De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 16:38 uur
Omdat de man in kwestie mijn Lichtende Voorbeeld in de politiek is.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 16:53 uur
Een dictator? Hij is potverdorie een van de weinige staatshoofden niet naar de burger luistert! (En de burger luistert overigens ook naar hem.) Soit, laat ik maar niet teveel over politiek uitwijden op MuMe.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 16:59 uur
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 17:25 uur
Volgens je profiel ben je 12. En vroeger 'heb' je dus ook een fan geweest. Interessant.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 17:34 uur
Meer van 10 jaar geleden, toen was het echt enorm, nu hoor je er niet veel meer van (hoewel er de laatste tijd een soort 'revival' lijkt, zowel hier op MuMe als bij leeftijdsgenoten...
)
)
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 18:56 uur
Ik durf me zelf wel te bestempelen als iemand van de Pokémon generatie. Op de basisschool kun je niet aankomen zonder te weten waar de laatste aflevering over ging. Tegenwoordig speel ik nog steeds fanatiek de games overigens. Tot en met Pokémon White aan toe heb ik van alle generaties wel één van de delen gekocht 
En die avatar heb ik natuurlijk omdat Phil Dunphy een baas is.

En die avatar heb ik natuurlijk omdat Phil Dunphy een baas is.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 19:06 uur
shadowboxer schreef:
Pokemon is toch iets van nu?
Pokemon is toch iets van nu?
Niet echt, in mijn tijd was het veel groter dan dat het nu is.
0
Misterfool
geplaatst: 21 oktober 2011, 19:08 uur
Wat zijn we toch een stel ouwe opa's geworden, maar ja Pokémon is echt jeugdsentiment. Ik heb de games gespeeld, de series op de voet gevolgd en de pokemonflippo's gespaard.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 19:13 uur
Hier hetzelfde, games, kaarten, flippo's, series.. Maar idd Pokémon is echt iets van 10 jaar geleden, nu hoor je bijna niemand er meer over.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 21:30 uur
Linius schreef:
Volgens je profiel ben je 12. En vroeger 'heb' je dus ook een fan geweest. Interessant.
Ja toen ik 10 was.

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 21:31 uur
jellecomicgek72 schreef:
Hier hetzelfde, games, kaarten, flippo's, series.. Maar idd Pokémon is echt iets van 10 jaar geleden, nu hoor je bijna niemand er meer over.
Ja maar elk jaar is dat in het lager 1 keer in de mode. Dan kom iedereen daar af met die kaarten flippo's En nog van die dingen.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 22:29 uur
Damn son, als twee jaar terug al 'vroeger' is heb ik minstens vijf levens achter de rug.
0
shadowboxer
geplaatst: 22 oktober 2011, 00:48 uur
En ik dacht dat ik het woord vroeger nog niet eens mocht gebruiken, terwijl Pokemon al 'voor mijn tijd' was. Damn...times are a changing....
0
geplaatst: 22 oktober 2011, 11:39 uur
Linius schreef:
Damn son, als twee jaar terug al 'vroeger' is heb ik minstens vijf levens achter de rug.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 oktober 2011, 18:09 uur
Rode draad doorheen mijn loopbaan hier op MusicMeter en een update: mijn petekind met zijn eerste (plastieken en opblaasbare) gitaar. Ik ben volop bezig met zijn opleiding
.
.
0
geplaatst: 23 oktober 2011, 17:57 uur
Sir Spamalot schreef:
Rode draad doorheen mijn loopbaan hier op MusicMeter en een update: mijn petekind met zijn eerste (plastieken en opblaasbare) gitaar. Ik ben volop bezig met zijn opleiding
.
. En vind hij dat leuk want er komt geen muziek uit he.

0
Yann Samsa
geplaatst: 27 oktober 2011, 19:47 uur
Iemand die de drie stouterds kent van op m'n avatar? 

* denotes required fields.