MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
ArthurDZ schreef:
Nu wordt het spannend wie van jullie twee als eerste zal mega-evolven!

Verdomme, wat heb ik nu weer gemist?

Slowgaze schreef:
(quote)

Verdomme, wat heb ik nu weer gemist?

Let je wel op? Jouw avatar is inmiddels ook al gekloond: http://www.musicmeter.nl/user/41466

En ook over de grens kennen ze de vlag van Palestina..

AGE-411 - MovieMeter.nl

chevy93 schreef:
En ook over de grens kennen ze de vlag van Palestina..

AGE-411 - MovieMeter.nl

Misschien moet ik hem binnenkort maar eens wijzigen in de Yezidi-vlag, aangezien die het 'slachtoffer van de week' zijn.

Tijdelijk (t/m 7 september) het logo van Ride For The Roses om nog meer de aandacht te vestigen op dit evenement waaraan ikzelf ook weer mee ga doen
Ride for the Roses :: Deelnemers :: Pagina van Lion Baas - ridefortheroses.nl

buizen
thelion schreef:
Tijdelijk (t/m 7 september) het logo van Ride For The Roses om nog meer de aandacht te vestigen op dit evenement waaraan ikzelf ook weer mee ga doen
Ride for the Roses :: Deelnemers :: Pagina van Lion Baas - ridefortheroses.nl

Gave actie (The)Lion, mooi man. Mensen zoeken soms naar 'iets' tastbaars om te doen/betekenen als je soms machteloos staat tegen zo'n rotziekte, en dit soort fietstochten zijn een prima middel. Verwerking ook. Bijdrage (geld) leveren. Mooi.
En een coole actie om je avatar hier tijdelijk te wijzigen, leuk bedacht.

Omdat Howlin' Wolf een legende is.

Eveningguard schreef:
Omdat Howlin Wolf een legende is.

De aanbidsmiley is hier op z'n plaats.

bennerd schreef:
(quote)

De aanbidsmiley is hier op z'n plaats.

Meer woorden waren hier niet nodig. De desbetreffende foto is meteen representatief voor zijn euvre. De man IS de blues. Zelden zo'n karakteristiek gezicht gezien als de zijne.

Voor de Tom Waits fans: Hier heeft de beste man een deel van de water vandaan. Wat kunnen kapotte stemmen toch mooi zijn.

Sir Spamalot (crew)
Sinds 1 mei 2008 ben ik de fiere peter / peetvader van het manneke op mijn ex-avatar en ik ben nog altijd apetrots. Zijn naam is Wout en hij is nog altijd "mijn beste maat". Al die tijd sierde zijn gezicht mijn avatar. Het is mooi geweest en ik heb maar beslist om te veranderen: nu heb ik het wapenschild gekozen van Oostende, Stad aan Zee en thuisbasis van Sir Spamalot sinds 1972.

Mooie "Free Onno hoes" avatar Maarten, jij hebt er trouwens wel de leeftijd voor

Je bent me er eendje.

Misschien moeten wij elk jaar een ander kleurtje aannemen GrafGantz, zijn we gelijk ook wat minder kleurloos.....

Je bekijkt het weer veel te zwart-wit.

Wel leuk om die oude avatars eend voor eend voorbij te zien komen.

Die van 2013 vind ik de leukste.

Onweerwolf
Teunnis schreef:
Die van 2013 vind ik de leukste.

Ik ook.

Overigens: ik denk al maanden lang elke keer als ik als ik de avatar van sheep67 zie; "Hey, dat is Teunnis" en vervolgens "Huh? Wat heeft die jongen opeens een andere smaak gekregen? "

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik ook.

Overigens: ik denk al maanden lang elke keer als ik als ik de avatar van sheep67 zie; "Hey, dat is Teunnis" en vervolgens "Huh? Wat heeft die jongen opeens een andere smaak gekregen? "

Ik had het ook een tijdje.

Hoe durven jullie Regina Spektor te vergelijken met Sandra Kim!

Teunnis schreef:
Hoe durven jullie Regina Spektor te vergelijken met Sandra Kim!

Doen ze niet, ze vergelijken Zappa met Sandra Kim

Volgens mij heb ik er meer users over gehoord (dacht Herman). Pas mijn tweede avatar sinds begin 2011. Misschien eens tijd voor een duidelijke kleurenfoto?

Edit: van Sandra uiteraard!

GrafGantz schreef:
Je bekijkt het weer veel te zwart-wit.

Zullen wij eens ruilen van avatar?

http://i.imgur.com/AHeN1bi.jpg
Een nieuwe, gewoon omdat dit een prachtige foto is van hoe mooi muziek kan zijn en hoe een mens er in op kan gaan. Ongeacht ras, religie etc.

Inderdaad mooi.

Zeker een mooie foto zeg!

Is het 'in' om het nieuwe jaar te beginnen met een nieuwe Avatar? Op m'n gezicht zit gewoon schmink, kan er dus zo af. Soort van unmasked zeg maar

Ahhh!!! Ik raak helemaal in paniek van al die nieuwe avatars!

Zeker aERodynamIC moet niet zo gek doen

En waarom dan wel niet? pfffff nooit dat ding aangepast en dan mag het niet eens....

Vanaf nu elke week een ander!

Daarom juist

De subtiele toevoeging van een mijter of kerstmuts kon ik nog wel hebben, maar dit kan mijn brein niet verwerken.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.