De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2012, 12:17 uur
De beste serie ooit. Wat heb ik om die twee gelachen in die oostblokhuisjes. 

0
geplaatst: 12 augustus 2012, 13:29 uur
Hoi, ik ben Joep. Ik ben nu de schermafbeelding van Rop. Ik hou van fietsen met mijn mama. Soms gaan we dan boodschappen doen. Ik mag dan soms het toetje uitkiezen. Laatst koos ik vla. Volgens mijn mama kan ik goed kiezen. Ik vind het leuk als ik op de bank mag zitten en tomaatjes mag eten. Ik hou niet van gesuikerde spekjes. Wil jij mijn vriendje worden?
0
geplaatst: 12 augustus 2012, 13:43 uur
Waarom komt er diarree uit Joep zijn hoofd?
Joep heeft vast niet zo veel vriendjes.
Joep heeft vast niet zo veel vriendjes.
0
geplaatst: 12 augustus 2012, 13:44 uur
@Bram
Nee hoor. Of je moet het per se willen. Dan kan ik je wel wat PM´s toezenden.
Nee hoor. Of je moet het per se willen. Dan kan ik je wel wat PM´s toezenden.

0
geplaatst: 12 augustus 2012, 22:46 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hoi, ik ben Joep. Ik ben nu de schermafbeelding van Rop. Ik hou van fietsen met mijn mama. Soms gaan we dan boodschappen doen. Ik mag dan soms het toetje uitkiezen. Laatst koos ik vla. Volgens mijn mama kan ik goed kiezen. Ik vind het leuk als ik op de bank mag zitten en tomaatjes mag eten. Ik hou niet van gesuikerde spekjes. Wil jij mijn vriendje worden?
Je zit zoveel over 'Wil je mijn vriendje worden?' te zeveren dat het richting aanranding gaat.
0
geplaatst: 12 augustus 2012, 22:59 uur
Hij heeft gewoon het posttraumatische stressstoornis waardoor hij zich steeds verplaatst in vage figuurtjes die vast zitten met het 'Wil jij mijn vriendje worden?' vraagstuk. Kan gebeuren.
0
spit.tsvnami
geplaatst: 13 augustus 2012, 23:40 uur
zou de cover van één van de meest legendarische albums ter wereld niet veel mooier zijn zo.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 15:43 uur
Mijnheer Rudi snapte het sarcasme niet?
Wij remixen Barnetts werk.
Wij remixen Barnetts werk.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 15:45 uur
Ok want ik dacht echt dat jij er vanuit uit ging dat dit een kunstwerk van Masimo was 

* denotes required fields.