MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
woordenaar
De snor van ome Frank

Omdat de man in kwestie mijn Lichtende Voorbeeld in de politiek is.

Misterfool
: een dictator, schaam je!

Een dictator? Hij is potverdorie een van de weinige staatshoofden niet naar de burger luistert! (En de burger luistert overigens ook naar hem.) Soit, laat ik maar niet teveel over politiek uitwijden op MuMe.

Misterfool is jouw foto van pokémon?

Misterfool
Ja: Haunter

Misterfool schreef:
Ja: Haunter

Weet ik ik heb vroeger ook een fan geweest van pokémon.

Volgens je profiel ben je 12. En vroeger 'heb' je dus ook een fan geweest. Interessant.

shadowboxer
Pokemon is toch iets van nu?

Meer van 10 jaar geleden, toen was het echt enorm, nu hoor je er niet veel meer van (hoewel er de laatste tijd een soort 'revival' lijkt, zowel hier op MuMe als bij leeftijdsgenoten... )

Ik durf me zelf wel te bestempelen als iemand van de Pokémon generatie. Op de basisschool kun je niet aankomen zonder te weten waar de laatste aflevering over ging. Tegenwoordig speel ik nog steeds fanatiek de games overigens. Tot en met Pokémon White aan toe heb ik van alle generaties wel één van de delen gekocht

En die avatar heb ik natuurlijk omdat Phil Dunphy een baas is.

shadowboxer schreef:
Pokemon is toch iets van nu?

Niet echt, in mijn tijd was het veel groter dan dat het nu is.

Misterfool
Wat zijn we toch een stel ouwe opa's geworden, maar ja Pokémon is echt jeugdsentiment. Ik heb de games gespeeld, de series op de voet gevolgd en de pokemonflippo's gespaard.

Hier hetzelfde, games, kaarten, flippo's, series.. Maar idd Pokémon is echt iets van 10 jaar geleden, nu hoor je bijna niemand er meer over.

Linius schreef:
Volgens je profiel ben je 12. En vroeger 'heb' je dus ook een fan geweest. Interessant.

Ja toen ik 10 was.

jellecomicgek72 schreef:
Hier hetzelfde, games, kaarten, flippo's, series.. Maar idd Pokémon is echt iets van 10 jaar geleden, nu hoor je bijna niemand er meer over.

Ja maar elk jaar is dat in het lager 1 keer in de mode. Dan kom iedereen daar af met die kaarten flippo's En nog van die dingen.

Damn son, als twee jaar terug al 'vroeger' is heb ik minstens vijf levens achter de rug.

shadowboxer
En ik dacht dat ik het woord vroeger nog niet eens mocht gebruiken, terwijl Pokemon al 'voor mijn tijd' was. Damn...times are a changing....

Linius schreef:
Damn son, als twee jaar terug al 'vroeger' is heb ik minstens vijf levens achter de rug.

Tja omdat mijn gebruikersnaam Gloeilamp is he

Sir Spamalot (crew)
Rode draad doorheen mijn loopbaan hier op MusicMeter en een update: mijn petekind met zijn eerste (plastieken en opblaasbare) gitaar. Ik ben volop bezig met zijn opleiding .

Assurancetourix
Over smaak valt (niet) te twisten!!

Stijn_Slayer
Stuur 'm niet te vroeg de pit in.

Sir Spamalot schreef:
Rode draad doorheen mijn loopbaan hier op MusicMeter en een update: mijn petekind met zijn eerste (plastieken en opblaasbare) gitaar. Ik ben volop bezig met zijn opleiding .

En vind hij dat leuk want er komt geen muziek uit he.

Yann Samsa
Iemand die de drie stouterds kent van op m'n avatar?

Foodfighters

(afbeelding)

Yann Samsa

Gast
geplaatst: vandaag om 16:02 uur

geplaatst: vandaag om 16:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.