MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Welke beroemdheden heb je al ontmoet?

zoeken in:
Oh ja, in de categorie politici:

Ronald Plasterk (wel eens college van gehad)
Jacqueline Cramer (Docent bij mij op de opleiding)
Halbe Zijlstra (Woont bij mij om de hoek)

Beroemdheden kunnen mij over het algemeen niet echt de broek bollen, aangezien ik de meesten verafschuw vanwege de muziek die ze maken of de programma's die ze presenteren...

Maar goed, ik heb desondanks wel een paar illustere personages die ik hierbij kan opnoemen.

Cesar Zuiderwijk, Freek De Jonge, Rutger Hauer, Ilse De Lange, Nance, Hansie Hansie, zo ongeveer heel ''muzikaal'' Volendam, Jim en Jamai (kennen we ze nog ? Helaas wel..), Andre van Duin en een of andere omhooggevallen kook-dwerg in een autowasstraat in Workum.
Dit zijn de namen die me nu per direct te binnen schieten...

Niet bepaald een lijst om trots op te zijn mijn inziens, behalve dan wellicht Ilse De Lange, want die blijft gewoon leuk en schattig

Zorin
I love Ilse; leuke vrouw. Die kookdwerg zijn moeder woont in Hindeloopen, dus die kun je naast Amsterdam ook in die hoek tegenkomen. ....

Zorin schreef:
I love Ilse; leuke vrouw. Die kookdwerg zijn moeder woont in Hindeloopen, dus die kun je naast Amsterdam ook in die hoek tegenkomen. ....

Had die kookdwerg nog mooi te pakken in de autowasstraat (en nee, niet op DIE manier ) trouwens...

Ging de auto wassen en reed hem dus de wasstraat in, maar toen bleek dat ik de muntjes binnen bij de kassa moest kopen.
Dus ik de auto laten staan en richting kassa...

Loop naar binnen en wie staat daar bij de kassa ?
De kookdwerg inderdaad...

Dus ik bestel een muntje voor een of ander over-de-top wasprogramma, waarop de kookdwerg ineens snel naar zijn auto loopt, want ook hij wou door de wasstraat...

Ik betaal rustig mijn muntje, loop op mijn dode gemak richting wasstraat (wetende wat er zou komen...) en wie staat daar mooi voor niets bij de wasstraat in zijn Mini, aangezien mijn auto er al in stond ?

Jawel, de kookdwerg...

Heb het muntje erin gegooid, ben in de auto gestapt en heb vervolgens (tijdens het wasprogramma) lekker zitten lachen in de auto

'Beroemdheden'. Tim Vanhamel ben ik tegen gekomen in Brussel Noord. Vriendelijke gast, hij zei dat Millionaire terug zou komen. Is ondertussen al zo'n 2 a 3 jaar geleden.

Ik heb die overschatte schrijvert van "Het Schnitzelparadijs" ooit gesproken terwijl we op een bankje aan de Amsterdamse gracht zaten, maar wat was dat eigenlijk een saaie vent.
Ook heb ik Saskia de Coster eens gesproken en ze heeft mijn exemplaar van "Dit is van mij" gesigneerd.

Ik heb Typhoon een keer gesproken en een gesigneerde cd gekregen

Ook heb ik Akwasi van Zwart licht een keer gesproken en een masterclass gekregen van Blaxxtar

Ook heb ik een keer met Ron van den Beuken gesproken, erg grappig, omdat iemand de naam Ron riep en we beiden omkeken

Magick1
de kerels van The Big Pink begin 2009

Toen ik een jaar of 13, 14 was zat ik op vakantie een keer in de macdonalds in Marseille toen Andre 3000 van Outkast met zijn entourage daar een milkshake kwam halen. Heel tof en onverwachts, maar ik heb hem verder niet gesproken ofzo (ik was ook nog niet zo'n Outkast liefhebber als ik nu ben).

En ik zat een keer vlak voor een Strokes concert in hetzelfde Italiaanse restaurantje als Julian Casablancas en Albert Hammond Jr.

