menu

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
avatar van Mjuman
Gretz schreef:
(quote)

Hoe ben je er zo zeker van dat Arbeidsdeskundige een man was?


Aha de klokkenluider van dienst meldt zich. Vertel ons - heb je geen klok- en hamerspel gevonden, als dat er nix te luiden viel?

In mijn beleving was betrokkene zo vilein in pm's dat ik er met de beste wil van de wereld geen vrouw in kan zien. Dus kom maar op met die pudding

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Graag weer on-topic en minder op de man/vrouw.

Dank.

avatar van aerobag
Mjuman schreef:

In mijn beleving was betrokkene zo vilein in pm's dat ik er met de beste wil van de wereld geen vrouw in kan zien. Dus kom maar op met die pudding



Als een vileine houding een hard exclusiecriteria is voor sex=female, dan kan ik toch wel concluderen dat here Mjuman zich tot een gelukkig (Mju)man mag rekenen, zeker wat betreft de interacties met het vrouwelijk schoon.

Arbeidsdeskundige zal mij altijd bijblijven aan de vrijgevigheid van 5*, maar dan vervolgens wel de gehele discografie van Queen bekronen met een 0,5*

avatar van Mjuman
aerobag schreef:
(quote)



Als een vileine houding een hard exclusiecriteria is voor sex=female, dan kan ik toch wel concluderen dat here Mjuman zich tot een gelukkig (Mju)man mag rekenen, zeker wat betreft de interacties met het vrouwelijk schoon.


De uitspraak an sich was redelijk generiek,. Naarmate je meer waarnemingen doet, wordt zo'n stelling meer onderbouwd. Zo voor het weekend zou je kunnen stellen dat wij beiden "vogels" zijn, pech- of geluksvogel, kwestie van gekozen perspectief.

avatar van Fathead
Ik dacht altijd dat Mjuman een vrouw was.

avatar van Mjuman
Fathead schreef:
Ik dacht altijd dat Mjuman een vrouw was.


"Denken" lijkt me niet direct 1 van je usp's, denk ik maar

avatar van Fathead
Mjuman schreef:
(quote)


"Denken" lijkt me niet direct 1 van je usp's, denk ik maar


Ik dacht al dat je dat ging zeggen

avatar van Mssr Renard
Is deze topic bedoeld elkaar zo uit te dagen, dat je je uitschrijft?

avatar van Kronos
Mssr Renard schreef:
Is deze topic bedoeld elkaar zo uit te dagen, dat je je uitschrijft?

Nee hoor. Echte mannen schrijven zich niet uit. Die laten zich bannen.

avatar van Poeha
Het idee om je uit te schrijven, vat ik al niet. Just lay low.

avatar van jordidj1
Waarom schrijft iedereen zich uit? Nu zijn Kramer en nedbed ook weer plotseling verdwenen, zeker van die laatste had ik dat nooit verwacht.


avatar van EttaJamesBrown
Ik wilde me laatst ook uitschrijven, maar er zat steeds zo’n grote advertentie overheen. Had ik dat weer.

avatar van Tony
Mssr Renard schreef:
Is deze topic bedoeld elkaar zo uit te dagen, dat je je uitschrijft?

Ik ben wel een nagel aan de kist van kistenkuif geweest en daar heb ik nog steeds zweetaanvallen van als ik 's avonds in mijn bed lig.

Fathead schreef:
Ik dacht altijd dat Mjuman een vrouw was.

Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is, heb het voorrecht gehad deze meneer een keer te mogen ontmoeten in Utrecht. Hij heeft me een heel pak veel te dure CD's verkocht, dat dan weer wel. Maar aangenaam gezelschap verder.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
jordidj1 schreef:
Waarom schrijft iedereen zich uit? Nu zijn Kramer en nedbed ook weer plotseling verdwenen, zeker van die laatste had ik dat nooit verwacht.


Zag idd ook dat nedbed was uitgeschreven toen ik een taglijst opstelde voor de MF DOOM Greatest Hits - een gemis voor de hiphopafdeling van de site.

avatar van Mssr Renard
Hmmmm.

ZAP! is opeens weg.

