De Site / Gebruikers / Welke beroemdheden heb je al ontmoet?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2012, 19:31 uur
Ik kom de laatste keer Nico Dijkshoorn telkens tegen in de platenzaak. 

0
geplaatst: 1 februari 2012, 19:51 uur
Een tijd terug kwam ik overigens nog Thomas Verbogt tegen op het station te Nijmegen.
0
geplaatst: 1 februari 2012, 19:54 uur
Ik weet het, ik weet het in de buurt staan geldt niet maar toch heel even: in 2007 tijdens het concert van Neil Young in Amsterdam helemaal vooraan gestaan, dichterbij kon echt niet, letterlijk 3 meter van Neil vandaan was toch echt wel indrukwekkend.
0
geplaatst: 1 februari 2012, 19:56 uur
Zijn muzieksmaak? Geen metal in ieder geval. Eerlijk gezegd zei het me niet veel, en heb ik niet bijzonder veel aandacht aan hem besteed, maar hij stond bij de rockmuziek-bakken.
En ik heb hier nog een foto thuis van mezelf en Thomas Fischer van Celtic Frost van tijdens een meet-n-greet, dat was ook echt super.
Verder heb ik twee jaar terug een handje gegeven aan Sabaton en vroeger af en toe in de kroeg gezeten met Simone Simmons, toen Epica nog niet bekend was.
En ik heb hier nog een foto thuis van mezelf en Thomas Fischer van Celtic Frost van tijdens een meet-n-greet, dat was ook echt super.

Verder heb ik twee jaar terug een handje gegeven aan Sabaton en vroeger af en toe in de kroeg gezeten met Simone Simmons, toen Epica nog niet bekend was.

0
geplaatst: 2 februari 2012, 14:43 uur
Eergisteren had ik Floortje Dessing in de winkel......meestal zien die bekende NL'ers (dames in dit geval, want de heren kijk ik op een andere manier naar
) er op tv goed uit en in het echt wandel je er vaak voorbij zeg maar. Maar in dit geval is dat zowaar andersom. 
) er op tv goed uit en in het echt wandel je er vaak voorbij zeg maar. Maar in dit geval is dat zowaar andersom. 
0
spit.tsvnami
geplaatst: 2 februari 2012, 18:16 uur
Heb Natalia (Vlaamse zangeres) ooit eens ontmoet en uhm die ene Kobe van Ketnet.... Dat is 't denk ik. 

0
geplaatst: 2 februari 2012, 19:31 uur
Ik heb ooit nog eens eenmalig deel uitgemaakt van het plaatselijke roadie team
bij een optreden van Arno in zaal Lux te Herenthout (ik vermoed kerstavond 1994).
Stond heel het optreden naast een box ... gehoorschade tot na nieuwjaar.
Vooral tijdens Bathroom Singer schetterden de cimbalen tot diep in de buis van Eustachius.
Arno brak na een goed uur het concert af wegens vochtproblemen op het podium.
Te gevaarlijk voor de apparatuur zei hij. Hij had het toen net twee keer opnieuw geprobeerd.
Ik heb hem toen niet echt ontmoet, maar droeg wel het bijhorende Arno roadie vestje.
bij een optreden van Arno in zaal Lux te Herenthout (ik vermoed kerstavond 1994).
Stond heel het optreden naast een box ... gehoorschade tot na nieuwjaar.
Vooral tijdens Bathroom Singer schetterden de cimbalen tot diep in de buis van Eustachius.
Arno brak na een goed uur het concert af wegens vochtproblemen op het podium.
Te gevaarlijk voor de apparatuur zei hij. Hij had het toen net twee keer opnieuw geprobeerd.
Ik heb hem toen niet echt ontmoet, maar droeg wel het bijhorende Arno roadie vestje.
0
kanjedateten
geplaatst: 15 april 2012, 15:48 uur
Ik heb Frans Bauer ontmoet, hij was een keer aan het eten in hetzelfde restaurant aan het eten als ik. Ik voel me er echt een baasje door dat ik hem ontmoet heb, het is toch niet zomaar iemand en hij is zo normaal gebleven! Lekker gegeten in het restaurant trouwens, dus smaak heeft hij wel.
0
geplaatst: 15 april 2012, 15:50 uur
kanjedateten schreef:
Ik heb Frans Bauer ontmoet, hij was een keer aan het eten in hetzelfde restaurant aan het eten als ik. Ik voel me er echt een baasje door dat ik hem ontmoet heb, het is toch niet zomaar iemand en hij is zo normaal gebleven! Lekker gegeten in het restaurant trouwens, dus smaak heeft hij wel.
Chinees restaurant zeker....

0
geplaatst: 15 april 2012, 15:56 uur
freakey schreef:
(quote)
Aan Frans zijn immer groeiende buik te zien smaakt het eten hem inderdaad prima.

0
kanjedateten
geplaatst: 15 april 2012, 16:11 uur
Ik kan het verhaal nog doller maken nu ik eraan denk, zijn vader was er ook bij! Of is dat geen bekende Nederlander? Hij stelde zichzelf wel voor als 'de vader van Frans' dat klinkt best beroemd. En nee, het was geen Chinees, blijkbaar is hij fan van vele keukens.
0
ClassicRocker
geplaatst: 15 april 2012, 16:42 uur
Er stonden vast smartlappen met zigeunersaus op het menu? 