Henk Timmer op een voetbaltoernooi voor de D'tjes in Harderwijk, hij woont in Hierden dus komt nog vaak in Harderwijk. Ook Henk Damen

In mijn vorig leven half uur bij Sandra Kim thuis binnen geweest. Samen thee gedronken, beetje kletsen en ze heeft 6 handtekeningen gezet op LP's en Singles die ik bij me had.
Lichte omhelzing en ben weer weg gegaan. Heb er op de dag van vandaag een trauma van
Wat een schat van vrouw is het en onderschat haar zang kwaliteiten niet.
Ze heeft pas een nieuwe CD Make Up uit na een korte stilte met m.m.v. Adamo, Dani Klein en Ozark Henry. Echt de moeite waard.
Maar goed, verkeerde doelgroep hier Begrijpelijk, de muziek is niet altijd om naar huis te schrijven. Gelukkig is haar Nederlands wat beter te volgen. Het is meer haar verschijning en haar stemgeluid wat voor mij een Celine Dion evenaart. Check maar eens op You Tube.
Fan zijn (of verder....) is ook een onderdeel van het volgen van muziek en artiesten.
Misschien was het wel leuk om te lezen maar vrees dat de meesten hier denken: "die is gek"

DjFrankie (moderator)
Marco Roelofs (en andere Heideroosjes) en de mensen van Rowen Heze, allemaal hier uit de buurt

Heideroosjes ook regelmatig gesproken; zo ook Andre Manuel.
En DjFrankie natuurlijk.

Knetterwaus
Ik sta twee keer met Laura Lynn op de foto toen ze kwam optreden in de plaatselijke sporthal

Loes Luca Alleen had ik het zelf niet door, kwam er pas later achter...

Was bij het station van Beverwijk, ze zocht de weg naar het theater, en ik heb haar daar dus helemaal naar toe gebracht, gezellig met haar zitten praten... later de show opgezocht waarin ze speelde... "verrek dat was Loes Luca! Vandaar dat ze me zo bekend voorkwam! "

Hip verhaal, Arrie.

Ik zal mijn lijstje eensch aanpassen: naast Saskia de Coster heb ik ook een hele tijd gezwetst met Abdelkader Benali. Verder heb ik de befaamde Jos Joosten een groot aantal keer ontmoet. Ook de niet nader te noemen zangeres, die dit jaar het album De Koek uitbracht, heb ik een aantal keer ontmoet, zoals sommigen van jullie misschien al weten. Verder Torre Florim, Marike Jager, Johannes van Blaudzun, Stijn_Slayer, Katía, de zangert van Lee Mason en Anneke Neijt, die laatst nog op tv was i.v.m. met het Groot Dictee der Nederlandsche Taal.

Jeetje, wat heb je al een hoop onbekende beroemdheden ontmoet.

Ik weet niet of het muziekgerelateerd moet zijn, maar ik zie Alexander Pechtold soms bij het fitnessen!

Altijd in een paars shirt.

Toen ik een keer bij de Mac in Bodegraven zat, zag ik Ron Boszhard met een of andere blonde Poolse chick zitten.

En jij was die blonde Poolse chick? Of hoe heb je hem anders ontmoet?

Nee ik heb even hallo gezegt. Een soort van ontmoet dus.

Ja, ook hallo. Een vreselijk spannend moment. Mijn hamburger kreeg ik niet meer door m'n keel.

Stijn_Slayer
Slowgaze schreef:
Verder Torre Florim, Marike Jager, Johannes van Blaudzun, Stijn_Slayer, Katía, de zangert van Lee Mason en Anneke Neijt, die laatst nog op tv was i.v.m. met het Groot Dictee der Nederlandsche Taal.

Waar ben jij beroemd om, Stijn?

Hij is heel lief.

Wat dat betreft win ik het, ik heb GrafGantz ontmoet.

Ik moet het doen met een paar foto's hier op de site. Jaloers.

Stijn_Slayer
Arrie schat mijn ware talent nog niet op waarde.

Arrie schreef:
Wat dat betreft win ik het, ik heb GrafGantz ontmoet.

Hó, ik was in mijn opsommige Misterfool vergeten; die heb ik namelijk ontmoet, dus ik win ftw.

DjFrankie (moderator)
Ook nog gesproken met Ge Reinders en Rene Megens (oor-journalist), tijdens een popkwis.
Binnenkort heb ik een verjaardagsfeest waar Sandy Dane een huiskamerconcert verzorgt, lijkt me ook wel leuk

Gast
geplaatst: vandaag om 10:35 uur

geplaatst: vandaag om 10:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.