MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Welke beroemdheden heb je al ontmoet?

zoeken in:
Ponty Mython
Zo vaak luister ik er nou naar.

ClassicRocker
bennerd schreef:
Run-D.M.C. DMX is een andere rapper.

It's like that, and that's the way it is.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Meegenomen waarnaartoe?

2MY schreef:
Die man praat daar wsl nog steeds over. Hij heeft daar ook nog een lied over geschreven. 'Beautiful Day' als ik me niet vergis.

Ik heb ooit nog een vorkje weggeprikt met Axel Willner en z'n goede vriend Andreas Tilliander. En een paar dagen opgetrokken met Erik Skodvin, Milieu en natuurlijk Orphax.

The Field.

Vorige week nog getennist met André Hazes. Of ben ik gek?

Ed Sheeran
Waylon
Lange Frans
Keizer
Taio Cruz
Jamie Cullum
Dick Bruna

En nog wat Nederlandse bands: Di-rect, Go Back to the Zoo, The Deaf.

Allemaal aardige mensen, behalve die Keizer

Van welk land dan?

Nicolage Rico schreef:
Vorige week nog getennist met André Hazes. Of ben ik gek?

Dat laatste sowieso. Maar kan die ouwe reus nog een beetje tennissen dan?

ClassicRocker
En heeft 'ie een dodelijke service, die kleine jongen?

Die vlieger gaat mooi niet op.

ClassicRocker
Zeg jij maar niets meer.

Ik geloof niet dat hij goed was, maar hij heeft wel bloed, zweet en tranen gegeven, daar gaat het om.

Rhythm & Poetry schreef:
Van welk land dan?

Er is nog maar één land ter wereld met een keizer.

En dat is Volendam.

Is De Cock (met cee oo cee kaa) ook een land?

ClassicRocker
Ja, een politiestaat.

Ik heb ooit James Brown ontmoet op Schiphol.

Verder heb ik geen echt internationaal beroemde muzikanten ontmoet: wel een aantal muzikanten die binnen hun genre vrij bekend zijn, maar niet bij het grote publiek, en een aantal bekende Nederlandse muzikanten (zoals Hans & Candy Dulfer).

Ik heb er geloof ik aardig wat ontmoet,

Patti Smith (gewoon vlak bij paradiso dit jaar)
Diamanda Galas (supersympathieke vrouw)
Lydia Lunch (poeslief nadat ze net een kerel met woorden gecastreerd had)
Michael Gira (hij is een gentleman die handkussen geeft echt waar en ook best lief)
Mink DeVille (wat een lieve en aardige man)
Anne Clarke
Def P, DJ IJsblok en de rest van de posse (op vakantie appelhof Terschelling een week blauw gelegen van het lachen de demo met moordenaar erop was net uit)
Peter Te Bos (p-p-p-p-p-p-p-peter)
Herman Brood
Fish
Ad Visser
Vanessa
Simon Vinkenoog
Armand
Guus Meeuwis (wat een lul met vingers)
Dinand Woesthof (zie bovenstaand)

oh en niet te vergeten...... Corry Konings !!!! hahaha hoe kon ik die vergeten. Huilen is voor mij te laat

Mooi was die tijd

Geinig rijtje. Ik was toevallig ook in Amsterdam toen Patti kwam signeren, maar kon geen gelegenheid vinden om te gaan kijken helaas.

Ik zag Patti niet bij het signeren van haar boek maar kwam haar op straat tegen. We hadden een uiterst jonge fan bij ons van 13 dus die moest even met haar op de foto. (ik heb daar zelf altijd een soort plaatsvervangende schaamte bij) Dus zo kwam een kort gesprekje met Patti van de grond

vleertje schreef:
Ik heb er geloof ik aardig wat ontmoet,

Patti Smith (gewoon vlak bij paradiso dit jaar)
Diamanda Galas (supersympathieke vrouw)
Lydia Lunch (poeslief nadat ze net een kerel met woorden gecastreerd had)
Michael Gira (hij is een gentleman die handkussen geeft echt waar en ook best lief)
Mink DeVille (wat een lieve en aardige man)
Anne Clarke
Def P, DJ IJsblok en de rest van de posse (op vakantie appelhof Terschelling een week blauw gelegen van het lachen de demo met moordenaar erop was net uit)
Peter Te Bos (p-p-p-p-p-p-p-peter)
Herman Brood
Fish
Ad Visser
Vanessa
Simon Vinkenoog
Armand
Guus Meeuwis (wat een lul met vingers)
Dinand Woesthof (zie bovenstaand)
Prachtige lijst, maar waar is Annie Schilder?

