MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Zou wel echt de ultieme mindfuck zijn, als je jezelf zag staan op die afbeelding.

Wat is je bron en is er ook het uiterlijk van een gemiddelde Nederlander?

Kramer schreef:
Nieuwe avatar! Zo schijnt de gemiddelde aardbewoner eruit te zien, vond ik een interessant idee... Ik ben benieuwd of er iemand is die er ook daadwerkelijk uit ziet als dat gemiddelde, en of diegene daar blij mee is.

Zo zie je maar weer dat de gemiddelde mens nog het meeste weg heeft van Raoul Heertje.

jasper1991 schreef:

Dit was volgens mij het resultaat van een (semi)wetenschappelijk onderzoek, een tijdje geleden schreven veel kranten erover in een "geinig om te weten" rubriek o.i.d., het fijne weet ik er ook niet van.

Stijn_Slayer
jasper1991 schreef:

Ja. Ik heb in een krant laatst ook eens de gemiddelde uiterlijken van inwoners uit allerlei landen gezien. Bij Duitsers, Britten en Fransen had ik echt het gevoel dat ze klopten.

Geen idee meer welke krant het was.

World of Averages: Europe « The Postnational Monitor - pmsol3.wordpress.com

Dat onderzoek van die aardbewoner was overigens van Quest.

Hahaha dat zou best wel eens kunnen.

Ik heb weer een nieuwe, de hoes van Heritage (de nieuwe Opeth) ik vind hem wel iets hebben.

Ik niet. Maar het is beter dan haar voorganger.

nicoot
De nieuwe van Steven Wilson (Porcupine Tree), die ik eigenlijk nog steeds niet goed doorgrond heb... Komt nog!

Alien ding uit de clip van Second Bad Vibel. Ben de laatste tijd namelijk erg in Autechre.

Mark Everett...

Waarom? Omdat ik 'm gaaf vind.

...Omdat ik 'm mooi vind

Vond de vorige mooier, maar hij heeft wel iets.
Wat stelt het trouwens voor?

Twee maskers in het zand

Ik heb nog een aantal mooie gevonden trouwens, maar ik heb voor deze gekozen.

Dat wordt even wennen - niels94 was voor mij onomstotelijk verbonden met dat mannetje met die zeis - maar ik vind hem behoorlijk tof.

EDIT: Deze is ook leuk.

Ik miste mijn mannetje met de zeis

Mijn avatar is de hoes van mijn eerst zelf aangekochte LP, alleen jammer dat mijn platenspeler het drie maanden geleden begaf en ik hem dus al drie maanden niet meer heb kunnen opleggen. De andere reden is omdat ik ook een fan ben van Jimi Hendrix en omdat hij een geweldige gitarist is, een voorbeeld voor velen.

Ik heb ook maar eens een nieuwe avatar gekozen, dat enge gezicht was ik echt zat!

Het is een klein stukje uit de hoes van In The Pit Of The Stomach van de Schotse band We Were Promised Jetpacks. Een aanrader!

Hoewel de Tom Waits avatar geniaal is, heb ik toch maar eens een andere avatar genomen

Omdat...?

Mijn vogel is weer ontbrild en ontkrast aan de rechteronderkant. Gewoon omdat het kan.

Vond die bril wel iets hebben.

De dagen worden korter en de temperatuur daalt. Tijd voor een kerstmuts

...Ik toe was aan iets nieuws. Deze avatar vind ik ook wel iets hebben met mijn username.

hoi123 schreef:
Mijn vogel is weer ontbrild en ontkrast aan de rechteronderkant. Gewoon omdat het kan.

Linius schreef:
De dagen worden korter en de temperatuur daalt. Tijd voor een kerstmuts

(afbeelding)

Mijn avatar had een volle blaas.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:32 uur

geplaatst: vandaag om 15:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.