De Site / Gebruikers / Originele cd's in top 10?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2007, 00:06 uur
Alles orgineel, alleen The Mission - Children niet in een supergoede staat.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 27 augustus 2007, 18:11 uur
Toon1 schreef:
Ik heb heel mijn top tien origineel (op dit moment).
Ik heb heel mijn top tien origineel (op dit moment).
Ik ook.
Soms copieer ik cd's van vrienden. En als ik die dan echt heel goed ga vinden - door vaker te draaien - dan koop ik toch soms de originele, dat is zoveel méér waard, ook voor het artwork, die boekjes, die drukinkt, een freak kent dat beslist...

0
eazyfan
geplaatst: 27 augustus 2007, 18:20 uur
Momenteel alles behalve m'n # 9, die ligt dan ook nergens meer in België spijtig genoeg 

0
geplaatst: 27 augustus 2007, 18:27 uur
deric raven schreef:
Nu wel

0
geplaatst: 27 augustus 2007, 18:45 uur
ik heb alles orgineel , ik ga toch geen copien in mijn top 10 zetten .
0
geplaatst: 27 augustus 2007, 19:38 uur
5 albums heb ik origineel, mijn top 4 en die van dEUS, van de andere artiesten in men top 10 heb ik ook originele maar niet die albums van in men top 10. Voor mij is een originele cd hebben of niet nu niet zooo belangrijk 

0
geplaatst: 27 augustus 2007, 19:40 uur
rudiger schreef:
Knofler moet nogal verdienen aan jou
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 00:39 uur
Vorige week heb ik Funeral en Meat Is Murder gekocht, enkel mijn nummer 10 heb ik nog niet origineel (kunnen vinden).
0
yoeridedeygere
geplaatst: 5 september 2007, 11:12 uur
Ik heb Thom Yorke - The Eraser nog niet in bezit, ik wacht al een tijdje tot hij afslaat maar dat gebeurt maar niet. Ik denk dat ik toch allicht zal toegeven
0
sxesven
geplaatst: 5 september 2007, 12:27 uur
Sinds ik onlangs mijn top 10 heb aangepast heb ik helaas niet alles meer origineel. Senzuri Power Up, heden op nummer 8, is namelijk krek onvindbaar. Mocht ik een exemplaar tegen komen, dan zou ik die onmiddelijk aanschaffen, maar ik vrees zo dat het er eigenlijk niet in zit. Toch jammer. Misschien m'n top 10 aanpassen maar. 

0
geplaatst: 5 september 2007, 18:33 uur
yoeridedeygere schreef:
ik wacht al een tijdje tot hij afslaat maar dat gebeurt maar niet.
ik wacht al een tijdje tot hij afslaat maar dat gebeurt maar niet.
Links of rechts?

Is dat Vlaams voor goedkoper worden?
0
geplaatst: 5 september 2007, 18:45 uur
Ik heb, voor zover mogelijk, mijn gehele toptien op Vinyl en CD
0
geplaatst: 5 september 2007, 19:01 uur
Osiris Apis schreef:
Links of rechts?
(quote)
Links of rechts?

Inderdaad. "De cd is in afslag" zeggen ze bij ons

0
geplaatst: 22 september 2007, 15:28 uur
Ik zou me echt diep moeten schamen... Ik heb maar 2 (!) echte CD's in m'n top 10 hangen, mijn nummer 1 en 4...
Maar ik heb altijd het idee dat ik over een tijdje een heel andere top 10 heb...
Maar ik koop wel steeds meer origineel. Staat toch iets leuker in je kast.
Maar ik heb altijd het idee dat ik over een tijdje een heel andere top 10 heb...
Maar ik koop wel steeds meer origineel. Staat toch iets leuker in je kast.
0
voltazy
geplaatst: 23 september 2007, 01:01 uur
ik wil een album eerst sowieso orgineel in bezit hebben voor een album voor een top 10 plaats in aanmerking komt.
dus ik heb m'n gehele top 10 orgineel op cd.
dus ik heb m'n gehele top 10 orgineel op cd.
0
voltazy
geplaatst: 23 september 2007, 01:03 uur
EVANSHEWSON schreef:
dat is zoveel méér waard, ook voor het artwork, die boekjes, die drukinkt, een freak kent dat beslist...
dat is zoveel méér waard, ook voor het artwork, die boekjes, die drukinkt, een freak kent dat beslist...

ik ken het

0
Raekwon the chef
geplaatst: 23 september 2007, 01:07 uur
Alles origineel, op Dark Side of the Moon, One Nation Under A Groove en Reign in Blood na
0
geplaatst: 19 november 2007, 09:53 uur
Momenteel heb ik er acht origineel in bezit. Enkel Kraftwerk en 65days nog niet.
0
geplaatst: 19 november 2007, 11:08 uur
Hier 9 in bezit. De 10e, Peel Sessions van Can, hoop ik vanavond te winnen op eBay.
0
geplaatst: 19 november 2007, 17:50 uur
Tuurlijk alles origineel. Overigens mijn cd-collectie bestaat uit geen EEN kopie. Origineel is emotie!
0
voltazy
geplaatst: 19 november 2007, 17:53 uur
Snappy schreef:
Tuurlijk alles origineel. Overigens mijn cd-collectie bestaat uit geen EEN kopie. Origineel is emotie!

0
geplaatst: 19 november 2007, 18:13 uur
`n copie hoort niet in de top 10 thuis , als dat wel zo is dan is je top 10 nep.
0
geplaatst: 19 november 2007, 18:58 uur
rudiger schreef:
`n copie hoort niet in de top 10 thuis , als dat wel zo is dan is je top 10 nep.
Absoluut mee eens!
0
geplaatst: 19 november 2007, 19:52 uur
Uiteraard origineel! Nadien wel gekloond voor de liefhebbers en het internet opgestuurd 

0
artemio
geplaatst: 19 november 2007, 21:30 uur
Op een na nl. ... and you will know us by the trail of dead. (op 9)
schande, nou moet ie zeker uit mijn top 10? Nou dat vind ik dus onzin. Ik ga uit principe niet betalen voor iets wat ik al heb, dus geen legaal exemplaar.
overigens gaat dit album wel eruit, en andrew bird erin
schande, nou moet ie zeker uit mijn top 10? Nou dat vind ik dus onzin. Ik ga uit principe niet betalen voor iets wat ik al heb, dus geen legaal exemplaar.
overigens gaat dit album wel eruit, en andrew bird erin

* denotes required fields.