De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Jav-
geplaatst: 30 juni 2013, 12:05 uur
Pokémon.
Ik ben de trotse eigenaar van dit t-shirt:

Voor de geïnteresseerden, de serie heet Zombiemon.
Ik ben de trotse eigenaar van dit t-shirt:
Voor de geïnteresseerden, de serie heet Zombiemon.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 juli 2013, 11:06 uur
Leuk shirt
ik heb van de week toevallig deze twee besteld:

ik heb van de week toevallig deze twee besteld:

0
geplaatst: 24 september 2013, 13:50 uur
Vind ik toch altijd knap, van T-shirt wisselen, maar nog altijd in exact dezelfde pose en glimlach staan.
0
geplaatst: 24 september 2013, 16:52 uur
inquestos schreef:
Vind ik toch altijd knap, van T-shirt wisselen, maar nog altijd in exact dezelfde pose en glimlach staan.
Indeed - ik heb ook wel eens voor de kast gestaan, wanneer ik een ander overhemd wilde aantrekken, dan keek ik en dacht ik "als ik me nu concentreer op dat ene hemd, telep(ath/ort)eer ik het zo om me heen" - maar dat lukte nooit

0
geplaatst: 27 september 2013, 14:39 uur
omdat ik erop sta en het wel een goeie foto vind als avatar.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 01:47 uur
Ik heb de nodige jaren Arie Ribbens als avatar gehad. As ik die aangehouden had, had ik mij verplicht gevoeld zijn nieuwe album te kopen, waar ik niet veel bijzonders van verwacht. Het was even een priegelwerkje; uit de dubbele A-kant single 'Laat de Russen maar Komen' / 'Aa'me Hoelala' komt de huidige avatar. Waarom? nou ik heb meer albums van VA dan AR, en soms kan je best wel lachen met de man.
http://bern.hitparade.ch/cdimg/vader_abraham-aame_hoelala_s.jpg
http://bern.hitparade.ch/cdimg/vader_abraham-aame_hoelala_s.jpg
0
Fedde
geplaatst: 12 oktober 2013, 19:46 uur
Ik zie de afgelopen dagen dat veel users een nieuwe pixel-plus-bestendige avatar hebben. Mooie plaatjes komen voorbij. Vanaf 1 september gebruik ik ook een nieuw plaatje met ik weet niet hoeveel megapixels.
Maar nu even een klein prijsvraagje: wie weet wie de maker is van het schilderijtje op mijn avatar?
Maar nu even een klein prijsvraagje: wie weet wie de maker is van het schilderijtje op mijn avatar?
0
Fedde
geplaatst: 13 oktober 2013, 09:06 uur
Even een kleine hint: de schilder kennen we hier op MuMe vrij goed als zanger en liedjesmaker, vooral Rudi kent hem goed.....
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 09:30 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 oktober 2013, 11:56 uur
Aardig, maar Bob schildert en tekent beter met woorden.
0
Fedde
geplaatst: 13 oktober 2013, 12:42 uur
Rudi, helemaal raak!

Als prijs had ik in gedachten dat je een album van de man in je Top 10 mag zetten (voor sommigen een straf), maar dat hoeft bij jou al niet meer.
Er zijn trouwens heel wat versies van Bob's Railroad Tracks aan het doek toevertrouwd. Een multitalent die Bob? Ook ik zie deze Bob liever kwasten met teksten, maar ik zie hier toch ook wel wat in, anders dan die andere schilder Bob: Bob Ross.
Mijn keuze voor de avatar: Ik kan niet om Dylan heen als het om muziek gaat en verder: Tracks met dwarsliggers. Daar gaat het hier toch allemaal om op MuMe.

Als prijs had ik in gedachten dat je een album van de man in je Top 10 mag zetten (voor sommigen een straf), maar dat hoeft bij jou al niet meer.
Er zijn trouwens heel wat versies van Bob's Railroad Tracks aan het doek toevertrouwd. Een multitalent die Bob? Ook ik zie deze Bob liever kwasten met teksten, maar ik zie hier toch ook wel wat in, anders dan die andere schilder Bob: Bob Ross.
Mijn keuze voor de avatar: Ik kan niet om Dylan heen als het om muziek gaat en verder: Tracks met dwarsliggers. Daar gaat het hier toch allemaal om op MuMe.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 oktober 2013, 21:46 uur
Omdat ik solidair ben met mijn elitaire muziekvrind.
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 oktober 2013, 22:04 uur
Stijn_Slayer schreef:
Je gaat je ook laten bannen?
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 22:18 uur
Ik had al eerder zo'n avater. Nu gaat Stijn janken over dat ik normaal zijn ideeën jat. Geloof hem niet, muzikvrinden!
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 22:22 uur
Is Mjuman geband? Tsja, consumerfriendly ABN was het al een tijdje niet meer. Van opgefokte hiphoppertjes verwachten we immers ook klare taal.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 22:25 uur
Slowgaze schreef:
Ik had al eerder zo'n avater. Nu gaat Stijn janken over dat ik normaal zijn ideeën jat. Geloof hem niet, muzikvrinden!
Precies... hij kan beter ook een schaap nemen... eigenlijk zijn we allemaal schapen!
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 22:28 uur
edit: oh wacht .... onbehoorlijk gedrag.
Heeft Mjuman een schaap genomen??
Heeft Mjuman een schaap genomen??
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 21 oktober 2013, 22:37 uur
En ik Pussy Riot, daarom mijn nieuwe avatar.
* denotes required fields.