De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Meneer Bungel
geplaatst: 6 september 2012, 01:05 uur
Beste cover ooit, aardige muziek; Venom - Possessed (1985).
0
Meneer Bungel
geplaatst: 6 september 2012, 01:07 uur
Dungeon schreef:
Hij was ooit bevriend met Charles Manson en de Manson Familie. Gelukkig was dat uiteindelijk toch te freaky voor hem en haakte hij voor de moorden begonnen op tijd af. Wel maakte die een door Manson geschreven nummer af. Het geweldige Never Learn Not To Love. Tot op de dag van vandaag claimt Manson dat die veel meer nummers voor de Boy's schreef maar alleen van dit nummer is het toegegeven.
Bijzonder. Is dat bewezen, of kan het ook een broodje aap zijn?Hij was ooit bevriend met Charles Manson en de Manson Familie. Gelukkig was dat uiteindelijk toch te freaky voor hem en haakte hij voor de moorden begonnen op tijd af. Wel maakte die een door Manson geschreven nummer af. Het geweldige Never Learn Not To Love. Tot op de dag van vandaag claimt Manson dat die veel meer nummers voor de Boy's schreef maar alleen van dit nummer is het toegegeven.
0
geplaatst: 6 september 2012, 08:59 uur
Er zijn in ieder geval een aantal documentaires van. Maar ja, die zijn er ook over yeti en het monster van Lochness. Als je het interessant vind zou je Cease to Exist eens moeten kijken.
Part 1 of 10 - CEASE TO EXIST (Documentary) - YouTube
Part 1 of 10 - CEASE TO EXIST (Documentary) - YouTube
0
geplaatst: 9 september 2012, 11:13 uur
heb je niet die foto waar Dennis Wilson al een baard heeft ?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 september 2012, 12:54 uur
Neil Young kende Manson destijds ook en ik meen dat in Shakey ook de naam van Wilson wordt genoemd. Ook in andere bronnen wordt hij genoemd.
0
geplaatst: 9 september 2012, 20:13 uur
Peterjan schreef:
Ik vind deze erg cool. Beetje tussen zijn onschuldig babefacelook en zijn uiteindelijke zwerverlook in.
0
geplaatst: 10 september 2012, 00:06 uur
Weer terug naar mijn oude avatar. Vindt Tomas vast niet erg.
0
geplaatst: 10 september 2012, 00:13 uur
Vind ik niet erg, maar ik ga niet liegen: je vorige was veel mooier.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2012, 01:13 uur

Mijn avatar is overigens al een tijdje Finn the Human, van het geniale Adventure Time. Finn is de laatste mens in een postapocalyptische wereld en heeft zich tot taak gesteld de sprookjesachtige wereld waarin hij leeft te beschermen tegen het kwaad, samen met zijn magische hond Jake.

0
geplaatst: 18 oktober 2012, 06:27 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 10:55 uur
Mijn nieuwe avatar is van de EP The Sleeping Gods van Enslaved. Het ziet er heel interessant uit en dat is heel belangrijk hier.
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 11:16 uur
Is het niet gewoon zo'n gevouwen velpapier waar je stukken uit hebt geknipt, Don?
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 11:51 uur
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 20:06 uur
Nu maar eens gekozen voor een avatar van Mario Balotelli. Want Mario en ik zijn goed te vergelijken. Beide vaak onbegrepen. Men vindt ons gek. Ik kan behoorlijk goed voetballen. En toch zitten Mario en ik vaak op de bank. En uiteraard lijken we veel op elkaar.
0
geplaatst: 31 oktober 2012, 21:23 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 november 2012, 23:36 uur
"Are you okay, dude?"
- "Yeah, why?"
"You look bored."
- "Nah, that's just how I look when I'm listening to music!"
* denotes required fields.