De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 23:01 uur
Mijn huidige: beste verzamelaar ooit en die hoes is natuurlijk ook fantastisch. 
Overigens komt Remi wel weer terug. Dat blijft toch mijn held.

Overigens komt Remi wel weer terug. Dat blijft toch mijn held.
0
Harco
geplaatst: 17 oktober 2011, 01:17 uur
Joseph Cotten in Hitchcocks Shadow of a Doubt. Fantastisch acteur in een fantastische film.
0
geplaatst: 17 oktober 2011, 09:20 uur
muziek-fan schreef:
Vind jij dat lekker dan? Ik dacht eerst dat het een man was.
(quote)
Vind jij dat lekker dan? Ik dacht eerst dat het een man was.
He getsie, nee toch zeker?
0
geplaatst: 17 oktober 2011, 15:25 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 oktober 2011, 20:20 uur
Ik mis mijne ook, maar nu heb ik daar Frans Bakker voor in de plaats genomen. Deze moet wat langer blijven staan.
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 21:46 uur
François was nog eensch een echte held.
Robert ten Brink was voor mijn tijd, maar toch vond ik hem maar nietsch, Nance heb ik net als Francois nog bewust meegemaakt, maar die vond ik ook maar nietsch en het mag geen geheim heten dat ik een ontzettende afkeer heb van Lucille Werner.
Robert ten Brink was voor mijn tijd, maar toch vond ik hem maar nietsch, Nance heb ik net als Francois nog bewust meegemaakt, maar die vond ik ook maar nietsch en het mag geen geheim heten dat ik een ontzettende afkeer heb van Lucille Werner.
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 21:52 uur
Stijn_Slayer schreef:
Frans Bakker
Frans Bakker
Wikipedia schreef:
Dat de echte naam van François Boulangé Frans Bakker is, is onjuist.
Dat de echte naam van François Boulangé Frans Bakker is, is onjuist.
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 22:49 uur
Hoor je Stijn zeggen dat dat Boulangés echte naam is? Overigens zou het behoorlijk vet zijn als wikipedia zichzelf geschreven zou hebben.
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 22:52 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik mis mijne ook, maar nu heb ik daar Frans Bakker voor in de plaats genomen. Deze moet wat langer blijven staan.
Pro-Lingo-beweging dan maar?Ik mis mijne ook, maar nu heb ik daar Frans Bakker voor in de plaats genomen. Deze moet wat langer blijven staan.
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 23:41 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 oktober 2011, 11:41 uur
Kijk Herman, ik kan er niets aan doen. Ik ben gewoon een trendsetter. 

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 16:03 uur
Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie echt niet wie het is.
0
Yann Samsa
geplaatst: 19 oktober 2011, 16:07 uur
Het is inderdaad echt niet duidelijk, maar ik gok op Steven Wilson. Die trouwens serieus overschat blijkt te zijn op MuMe - en dat zeg ik als fan en 'bewonderaar'.
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 16:51 uur
Ferre Clabau schreef:
Het is inderdaad echt niet duidelijk, maar ik gok op Steven Wilson. Die trouwens serieus overschat blijkt te zijn op MuMe - en dat zich ik als fan en 'bewonderaar'.
Oh ja ge vindt maar iemand overschat als je het zelf minder vind dan algemene mening. Het is inderdaad echt niet duidelijk, maar ik gok op Steven Wilson. Die trouwens serieus overschat blijkt te zijn op MuMe - en dat zich ik als fan en 'bewonderaar'.

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 20:54 uur
Ik had vorige keer een Lingo Classic aflevering gezien. Je breekt volgens mij bijna je hand in die ballenbak!

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 21:09 uur
Ik heb voor Jaweh gekozen. Omdat ik dan misschien wel naar de Joodsche hemel mag. Ik mag in elk geval niet naar de moslimhemel, omdat ik gevloekt heb in een moskee. In mijn verdediging: het ging per ongeluk, ik keek per ongeluk in de zon en op zo'n moment vloek ik nu eenmaal. Sorry Allah.
* denotes required fields.