De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2011, 13:48 uur
Teunnis schreef:
Omdat het bijna 5 december is en ik nog geen pepernoot gegeten heb, probeer ik dat sinterklaasgevoel er op deze manier in te drammen.
Omdat het bijna 5 december is en ik nog geen pepernoot gegeten heb, probeer ik dat sinterklaasgevoel er op deze manier in te drammen.
Nog steeds geen pepernoot binnen gehad

0
geplaatst: 5 december 2011, 07:54 uur
Dus rock-rick is duidelijk besmet met het Kate Bush virus. Toevallig nog die fantastische documentaire over haar fans gezien in Het Uur van de Wolf?
Heel haar repertoire is de moeite waard dus dat wordt nog veel luistergenot voor jou!
We hebben een hoop te danken aan David Gilmour (Pink Floyd)!
Veel plezier met Kate
Overigens, mijn avatar heeft te maken met mijn reggae-achtergrond & opvoeding.
Heel haar repertoire is de moeite waard dus dat wordt nog veel luistergenot voor jou!
We hebben een hoop te danken aan David Gilmour (Pink Floyd)!
Veel plezier met Kate

Overigens, mijn avatar heeft te maken met mijn reggae-achtergrond & opvoeding.
0
geplaatst: 5 december 2011, 11:13 uur
Ik heb die documentaire niet gezien. Ik zal hem nog wel eens kijken, lijkt me namelijk wel interessant.
Kate Bush ontdekken is het beste dat Gilmour ooit gedaan heeft en ik ben hem daar ook zeer dankbaar voor (ik ben een beetje een Waters aanhanger wat Pink Floyd betreft).
Kate Bush ontdekken is het beste dat Gilmour ooit gedaan heeft en ik ben hem daar ook zeer dankbaar voor (ik ben een beetje een Waters aanhanger wat Pink Floyd betreft).
0
geplaatst: 8 december 2011, 23:22 uur
Hij liegt mensen. Het is een nepsnor zodat panjoe hem niet herkent.
0
geplaatst: 10 december 2011, 14:05 uur
En dan noemt hij zich Gloeilamp. 
Mooie hoes is het inderdaad.

Mooie hoes is het inderdaad.
0
geplaatst: 10 december 2011, 14:13 uur
Ik was mijn getekende avatar zat, nu ga ik weer eens in de zoveel tijd een foto van een hiphopper als avatar gebruiken. Ik begin met Curren$y, mogelijk mijn favoriete rapper van 2011. Ik ben fan van zijn platen en ik heb hem dit jaar twee keer live mogen aanschouwen. Geweldig hoe hij verlegen op het podium staat en dankbaar is voor elke fan die hij heeft. Check hier en hier de geweldige interviews van Nardwuar met Curren$y.
0
geplaatst: 10 december 2011, 15:17 uur
Ook ik heb een nieuwe avatar, ik heb de hoes van Heritage van Opeth ingeruild voor de hoes van mijn favoriete plaat allertijden: F#A#(Infinity) van Godspeed You Black Emperor!
0
geplaatst: 11 december 2011, 00:24 uur
Eveningguard schreef:
Dan ben je onze nieuwe The Scientist.
Dan ben je onze nieuwe The Scientist.
Die heeft sindskort een andere avatar, maar verwarrend is het wel. Ik denk de hele tijd dat hij gepost heeft als ik die avatar zie. Even wennen dan maar...
0
geplaatst: 15 december 2011, 17:56 uur
herman schreef:
Die heeft sindskort een andere avatar, maar verwarrend is het wel. Ik denk de hele tijd dat hij gepost heeft als ik die avatar zie. Even wennen dan maar...
(quote)
Ik heb daar ook continu last van.

0
geplaatst: 17 december 2011, 11:26 uur
Omdat ik verwacht dat mijn favoriete nummer allertijden ieder moment langs kan komen in de MuMeLadder finale heb ik mijn zwarte roos met gele achtergrond vervangen door een witte roos met blauwe achtergrond. Dit is namelijk de officiële singlehoes.
Ik vind het eigenlijk wel verfrissend, dat blauw
Ik vind het eigenlijk wel verfrissend, dat blauw

0
geplaatst: 19 december 2011, 04:04 uur
Aangezien ik Kate Bush al als bureauachtergrond heb, en ik erg houd van Britse humor, heb ik Stephen Fry als avatar genomen
.
.
0
geplaatst: 20 december 2011, 21:22 uur
rock-rick schreef:
Aangezien ik Kate Bush al als bureauachtergrond heb, en ik erg houd van Britse humor, heb ik Stephen Fry als avatar genomen
.
. Tis net Koos Alberts.
0
geplaatst: 20 december 2011, 22:24 uur
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Omdat ik Digimon zo leuk vind.
Omdat ik Digimon zo leuk vind.
die grap gaat helaas aan de overgrote meerderheid hier verloren

* denotes required fields.