MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Stijn_Slayer
Overdreven, hè?

Cured
Zijn jullie nu zo blind, of ziien anderen het zo scherp ? Verder ga ik er inhoudelijk niet op in omdat de banneling zich niet verweren kan, maar die avatars van sommigen is zeer eenzijdig. Iedereen krijgt wat de leiding vindt dat een user toekomt ; ook MM, ik of een ander. Een ban gebeurt hier niet zomaar hoor, dan moet je al heel wat ' fout'' hebben gedaan. men is zelfs hier behoorlijk coulant (en ook anderen vinden dat weet ik).

Inderdaad. Heeeeel wat fout gedaan zoals woordjes in een voor sommigen ongewenste volgorde tikken op een schermpje. Nee, dat is echt supererg. Vandaar dat ik ook heel overtrokken, overdreven en eenzijdig een obligate Free Nelson Mandela ava heb.

Het idee heb ik uiteraard ongevraagd gejat van Stijn en Sloomstaar. Daar. Ik beken ook.

Ja, laten we in elk topic gaan discussiëren over Mjuman. Overigens vind ik zo'n Free Nelson Mandeladingetje wel lekker retro.

Cured
Edwynn schreef:
Inderdaad. Heeeeel wat fout gedaan zoals woordjes in een voor sommigen ongewenste volgorde tikken op een schermpje. Nee, dat is echt supererg. Vandaar dat ik ook heel overtrokken, overdreven en eenzijdig een obligate Free Nelson Mandela ava heb.

Het idee heb ik uiteraard ongevraagd gejat van Stijn en Sloomstaar. Daar. Ik beken ook.
Zoals ik al zei, eenzijdig dus en duidelijk een geval van voortrekkeritus. Blij dat jij geen mod o.i.d. bent. Wizard heeft verder overigens gelijk.

Terug naar de avatars.

Onweerwolf
Wordt er ook nog iets georganiseerd op het Malieveld?

Cured
Ja, de zwarte pieten betoging. Geen plek voor iets anders dus.

Nu beticht je me weer van voortrekkeritus. Leuk zo'n frame, maar daarvan is geen enkele sprake. Verderop heb ik toch vrij duidelijk uitgelegd heb hoe ik er in zit. Coulance voor iedereen. Ook voor diegenen die sport maken van het trollen bij Justin Bieberalbums. Maak mij maar geen mod, nee. Dan wordt de 'meld misbruik' knop idd een zinloos aanhangsel.

Voor mij een duidelijk gevalletje van slecht lezen cq interpreteren.

Wizard heeft overigens gelijk.

Terug naar de avatars

Onweerwolf
Cured schreef:
Ja, de zwarte pieten betoging.

Dat is bijkans nog belachelijker dan de avatars voor onze eigen Zwarte Piet.

Cured
Waarom nu wel op de barricade en bij anderen niet? Gevalletje van niet willen toegeven dat het wel om de persoon gaat.

Terug naar de avatars

edit: Onweerwolf , inderdaad ja.

Bij dezen klim ik officieel voor iedereen op de barricades.

Cured
Geweldig, een soort 'zwartepieten' discussie opgelost.

Nu Mjuman weer terug is, kan ik mijn avaterruimte aan andere misstanden wijden.

Nu ik weer terug ben, mijn oude avatar pleite is, wave niet meer wat het geweest is, neem ik mijn toevlucht tot de enige literatuur die de mens verheft: sprookjes - mijn huidige avatar, een van de gebroeders Grimm - in ijs dat wel, cool dude

Wijst vanzelf. Jasper staat voor Jazz, dat weet iedereen. Hoewel de muziek niet tot mijn favoriete stromingen behoort, maar misschien nodigt dit me uit wat meer te verkennen in die richting, je weet maar nooit.

panjoe (moderator)
Omdat Ron Swanson

Paul Celan met een rode clownsneus, want YOLO.

Like me, want YOLO.

Avatars van Adventure Time zijn altijd baas, maar deze is te nice.

panjoe (moderator)
Héél nice. Sowieso een wetenschappelijk bewezen feit dat ekte bazen Adventure Time avatars rocken.

Die aflevering heb ik trouwens nog niet gezien...

De op één na meest recente (eigenlijk op twee na, de laatste was namelijk een dubbele). Vrij briljante aflevering. Een van de beste aflevering sinds tijden. Al was die daarvoor ook heel sterk (en ook een belangrijkere aflevering). Ze zijn weer in vorm bij Adventure Time

(afbeelding)
Sowieso is LSP baas.

sxesven

Nog een Gengar avatar _0_

Nu wordt het spannend wie van jullie twee als eerste zal mega-evolven!

Moet ik wel eerst een mega stone zien te vinden

Op het toneel des levens trekt er altijd wel iemand aan je touwtjes.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:23 uur

geplaatst: vandaag om 18:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.