummer 1 en 4...
Maar ik heb altijd het idee dat ik over een tijdje een heel andere top 10 heb...
Maar ik koop wel steeds meer origineel. Staat toch iets leuker in je kast.

voltazy
ik wil een album eerst sowieso orgineel in bezit hebben voor een album voor een top 10 plaats in aanmerking komt.

dus ik heb m'n gehele top 10 orgineel op cd.

voltazy
EVANSHEWSON schreef:
dat is zoveel méér waard, ook voor het artwork, die boekjes, die drukinkt, een freak kent dat beslist...

ik ken het

Raekwon the chef
Alles origineel, op Dark Side of the Moon, One Nation Under A Groove en Reign in Blood na

alles behalve TNT van Tortoise

Alles orgineel. 8x Vinyl 2xCd

Momenteel heb ik er acht origineel in bezit. Enkel Kraftwerk en 65days nog niet.

Hier 9 in bezit. De 10e, Peel Sessions van Can, hoop ik vanavond te winnen op eBay.

Tuurlijk alles origineel. Overigens mijn cd-collectie bestaat uit geen EEN kopie. Origineel is emotie!

voltazy
Snappy schreef:
Tuurlijk alles origineel. Overigens mijn cd-collectie bestaat uit geen EEN kopie. Origineel is emotie!

`n copie hoort niet in de top 10 thuis , als dat wel zo is dan is je top 10 nep.

Wat een uitspraken toch allemaal weer.

rudiger schreef:
`n copie hoort niet in de top 10 thuis , als dat wel zo is dan is je top 10 nep.

Absoluut mee eens!

Uiteraard origineel! Nadien wel gekloond voor de liefhebbers en het internet opgestuurd

artemio
Op een na nl. ... and you will know us by the trail of dead. (op 9)

schande, nou moet ie zeker uit mijn top 10? Nou dat vind ik dus onzin. Ik ga uit principe niet betalen voor iets wat ik al heb, dus geen legaal exemplaar.

overigens gaat dit album wel eruit, en andrew bird erin

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.