MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Mijn huidige: beste verzamelaar ooit en die hoes is natuurlijk ook fantastisch.

Overigens komt Remi wel weer terug. Dat blijft toch mijn held.

De mijne is gestolen..

Harco
Joseph Cotten in Hitchcocks Shadow of a Doubt. Fantastisch acteur in een fantastische film.

muziek-fan schreef:
(quote)

Vind jij dat lekker dan? Ik dacht eerst dat het een man was.

He getsie, nee toch zeker?

De Axl Rose van 2011 zou nooit in zo'n vakje passen...

Masimo schreef:
De mijne is gestolen..

Ik mis hem nu al

Stijn_Slayer
Ik mis mijne ook, maar nu heb ik daar Frans Bakker voor in de plaats genomen. Deze moet wat langer blijven staan.

Vond je vorige mooier.

François was nog eensch een echte held. Robert ten Brink was voor mijn tijd, maar toch vond ik hem maar nietsch, Nance heb ik net als Francois nog bewust meegemaakt, maar die vond ik ook maar nietsch en het mag geen geheim heten dat ik een ontzettende afkeer heb van Lucille Werner.

Stijn_Slayer schreef:
Frans Bakker

Wikipedia schreef:
Dat de echte naam van François Boulangé Frans Bakker is, is onjuist.

Hoor je Stijn zeggen dat dat Boulangés echte naam is? Overigens zou het behoorlijk vet zijn als wikipedia zichzelf geschreven zou hebben.

Stijn_Slayer schreef:
Ik mis mijne ook, maar nu heb ik daar Frans Bakker voor in de plaats genomen. Deze moet wat langer blijven staan.
Pro-Lingo-beweging dan maar?

Masimo schreef:
Pro-Lingo-beweging dan maar?

Nance

Vind die Lingo-avatars wel leuk.

Lingo it is!

Lucille

Als er nog mensen inspiratie zoeken...

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Kijk Herman, ik kan er niets aan doen. Ik ben gewoon een trendsetter.

Omdat hij zo'n goeie muziek maakt

Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie echt niet wie het is.

Yann Samsa
Het is inderdaad echt niet duidelijk, maar ik gok op Steven Wilson. Die trouwens serieus overschat blijkt te zijn op MuMe - en dat zeg ik als fan en 'bewonderaar'.

Geen Robert ten Brink fans hier dus.. Jammer

Steven WIlson dus en dat moet niet duidelijk zijn.

Ferre Clabau schreef:
Het is inderdaad echt niet duidelijk, maar ik gok op Steven Wilson. Die trouwens serieus overschat blijkt te zijn op MuMe - en dat zich ik als fan en 'bewonderaar'.
Oh ja ge vindt maar iemand overschat als je het zelf minder vind dan algemene mening.

herman schreef:
Als er nog mensen inspiratie zoeken...

(afbeelding)

Ik had vorige keer een Lingo Classic aflevering gezien. Je breekt volgens mij bijna je hand in die ballenbak!

Ik heb voor Jaweh gekozen. Omdat ik dan misschien wel naar de Joodsche hemel mag. Ik mag in elk geval niet naar de moslimhemel, omdat ik gevloekt heb in een moskee. In mijn verdediging: het ging per ongeluk, ik keek per ongeluk in de zon en op zo'n moment vloek ik nu eenmaal. Sorry Allah.

shadowboxer
Pareltje van een verfilming.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:30 uur

geplaatst: vandaag om 05:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.