Hopelijk komt hij wel terug. Ik vind hem een erg aardige kerel.

JD Hotel
De reden dat veel zich uitschrijven is niet zo gek, met alle respect voor MUME. En niks tegen MUME, na lang gekeken te hebben heb ik nu ook een account gemaakt.
Door op mijn eerste zin: veel Users worden onterecht geband naar mijn mening. Bij een post zeggen: Ik vind dit helemaal kut wordt al uitgelegd als: het overtreden van de gedragsregels.

Negatieve meningen moeten sterk onderbouwd worden maar met een positieve zin als: geweldig, beste artiest ooit kom je dan weer wel weg.
Jammer, ik denk dat mume veel potentie heeft en ik hoop dan ook niet dat mijn post wordt weggehaald. Ik hou namelijk erg van Mume en hoop dit dat nooit verdwijnt. Toch zou het mij niet verbazen dat er veel vriendjespolitiek heerst binnen mume.
Deze post zal snel weggehaald worden, voor de gene die m hebben gelezen bedankt

Ponty Mython
Het is vervelend om te zeggen, maar de sites zijn duidelijk op hun retour en de overname - met alle daarbij komende perikelen - hebben ook niet bijgedragen aan een beter klimaat. Je hebt op de sites een harde kern van gebruikers, maar ik heb het idee dat ze weinig tot géén nieuwe gebruikers meer aantrekken. Ook het gebrek aan communicatie, agressieve reclamederving en bugs die niet opgelost worden en alleen maar lijken toe te nemen blijft toch een dingetje. Ik ben zeer benieuwd of de samenvoeging van TVMeter en MovieMeter gaat zorgen voor een piek. Ik hoop het, maar denk eigenlijk van niet; eerder het tegenovergestelde.

avatar van Mssr Renard
Uitschrijven is niet hetzelfde als geband worden.

Overigens mogen ook positieve reacties wat mij betreft wat vaker onderbouwd worden. En als iemand een plaat helemaal kut vindt, vind ik dat mogen.

Maar een plaat helemaal kut vinden, om de aandacht, daar zijn we hier wat te volwassen voor.

avatar van Arrie
JD Hotel schreef:

Door op mijn eerste zin: veel Users worden onterecht geband naar mijn mening. Bij een post zeggen: Ik vind dit helemaal kut wordt al uitgelegd als: het overtreden van de gedragsregels.

Dit is letterlijk nog nooit gebeurd, maar oké.

JD Hotel
Arrie schreef:
(quote)

Dit is letterlijk nog nooit gebeurd, maar oké.

En dat weet jij? Omdat??

avatar van Barney Rubble
Hij was vroeger een mod.

JD Hotel
ik heb t toch echt zien gebeuren bij users. Volg de site al een tijdje. Deze site heeft vernieuwing nodig en minder vriendjespolitiek tussen de mods en de bekende users. Helaas zijn ze hier te conservatief denk ik. Jammer, geweldig idee, leuk om op albums te stemmen maar neenee

Ponty Mython
Ik vermoed dat JD Hotel een gebande gebruiker is.

avatar van RuudC
JD hotel kraamt nonsens uit.

avatar van vigil
Cured alweer in een andere vorm? Jemig...

JD Hotel
wie is cured?

JD Hotel
Kritiek op deze website is zoals ik voor de 1000x weer zie niet gepast, ik begrijp het weer jongens. Ik schrijf me maar weer uit.

Ponty Mython
En weg is 'ie.

Vreemd om je in te schrijven om dit te melden en je daarna gelijk weer uit te schrijven. Why bother?

avatar van Mssr Renard
Ik vond al dat JD Hotel erg op de hoogte was van zaken, maar vooral het feit dat hij al zo snel een user kan quoten en taggen, een top10 kan samenstellen en de juiste topics kan vinden, is verdacht.

En dan bovendien de branie en de beschuldigingen.
Het lijken de VS wel.

avatar van JoaMuse
vigil schreef:
Cured alweer in een andere vorm? Jemig...
Of die Thekillersnummerenzoveel, is recent ook al twee keer geband geweest.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:38 uur

geplaatst: vandaag om 16:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.