MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
2MY schreef:
(quote)

die grap gaat helaas aan de overgrote meerderheid hier verloren
Ik dacht het niet! Het zijn toch Tai en Agumon op zijn avatar?

Digimon ken ik ook nog wel hoor.

Digimon, dat was het spel met die kaarten die gelegd moesten worden terwijl de op de kaarten afgebeelde wezens elkaar het hoofd in sloegen in het centrum van het veld.

shadowboxer
En ik maar denken dat Boesboes al nergens over ging.

Madonna, geschilderd door slechts één van de meest briljante kunstenaars ooit: Edvard Münch.

Leek me wel zo gezellig met Kerstmis in het vizier.

2MY schreef:
(quote)
die grap gaat helaas aan de overgrote meerderheid hier verloren
Het is mij anders ook een raadsel waar de bovenstaande 5 posts over gaan..

bennerd schreef:
Digimon, dat was het spel met die kaarten die gelegd moesten worden terwijl de op de kaarten afgebeelde wezens elkaar het hoofd in sloegen in het centrum van het veld.

Dat was Yu-Gi-Oh, Digimon was dat ze naar een parallel universum gingen waar een dag net zo lang duurde als een bezoek aan de kapper waardoor hun ouders nooit wisten dat ze daar waren met al hun digimonsters. Dikke chilling dus.

Ulfat-e-Zulmat
Gekke chillings. Bieries erbij, jonko's worden geklapt. Black Moon pompt uit de speakers. Helemaal niks aan het handje. Doet me denken aan m'n kinderjaren..

Hahaha, fijn gesprek

magic spells
kitty

Blauw met wit vind ik toch niet zo mooi als geel met zwart. Daarom heb ik mijn avatar maar weer teruggewisseld.
En bovendien kan ik niet goed wennen aan die andere kleuren. Deze avatar voelt ten minste 'vertrouwd'

LZA
Duncan Patterson in 1995 (toen bassist van Anathema).
Jeugdsentiment.

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Update: foto van mijn petekind toen we samen op de Wii speelden tijdens de Kerstvakantie. Nog altijd even stapelgek op elkaar.

LZA schreef:
Duncan Patterson in 1995 (toen bassist van Anathema).
Jeugdsentiment.
(afbeelding)

Supervette avatar, al ken ik de band niet.

LZA
Eveningguard schreef:
(quote)

Supervette avatar, al ken ik de band niet.

Gezien je smaak valt er voor jou wel wat te halen bij Anathema hoor, zeker de platen vanaf 1998.
Probeer het zou ik zeggen. .

<< Picasso

Ik heb de acteur die Ian Curtis speelde in de film Control vervangen door de enige echte Ian Curtis.

Misschien dat ik de enige ben, maar was dat ding op de avatar van user dix niet eerst rood in plaats van groen? Of speelt mijn brein spelletjes met me?

Ik zou toch zweren dat...

Volgens mij heb je gelijk, maar heeft hij nu eindelijk groen licht gekregen voor een andere avatar.

Dat viel mij ook al op! Waar blijft dix' verklaring? Ben toch wel benieuwd

Die avatar van dix is ook al eens geel geweest als ik mij niet vergis......

Ik erger me groen en geel aan die kleurverandering van de avatar van dix.

stoepkrijt schreef:
Waar blijft dix' verklaring? Ben toch wel benieuwd

Wellicht is dix kleurenblind, heeft 'ie helemaal niks door...

Nieuwe avatar: David Mitchell.

Ik heb nog wat verder gezocht en heb uiteindelijk mijn favoriete afbeelding van Ian Curtis als avatar kunnen gebruiken.

panjoe (moderator)
Hij lijkt een beetje op Boris Karloff daar .

Mijn nieuwe avatar is Mrs. Richards. Fantastisch personage uit een Fawlty Towers aflevering die ik al oneindig veel heb gezien.

Fawlty Towers

arcade monkeys schreef:
Mijn nieuwe avatar is Mrs. Richards. Fantastisch personage uit een Fawlty Towers aflevering die ik al oneindig veel heb gezien.

Ik hoor je niet, kan je wat harder typen?

Ik kan niet harder typen, ik spaar de batterijen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.