De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2014, 19:13 uur
ArthurDZ schreef:
Nu wordt het spannend wie van jullie twee als eerste zal mega-evolven!
Nu wordt het spannend wie van jullie twee als eerste zal mega-evolven!
Verdomme, wat heb ik nu weer gemist?

0
geplaatst: 7 augustus 2014, 19:16 uur
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 20:05 uur
0
geplaatst: 10 augustus 2014, 13:43 uur
Misschien moet ik hem binnenkort maar eens wijzigen in de Yezidi-vlag, aangezien die het 'slachtoffer van de week' zijn.
0
geplaatst: 22 augustus 2014, 09:01 uur
Tijdelijk (t/m 7 september) het logo van Ride For The Roses om nog meer de aandacht te vestigen op dit evenement waaraan ikzelf ook weer mee ga doen
Ride for the Roses :: Deelnemers :: Pagina van Lion Baas - ridefortheroses.nl
0
buizen
geplaatst: 22 augustus 2014, 15:23 uur
thelion schreef:
Tijdelijk (t/m 7 september) het logo van Ride For The Roses om nog meer de aandacht te vestigen op dit evenement waaraan ikzelf ook weer mee ga doen
Gave actie (The)Lion, mooi man. Mensen zoeken soms naar 'iets' tastbaars om te doen/betekenen als je soms machteloos staat tegen zo'n rotziekte, en dit soort fietstochten zijn een prima middel. Verwerking ook. Bijdrage (geld) leveren. Mooi.
En een coole actie om je avatar hier tijdelijk te wijzigen, leuk bedacht.

0
geplaatst: 14 september 2014, 20:24 uur
Eveningguard schreef:
Omdat Howlin Wolf een legende is.
Omdat Howlin Wolf een legende is.
De aanbidsmiley is hier op z'n plaats.
0
geplaatst: 14 september 2014, 20:28 uur
Meer woorden waren hier niet nodig. De desbetreffende foto is meteen representatief voor zijn euvre. De man IS de blues. Zelden zo'n karakteristiek gezicht gezien als de zijne.
Voor de Tom Waits fans: Hier heeft de beste man een deel van de water vandaan. Wat kunnen kapotte stemmen toch mooi zijn.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 september 2014, 20:52 uur
Sinds 1 mei 2008 ben ik de fiere peter / peetvader van het manneke op mijn ex-avatar en ik ben nog altijd apetrots. Zijn naam is Wout en hij is nog altijd "mijn beste maat". Al die tijd sierde zijn gezicht mijn avatar. Het is mooi geweest en ik heb maar beslist om te veranderen: nu heb ik het wapenschild gekozen van Oostende, Stad aan Zee en thuisbasis van Sir Spamalot sinds 1972.
0
geplaatst: 20 december 2014, 21:20 uur
Mooie "Free Onno hoes" avatar Maarten, jij hebt er trouwens wel de leeftijd voor

0
geplaatst: 3 januari 2015, 16:26 uur
Misschien moeten wij elk jaar een ander kleurtje aannemen GrafGantz, zijn we gelijk ook wat minder kleurloos.....
0
geplaatst: 3 januari 2015, 16:57 uur
Wel leuk om die oude avatars eend voor eend voorbij te zien komen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 3 januari 2015, 17:06 uur
Teunnis schreef:
Die van 2013 vind ik de leukste.
Die van 2013 vind ik de leukste.
Ik ook.
Overigens: ik denk al maanden lang elke keer als ik als ik de avatar van sheep67 zie; "Hey, dat is Teunnis" en vervolgens "Huh? Wat heeft die jongen opeens een andere smaak gekregen?
"
0
geplaatst: 3 januari 2015, 17:07 uur
Onweerwolf schreef:
Ik ook.
Overigens: ik denk al maanden lang elke keer als ik als ik de avatar van sheep67 zie; "Hey, dat is Teunnis" en vervolgens "Huh? Wat heeft die jongen opeens een andere smaak gekregen?
"
(quote)
Ik ook.
" Ik had het ook een tijdje.

0
geplaatst: 3 januari 2015, 17:08 uur
Hoe durven jullie Regina Spektor te vergelijken met Sandra Kim! 

0
geplaatst: 3 januari 2015, 17:29 uur
Volgens mij heb ik er meer users over gehoord (dacht Herman). Pas mijn tweede avatar sinds begin 2011. Misschien eens tijd voor een duidelijke kleurenfoto?

Edit: van Sandra uiteraard!
0
geplaatst: 3 januari 2015, 19:27 uur
GrafGantz schreef:
Je bekijkt het weer veel te zwart-wit.
Je bekijkt het weer veel te zwart-wit.
Zullen wij eens ruilen van avatar?
0
geplaatst: 3 januari 2015, 20:30 uur
http://i.imgur.com/AHeN1bi.jpg
Een nieuwe, gewoon omdat dit een prachtige foto is van hoe mooi muziek kan zijn en hoe een mens er in op kan gaan. Ongeacht ras, religie etc.
Een nieuwe, gewoon omdat dit een prachtige foto is van hoe mooi muziek kan zijn en hoe een mens er in op kan gaan. Ongeacht ras, religie etc.
0
geplaatst: 3 januari 2015, 22:08 uur
Is het 'in' om het nieuwe jaar te beginnen met een nieuwe Avatar? Op m'n gezicht zit gewoon schmink, kan er dus zo af. Soort van unmasked zeg maar 

0
geplaatst: 3 januari 2015, 22:56 uur
Ahhh!!! Ik raak helemaal in paniek van al die nieuwe avatars!
Zeker aERodynamIC moet niet zo gek doen
Zeker aERodynamIC moet niet zo gek doen

0
geplaatst: 3 januari 2015, 23:00 uur
En waarom dan wel niet? pfffff nooit dat ding aangepast en dan mag het niet eens.... 
Vanaf nu elke week een ander!

Vanaf nu elke week een ander!
0
geplaatst: 3 januari 2015, 23:03 uur
Daarom juist 
De subtiele toevoeging van een mijter of kerstmuts kon ik nog wel hebben, maar dit kan mijn brein niet verwerken.

De subtiele toevoeging van een mijter of kerstmuts kon ik nog wel hebben, maar dit kan mijn brein niet verwerken.
* denotes required fields.