MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Teunnis schreef:
Omdat het bijna 5 december is en ik nog geen pepernoot gegeten heb, probeer ik dat sinterklaasgevoel er op deze manier in te drammen.

Nog steeds geen pepernoot binnen gehad

Ik ook niet .

magic spells
panjoe schreef:
Ik heb mijn Breaking Bad avatar ingeruild voor ééntje van Adventure Time

Gotta love Finn (En Adventure Time)

Kate Bush

Dus rock-rick is duidelijk besmet met het Kate Bush virus. Toevallig nog die fantastische documentaire over haar fans gezien in Het Uur van de Wolf?
Heel haar repertoire is de moeite waard dus dat wordt nog veel luistergenot voor jou!
We hebben een hoop te danken aan David Gilmour (Pink Floyd)!

Veel plezier met Kate

Overigens, mijn avatar heeft te maken met mijn reggae-achtergrond & opvoeding.

Ik heb die documentaire niet gezien. Ik zal hem nog wel eens kijken, lijkt me namelijk wel interessant.

Kate Bush ontdekken is het beste dat Gilmour ooit gedaan heeft en ik ben hem daar ook zeer dankbaar voor (ik ben een beetje een Waters aanhanger wat Pink Floyd betreft).

Kate Bush

En zo is het maar net .

Sinterklaas is weg, tijd voor de kerstman!

Mijn avatar heeft zijn snor laten staan.

Is dat Mouvember toch nog ergens goed voor geweest!

Hij liegt mensen. Het is een nepsnor zodat panjoe hem niet herkent.

Een donkere avatar voor de donkere dagen

En dan noemt hij zich Gloeilamp.
Mooie hoes is het inderdaad.

Ik was mijn getekende avatar zat, nu ga ik weer eens in de zoveel tijd een foto van een hiphopper als avatar gebruiken. Ik begin met Curren$y, mogelijk mijn favoriete rapper van 2011. Ik ben fan van zijn platen en ik heb hem dit jaar twee keer live mogen aanschouwen. Geweldig hoe hij verlegen op het podium staat en dankbaar is voor elke fan die hij heeft. Check hier en hier de geweldige interviews van Nardwuar met Curren$y.

Ook ik heb een nieuwe avatar, ik heb de hoes van Heritage van Opeth ingeruild voor de hoes van mijn favoriete plaat allertijden: F#A#(Infinity) van Godspeed You Black Emperor!

Die is al een stuk mooier.

Dan ben je onze nieuwe The Scientist.

Eveningguard schreef:
Dan ben je onze nieuwe The Scientist.

Die heeft sindskort een andere avatar, maar verwarrend is het wel. Ik denk de hele tijd dat hij gepost heeft als ik die avatar zie. Even wennen dan maar...

Ja weet ik, ik had het zelfde probleempje net. Vandaar.

Kerstmis-versie

herman schreef:
(quote)

Die heeft sindskort een andere avatar, maar verwarrend is het wel. Ik denk de hele tijd dat hij gepost heeft als ik die avatar zie. Even wennen dan maar...

Ik heb daar ook continu last van.

shadowboxer
Van favoriete film naar favoriete hobby.

Omdat ik verwacht dat mijn favoriete nummer allertijden ieder moment langs kan komen in de MuMeLadder finale heb ik mijn zwarte roos met gele achtergrond vervangen door een witte roos met blauwe achtergrond. Dit is namelijk de officiële singlehoes.

Ik vind het eigenlijk wel verfrissend, dat blauw

Aangezien ik Kate Bush al als bureauachtergrond heb, en ik erg houd van Britse humor, heb ik Stephen Fry als avatar genomen .

Ulfat-e-Zulmat
Omdat ik Digimon zo leuk vind.

rock-rick schreef:
Aangezien ik Kate Bush al als bureauachtergrond heb, en ik erg houd van Britse humor, heb ik Stephen Fry als avatar genomen .

Tis net Koos Alberts.

2MY
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Omdat ik Digimon zo leuk vind.

die grap gaat helaas aan de overgrote meerderheid hier verloren

Gast
geplaatst: vandaag om 04:25 uur

geplaatst: vandaag om 04:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.