0
geplaatst: 15 april 2012, 19:23 uur
Bono van U2 heeft mij 31 jaar geleden een keer mogen ontmoeten.
0
geplaatst: 15 april 2012, 19:25 uur
Die man praat daar wsl nog steeds over. Hij heeft daar ook nog een lied over geschreven. 'Beautiful Day' als ik me niet vergis.
0
geplaatst: 15 april 2012, 19:31 uur
Ik heb eens na een Ajax wedstrijd het kids home mogen betreden waar de spelers napraten en een drankje doen terwijl ze lastig worden gevallen door kinderen. En BN'ers en oude helden waren daar ook. O.a. Sjaak Swart, Bryan Roy, Stekelenburg, Sneijder en Freek de Jonge ontmoet toen. Helaas waren Van der Vaart en Ibrahimovic die dag uitverkoren om in de Rinus Michels zaal acte de presence te geven.
En bij de opnamen van het RTL kerststerren circus (ben daar een paar keer geweest vanwege m'n moeders werk) heb ik Herman den Blijker gesproken. Toffe gast en echt enorm groot
En afgelopen jaar was ik langs de signeer sessie van Snow Patrol in de Fame en kon je ook even de band leden de hand schudden en een kort praatje maken.
En bij de opnamen van het RTL kerststerren circus (ben daar een paar keer geweest vanwege m'n moeders werk) heb ik Herman den Blijker gesproken. Toffe gast en echt enorm groot

En afgelopen jaar was ik langs de signeer sessie van Snow Patrol in de Fame en kon je ook even de band leden de hand schudden en een kort praatje maken.
0
geplaatst: 15 april 2012, 19:38 uur
Richard Knopper
Aron Winter
Tig hiphopartiesten, o.a.: Ant, Eric Andersson, Chali 2na, Fresku, Evidence, Slug, Brother Ali, Sage Francis en Freeway
Koen v.d. Laak
Thomas Heerma van Voss (schrijver, hiphopmagnaat)
Richard Groenendaal (achterbuurman geweest)
Aron Winter
Tig hiphopartiesten, o.a.: Ant, Eric Andersson, Chali 2na, Fresku, Evidence, Slug, Brother Ali, Sage Francis en Freeway
Koen v.d. Laak
Thomas Heerma van Voss (schrijver, hiphopmagnaat)
Richard Groenendaal (achterbuurman geweest)
0
geplaatst: 15 april 2012, 19:58 uur
Heb enkele weken geleden Gers Pardoel nog geïnterviewd. Erg relaxte en vriendelijke kerel.
0
Ponty Mython
geplaatst: 16 april 2012, 00:03 uur
Who the name of all that's holy is Gers Pardoel?
Edit: een hipperdehopper, vandaar dat het mij niets zegt.
Edit: een hipperdehopper, vandaar dat het mij niets zegt.

0
geplaatst: 16 april 2012, 00:04 uur
Ja.
Edit: in het vorige bericht stond eerst de vraag of Gers Pardoel een beroemdheid is. Vandaar mijn reactie.
Gers Pardoel is een rapper die al drie grote hits heeft gescoord en regelmatig op tv te zien is.
Edit2: nu heeft Ponty Mython al voor de tweede keer z'n bericht aangepast.
Denk eerst eens na voor je iets typt. 
Edit3: derde keer.
Edit: in het vorige bericht stond eerst de vraag of Gers Pardoel een beroemdheid is. Vandaar mijn reactie.
Gers Pardoel is een rapper die al drie grote hits heeft gescoord en regelmatig op tv te zien is.

0
geplaatst: 16 april 2012, 00:05 uur
Ponty Mython schreef:
Who the hell is Gers Pardoel?
Who the hell is Gers Pardoel?
Hij heeft je nog niet meegenomen?
0
Ponty Mython
geplaatst: 16 april 2012, 00:10 uur
Arrie schreef:
Ja.
Ja.
Aha, dat verklaart het. Ik kijk geen tv en luister geen radio, dus vandaar dat het mij niets zegt.

Sorry voor de vele edits. Ik ben een perfectionist.

0
geplaatst: 16 april 2012, 00:11 uur
Ponty Mython schreef:
Meegenomen waarnaartoe?
(quote)
Meegenomen waarnaartoe?
Hij heeft een grote hit gescoord met het nummer Ik Neem Je Mee, vandaar. Het is zo'n hele poppy rapper die zelfs nog een duet met de door jou genoemde Guus Meeuwis heeft gedaan, en er komt bijzonder weinig stoerdoenerij bij kijken, integendeel.

0
Ponty Mython
geplaatst: 16 april 2012, 00:22 uur
Ik heb het niet zo op rap/hiphop, hoewel ik de rap uit de jaren 80 nog wel leuk vind. Dingen zoals Grandmaster Flash, Sugar Hill Gang en Run DMX. De muziek uit mijn tienertijd, zeg maar. 

* denotes required fields.