De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 14 augustus 2011, 15:14 uur
Je avatar wordt er niet knapper op 
Ik ga die ook beluisteren zometeen, heb het eerste nummer beluisterd en dat klonk best goed.

Ik ga die ook beluisteren zometeen, heb het eerste nummer beluisterd en dat klonk best goed.
0
geplaatst: 14 augustus 2011, 15:19 uur
Ik vind hem wel vet. 
Ik heb de nieuwe EP genaamd Orphan toegevoegd, alleen nog wachten op de bevestiging. Spastische grindcore, ik hou er wel van.

Ik heb de nieuwe EP genaamd Orphan toegevoegd, alleen nog wachten op de bevestiging. Spastische grindcore, ik hou er wel van.

0
geplaatst: 21 augustus 2011, 23:36 uur
Omdat Celph Titled een baas is.
En omdat ik het plaatje zelf wat vind hebben. Open deur.
En omdat ik het plaatje zelf wat vind hebben. Open deur.
0
geplaatst: 5 september 2011, 22:24 uur
Perfectionering van mijn vorige avatar. Lofuitingen en liefdesverklaringen mogen naar Masimo.
0
geplaatst: 5 september 2011, 23:36 uur
Een Banksy. Naar aanleiding van het zien van Exit Trough The Gift Shop. Was danig onder de indruk geraakt van het street art wereldje en die docu is ontzettend tof.
0
geplaatst: 6 september 2011, 21:45 uur
maxinator schreef:
Mijn plaatje is het mooist.
Mijn plaatje is het mooist.
Wie is dat eigenlijk?
0
geplaatst: 11 september 2011, 20:37 uur
Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter het plaatje van maxinator. Het lijkt een hoofd van een groot denker...
0
geplaatst: 11 september 2011, 20:38 uur
hoi123 schreef:
Perfectionering van mijn vorige avatar. Lofuitingen en liefdesverklaringen mogen naar Masimo.
Dank je. Mijn telefoon stond roodgloeiend. Perfectionering van mijn vorige avatar. Lofuitingen en liefdesverklaringen mogen naar Masimo.

0
geplaatst: 11 september 2011, 20:40 uur
Linius schreef:
Een Banksy. Naar aanleiding van het zien van Exit Trough The Gift Shop. Was danig onder de indruk geraakt van het street art wereldje en die docu is ontzettend tof.
Als je het werk van Banksy heel gaaf vind moet je zeker dit boek hebben:
Banksy (Wall And Piece)
Een keer voor 5 euro gekocht. Wat ben ik er blij mee, zeg.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 september 2011, 12:55 uur
Don Cappuccino schreef:
Banksy (Wall And Piece)
(quote)
Banksy (Wall And Piece)
Klik...

0
geplaatst: 15 september 2011, 13:10 uur
@ Don Cappuccino
Mag je zeker blij mee zijn. Zag hem toevallig van de week in Amsterdam nog in de etalage staan voor 25 euro
Mag je zeker blij mee zijn. Zag hem toevallig van de week in Amsterdam nog in de etalage staan voor 25 euro

0
geplaatst: 21 september 2011, 15:29 uur
Anders dan mijn avatar doet vermoeden ben ik niet eens een megafan van dhr Lennon (wel een liefhebber) maar ik vind de man gewoon een held...
In de periode dat ik deze nickname bedacht (en ook overal gebruik) was ik in een enorme Lennon / Beatles fase, vandaar deze keuze dus.
Nu had ik misschien een andere naam genomen, maar ach, macht der gewoonte, en het is wel heel makkelijk.
Andere gedachte is ook dat mijn voornaam in Lennon zit, namelijk Leo
In de periode dat ik deze nickname bedacht (en ook overal gebruik) was ik in een enorme Lennon / Beatles fase, vandaar deze keuze dus.
Nu had ik misschien een andere naam genomen, maar ach, macht der gewoonte, en het is wel heel makkelijk.
Andere gedachte is ook dat mijn voornaam in Lennon zit, namelijk Leo

0
geplaatst: 21 september 2011, 16:20 uur
Nieuwe avatar! Zo schijnt de gemiddelde aardbewoner eruit te zien, vond ik een interessant idee... Ik ben benieuwd of er iemand is die er ook daadwerkelijk uit ziet als dat gemiddelde, en of diegene daar blij mee is.
* denotes required fields.