Helaas nooit de eer gehad om Annie Schilder te mogen ontmoeten damn...

- Jules Deelder, aantal keer kort begroet op de Nieuwe Binneweg in Rotterdam en hij kwam vaak in de kroeg waar ik ook wel eens kwam.
- Jamai, kom ik wel eens tegen als die hier bij zn ouders is. Hij zwaait altijd naar mn vrouw
- Hind, als bijbaantje werkte ik in de beveiliging ten tijde van Idols. Ze had een optreden in het Hilton waar ik moest bewaken en ik heb haar toen even kort gesproken. Mooie vrouw hoor en ze deed ook heel aardig.
- Rahzel, Hij stond opeens tussen het publiek op Drum Rhytm (volgens mij 2001), even een handje geschut en keihard iets van KICKEN MAN, naar hem geschreeuwd.
- Armand 2 x ontmoet. 1 Keer een blow met hem gerookt samen met nog wat fans in de kleedkamer vlak voor een optreden. En 1 keer nog even gesproken toen die op Lowlands bij de Alpha tussen het publiek stond. Ik heb hem trouwens ook een keer aan de telefoon gehad. Hij doet of deed zijn eigen management en ik belde hem met de vraag of die in de buurt een optreden had. Toffe vent.
- Nu ik het over de telefoon heb. Toen ik met mijn vrouw net verkering had heb ik een keer een weerlijn gebeld. Ik wilde namelijk weten of het lekker weer zou worden voor een picknick. Krijg ik gewoon die Piet Paulusma zelf aan de telefoon. Erg aardige kerel die me advies gaf om lekker te gaan picknickken. Het werd nog goed weer ook. Dat maakte Piet 1 van mijn helden.
- O edit: Roni Size en zijn Represant Crew. Ik was op Pinkpop en een vriendin van me wilde een handtekening van die gasten van Van Dik Hout. Er stond een rij van hier tot Tokyo met schreeuwende meiden. Daarnaast was die Roni Size gewoon handtekeningen aan het uitdelen. Ik was de enige die daar stond. Te gek. Even met hem gepraat, maar was natuurlijk van de kaart, dus het ging niet echt diep...

Dit is wat nu zo'n beetje in me opkomt.

Oh ja Tosca Nitterink en Arjan Ederveen (beter bekend als Theo en Thea) die heb ik ook ontmoet en met Tosca ben ik nog uit geweest ze wilde blijven slapen maar ik val niet op Thea en ze had een hondje bij (nee niet trudie) en mijn katten vallen weer niet op honden.

Ik heb in 1997 nog aan de telefoon gehangen met Bob Fosko. Ik was 11 en deed een werkstuk over gabbers. En wie anders bel je dan dan de oprichter van Hakkûhbar! Een klasgenoot, die, net als mijn toenmalige meester, familiebanden heeft met Bob, hielp me aan een telefoonnummer. Het 'interview' is in het (achteraf uiteraard knap hilarische en lachwekkende) verslag verschenen. Als kers op de taart heb ik voor mijn presentatie nog mijn kapsel gemillimeterd

Gelukkig is het nog ergens goedgekomen....

YoG
Gerard Cox in Radio Correct in Roterrrdam.. ('Als Correct het niet heeft....' )

Tonnus Oosterhoff.

Ohja, Magnus Carlsen heb ik ook nog eens ontmoet. zou hem haast vergeten, zo'n zeven/acht jaar geleden. Helaas was de foto wel mislukt.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:43 uur

geplaatst: vandaag om 11:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.