MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:

De beste serie ooit. Wat heb ik om die twee gelachen in die oostblokhuisjes.

Hoi, ik ben Joep. Ik ben nu de schermafbeelding van Rop. Ik hou van fietsen met mijn mama. Soms gaan we dan boodschappen doen. Ik mag dan soms het toetje uitkiezen. Laatst koos ik vla. Volgens mijn mama kan ik goed kiezen. Ik vind het leuk als ik op de bank mag zitten en tomaatjes mag eten. Ik hou niet van gesuikerde spekjes. Wil jij mijn vriendje worden?

2MY
Waarom komt er diarree uit Joep zijn hoofd?

Joep heeft vast niet zo veel vriendjes.

Ga je nu ook al hier beginnen met die halve Rasta?

@Bram

Nee hoor. Of je moet het per se willen. Dan kan ik je wel wat PM´s toezenden.

Rhythm & Poetry schreef:
Hoi, ik ben Joep. Ik ben nu de schermafbeelding van Rop. Ik hou van fietsen met mijn mama. Soms gaan we dan boodschappen doen. Ik mag dan soms het toetje uitkiezen. Laatst koos ik vla. Volgens mijn mama kan ik goed kiezen. Ik vind het leuk als ik op de bank mag zitten en tomaatjes mag eten. Ik hou niet van gesuikerde spekjes. Wil jij mijn vriendje worden?

Je zit zoveel over 'Wil je mijn vriendje worden?' te zeveren dat het richting aanranding gaat.

Jaap haat Joep. Echte negers weten warüber ich rede.

Hij heeft gewoon het posttraumatische stressstoornis waardoor hij zich steeds verplaatst in vage figuurtjes die vast zitten met het 'Wil jij mijn vriendje worden?' vraagstuk. Kan gebeuren.

spit.tsvnami
zou de cover van één van de meest legendarische albums ter wereld niet veel mooier zijn zo.

Weer 'ns tijd voor iets compleet nieuws.

Nee, 't is van een t-shirt.

(afbeelding)

Leuk, ik wil er een in het blauw.

panjoe (moderator)

Ik kreeg toestemming van Masimo.

Slowgaze schreef:
het begin van de grote Barnett Newman-herwaardering.

Mijnheer Rudi snapte het sarcasme niet?

Wij remixen Barnetts werk.

Ok want ik dacht echt dat jij er vanuit uit ging dat dit een kunstwerk van Masimo was

Gast
geplaatst: vandaag om 23:06 uur

geplaatst: vandaag om 23:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.