De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 20 december 2011, 22:26 uur
2MY schreef:
die grap gaat helaas aan de overgrote meerderheid hier verloren
Ik dacht het niet! (quote)
Het zijn toch Tai en Agumon op zijn avatar? 
0
geplaatst: 20 december 2011, 23:37 uur
Digimon, dat was het spel met die kaarten die gelegd moesten worden terwijl de op de kaarten afgebeelde wezens elkaar het hoofd in sloegen in het centrum van het veld.
0
shadowboxer
geplaatst: 20 december 2011, 23:52 uur
En ik maar denken dat Boesboes al nergens over ging.
0
geplaatst: 21 december 2011, 00:38 uur
Madonna, geschilderd door slechts één van de meest briljante kunstenaars ooit: Edvard Münch.
Leek me wel zo gezellig met Kerstmis in het vizier.
Leek me wel zo gezellig met Kerstmis in het vizier.

2MY schreef:
Het is mij anders ook een raadsel waar de bovenstaande 5 posts over gaan..(quote)
0
geplaatst: 21 december 2011, 00:50 uur
bennerd schreef:
Digimon, dat was het spel met die kaarten die gelegd moesten worden terwijl de op de kaarten afgebeelde wezens elkaar het hoofd in sloegen in het centrum van het veld.
Dat was Yu-Gi-Oh, Digimon was dat ze naar een parallel universum gingen waar een dag net zo lang duurde als een bezoek aan de kapper waardoor hun ouders nooit wisten dat ze daar waren met al hun digimonsters. Dikke chilling dus.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 21 december 2011, 01:28 uur
Gekke chillings. Bieries erbij, jonko's worden geklapt. Black Moon pompt uit de speakers. Helemaal niks aan het handje. Doet me denken aan m'n kinderjaren..
0
geplaatst: 3 januari 2012, 15:36 uur
Blauw met wit vind ik toch niet zo mooi als geel met zwart. Daarom heb ik mijn avatar maar weer teruggewisseld.
En bovendien kan ik niet goed wennen aan die andere kleuren. Deze avatar voelt ten minste 'vertrouwd'
En bovendien kan ik niet goed wennen aan die andere kleuren. Deze avatar voelt ten minste 'vertrouwd'

0
geplaatst: 4 januari 2012, 00:00 uur
Duncan Patterson in 1995 (toen bassist van Anathema).
Jeugdsentiment.

Jeugdsentiment.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 januari 2012, 18:24 uur
Update: foto van mijn petekind toen we samen op de Wii speelden tijdens de Kerstvakantie. Nog altijd even stapelgek op elkaar.
0
geplaatst: 17 januari 2012, 15:53 uur
Eveningguard schreef:
Supervette avatar, al ken ik de band niet.
(quote)
Supervette avatar, al ken ik de band niet.
Gezien je smaak valt er voor jou wel wat te halen bij Anathema hoor, zeker de platen vanaf 1998.
Probeer het zou ik zeggen.
.
0
geplaatst: 21 februari 2012, 00:28 uur
Ik heb de acteur die Ian Curtis speelde in de film Control vervangen door de enige echte Ian Curtis.
0
geplaatst: 21 februari 2012, 21:31 uur
Misschien dat ik de enige ben, maar was dat ding op de avatar van user dix niet eerst rood in plaats van groen? Of speelt mijn brein spelletjes met me? 
Ik zou toch zweren dat...

Ik zou toch zweren dat...
0
geplaatst: 21 februari 2012, 21:37 uur
Volgens mij heb je gelijk, maar heeft hij nu eindelijk groen licht gekregen voor een andere avatar.
0
geplaatst: 22 februari 2012, 08:51 uur
Dat viel mij ook al op! Waar blijft dix' verklaring? Ben toch wel benieuwd 

0
geplaatst: 22 februari 2012, 15:55 uur
Die avatar van dix is ook al eens geel geweest als ik mij niet vergis......
0
geplaatst: 22 februari 2012, 16:06 uur
Ik erger me groen en geel aan die kleurverandering van de avatar van dix. 

0
geplaatst: 22 februari 2012, 16:38 uur
Wellicht is dix kleurenblind, heeft 'ie helemaal niks door...
0
geplaatst: 1 maart 2012, 22:50 uur
Ik heb nog wat verder gezocht en heb uiteindelijk mijn favoriete afbeelding van Ian Curtis als avatar kunnen gebruiken. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 maart 2012, 00:36 uur
Hij lijkt een beetje op Boris Karloff daar
.
.
0
geplaatst: 18 maart 2012, 19:24 uur
Mijn nieuwe avatar is Mrs. Richards. Fantastisch personage uit een Fawlty Towers aflevering die ik al oneindig veel heb gezien.
0
geplaatst: 18 maart 2012, 23:05 uur
arcade monkeys schreef:
Mijn nieuwe avatar is Mrs. Richards. Fantastisch personage uit een Fawlty Towers aflevering die ik al oneindig veel heb gezien.
Ik hoor je niet, kan je wat harder typen?
* denotes required fields.