De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2012, 15:17 uur
De mijne is gewoon het eerste plaatje dat ik tegenkwam op mijn computer, vraag niet waarom dit plaatje op mijn computer stond want ik zou het ook zelf niet weten
.
Misschien dat ik ooit nog wel een mooi plaatje neem als eerbetoon aan een artiest of zoiets maar dan moet ik nog zien welke.
.Misschien dat ik ooit nog wel een mooi plaatje neem als eerbetoon aan een artiest of zoiets maar dan moet ik nog zien welke.
0
geplaatst: 29 juli 2012, 15:23 uur
0
geplaatst: 29 juli 2012, 15:33 uur
Verdorie, je hebt me door. En ik nog wel denken dat ik zonder dat iemand het door had de makers van dat geweldige nummer kon eren 
Edit: dan maar mijn avatar veranderen in 1 van de mooiste album covers ooit, hopen dat niemand anders deze al heeft.

Edit: dan maar mijn avatar veranderen in 1 van de mooiste album covers ooit, hopen dat niemand anders deze al heeft.
0
geplaatst: 29 juli 2012, 16:44 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Mag ik je cover dan wel afkraken Reptile? Het idee is leuk, maar werkt niet. Veel te klein. Je ziet een stipje met wat geel.
Zeker geen 19 inch beeldscherm zoals ik? Mag ik je cover dan wel afkraken Reptile? Het idee is leuk, maar werkt niet. Veel te klein. Je ziet een stipje met wat geel.

0
geplaatst: 29 juli 2012, 17:06 uur
0
geplaatst: 29 juli 2012, 17:22 uur
reptile71 schreef:
(quote)
Zeker geen 19 inch beeldscherm zoals ik?
Ik moet het doen met de spullen die in het huis staan waar ik op dat moment inbreek ja.

0
geplaatst: 29 juli 2012, 19:16 uur
relaxex schreef:
Verdorie, je hebt me door. En ik nog wel denken dat ik zonder dat iemand het door had de makers van dat geweldige nummer kon eren

Bert is leuk hoor.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:15 uur
Maarten, je bent nu een wit streepje op een blauwe achtergrond.
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:27 uur
Slowgaze schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Foto van je woonkamer? Vond Sjef meer hebben dan dit laffe schilderwerkje - Who's Afraid of Blue Schizophrenia heet het zeker?
0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:36 uur
pong 
Dit is een mooi moment voor Maarten om eindelijk eens een Mark Knopfler avatar te nemen

Dit is een mooi moment voor Maarten om eindelijk eens een Mark Knopfler avatar te nemen

0
geplaatst: 9 augustus 2012, 22:37 uur
Mjuman schreef:
Foto van je woonkamer? Vond Sjef meer hebben dan dit laffe schilderwerkje - Who's Afraid of Blue Schizophrenia heet het zeker?
(quote)
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Allebei
, maar om andere redenen.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 13:36 uur
Een artiest zoals jij (Maarten) zou moeten weten dat een dergelijk prachtig schilderij niet als avatar gebruikt kan worden.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 18:32 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2012, 11:44 uur
Stijn met z'n 'Ik heb een enorme Lingo-schermafbeeldingenrage gestart'; eet dit, het begin van de grote Barnett Newman-herwaardering. 

* denotes required fields.