MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Originele cd's in top 10?

zoeken in:
Hmm even kijken. Oh dat valt nog best mee zo te zien. Ik heb alleen nummer 9 en 10 nog niet gekocht, dus die zal ik binnenkort ook maar even kopen

Van mijn Top 10 heb ik er één niet origineel. Pixies/Surfer Rosa, PJ Harvey/Rid of Me, PJ Harvey/Is This Desire? en The Sound/From The Lion's Mouth ook op vinyl.

Ik heb alles origineel. Slint, Sonic Youth, Unwound en Guided By Voices op vinyl en de rest op cd.

Klumpie schreef:
8 originelen, 9e is onderweg en de 10e wordt binnenkort zeer zeker aangeschaft.

Ik heb nu ook alles origineel.

Allemaal origineel.
Nummer 10 eerst als kopietje (wederom thanx Rob), maar al snel ook daarvan de originele gehaald.

Alle 10 origineel. Had er eerst een kopie in staan maar die heb ik naar Rayman gestuurd

Ace
Alleen Songs: Ohia niet. Die zie ik nooit in de Plato (waar ik meestal kom). Binnenkort maar eens even bestellen ergens op internet...

VanDeGriend schreef:
Alle 10 origineel. Had er eerst een kopie in staan maar die heb ik naar Rayman gestuurd

Ace schreef:
Alleen Songs: Ohia niet. Die zie ik nooit in de Plato (waar ik meestal kom). Binnenkort maar eens even bestellen ergens op internet...

Als het goed is weet je waar die te bestellen is...

Allemaal behalve pepper....

Uhh. Alles

Alles natuurlijk, staat geen kopietje in de kast.. Heb helaas de tik dat alles orgineel moet zijn..

Heb sowieso niets op de computer, en slechts 1 gekopieerde cd, oh nee 2.

Van mijn top 10:
Nummer 3 heb ik in drie uitvoeringen; de originel 1970 lp, en twee cd versies ( enkel en dubbel)
De nummers 1, 5 & 6 heb ik zowel op lp als cd
Nummers 2, 7 & 10 alleen op lp
en nummer 9 alleen nog maar op cd

Feeder
Ik stem enkel op cd's die ik in m'n bezit heb dus dat zit bij mij ook wel goed.

Er nu nog voor zorgen dat ik een top tien heb

Alles in m'n top10 staat heb ik op originele cd's, alles wat in mijn albumlijst staat ook. Heb ook wat kopietjes maar die zet ik er niet in..

Uiteraard alles orgineel!

Alles origineel, wel wacht ik met kopen tot ze belegen zijn, ga echt geen full price voor cd betalen stelletje afzetters!

Nogal ingewikkeld; van twee cd's in m'n top tien heb ik het origineel en later een beter klinkende b**tl*g bemachtigd. Hoe telt dat?

mkrake schreef:
Alles natuurlijk, staat geen kopietje in de kast.. Heb helaas de tik dat alles orgineel moet zijn..
dure tik zeg!!!!!maar wel goed voor de platenindustrie!!!!!
Ik heb ook niet zoveelcopietjes....de laatste tijd eigenlijk pas...

Alleen maar originelen. Mp3's klinken niet. En ik verzamel niet alleen, ik luister er ook nog graag naar

Xel
Alles origineel. Ik heb iets van drie of vier gebrande cd's in totaal.
Ik download best aardig wat gratis MP3's, zo ontdek ik veel goede tracks en wellicht dat ik dan later de volledige cd aanschaf.

fredpit
alles op cd en Moondance (2x) A Love Supreme, Only The Lonely ook nog eens op lp.
De rest zou ik ook nog eens graag op lp (voor zover mogelijk en/of te betalen) willen hebben

10/10, sowieso al mijn 5* origineel. Het grootste deel van de 4.5* ook wel.

Wegens beperkt studenten-budget heb ik niet zo veel cd's (23 stuks origineel om precies te zijn), maar ik probeer van elke (steen)goede band waarvan de leden nog leven minstens een cd te kopen. Maar een paar cd's wil ik graag nog hebben voor ik waardig kan sterven: Orbital - In sides en Coil - Horse Rotorvator, helaas nog nergens gevonden ...

Raekwon the chef
6 in origineel bezit, zal misschien altijd wel zo blijven, ik koop liever cd's die ik nog niet ken

Alles origineel.

Woutt
Ik heb er 3 niet origineel:

- The Olivia Tremor Control - Dusk At Cubist Castle
- The Brian Jonestown Massacre - Methodrone
- Pale Saints - The Comforts Of Madness

Maar die zullen binnenkort wel een keer komen.

Van mijn huidige top 10 heb ik NIET origineel:
- Arcade Fire - Funeral
- The Smiths - Meat Is Murder
- 65daysofstatic - The Fall of Math

Valt wel mee, ik had erger verwacht (ik heb wel onlangs pas de twee The Sound-albums gekocht).

Heb laatst wel een deel van mijn top 10 origineel aangeschaft. Alleen Funeral en Siamese Dream kon ik niet vinden. Morgen ga ik weer naar Breda en loop ik weer eens langst Velvet, kan ik weer wat plaatjes meenemen. Want ik ben sowieso van plan om mijn cd-collectie uit te breiden.

Ik heb heel mijn top tien origineel (op dit moment).

Gast
geplaatst: vandaag om 16:35 uur

geplaatst: vandaag om 16:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.