De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2015, 19:05 uur
Cured schreef:
Some soul artist ?
neen, je moet het redelijk recent zoeken en tussen mijn favorieten.Some soul artist ?
0
geplaatst: 28 januari 2015, 11:01 uur
0
geplaatst: 28 januari 2015, 14:59 uur
Voor de mensen die de discussie destijds gemist hebben, het verhaal achter mijn avatar is te vinden vanaf deze post:
Muziek >> Algemeen >> Valt over smaak te twisten?
En sindsdien bevalt deze avatar me prima, en wisselen van avatar is ook weer zoiets, maakt het er niet overzichtelijker op.
En sindsdien bevalt deze avatar me prima, en wisselen van avatar is ook weer zoiets, maakt het er niet overzichtelijker op.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 januari 2015, 15:05 uur
The Scientist schreef:
Voor de mensen die de discussie destijds gemist hebben, het verhaal achter mijn avatar is te vinden vanaf deze post:

Wat een verhaal was dat.
0
geplaatst: 29 januari 2015, 08:40 uur
Mijn nieuwe avatar is bedoeld om mee te doen aan het wereldkampioenschap mooiste avatar hier op de site.
Het is een face no face tekening, opgebouwd uit allemaal kleine tekeningen die niets met een gezicht te maken hebben.
Het is een face no face tekening, opgebouwd uit allemaal kleine tekeningen die niets met een gezicht te maken hebben.
0
geplaatst: 29 januari 2015, 11:56 uur
Ik vertouw er gewoon op dat mijn Pou - opgebouwd uit authentieke pixels - hoge ogen gaat gooien. Aaibaarheid is ook een kwaliteit... 

0
geplaatst: 4 februari 2015, 15:02 uur
Was niet meer zichtbaar in m'n profiel dus wilde hem opnieuw uploaden in een groter formaat. Uiteindelijk besloten om voor het eerst m'n avatar te wijzigen, al komt de nieuwe wel uit dezelfde reeks als de oude.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 15:40 uur
Ik mag het niet wijzigen want dan raken de mensjes hier in paniek naar het schijnt 

0
geplaatst: 4 februari 2015, 15:48 uur
Nou, we zullen zien wat voor effect mijn wijziging gaat hebben. Naar verwachting helemaal niets 

0
geplaatst: 4 februari 2015, 15:54 uur
Maar Graf zijn nieuwe avatar is net zo herkenbaar en mooi als zijn vorige. Zal wel even wennen zijn, maar hij is van mijn kant goedgekeurd. 

0
geplaatst: 4 februari 2015, 16:00 uur
Onweerwolf schreef:
Wat had Graf hiervoor dan?
Wat had Graf hiervoor dan?
http://www.guitarworld.com/files/imagecache/featured-node/trooper.jpg
0
Onweerwolf
geplaatst: 4 februari 2015, 16:14 uur
Ah, Eddie.
Ik dacht dat het Mark Knopfler was maar dat zal wel een andere user zijn geweest.
Ik dacht dat het Mark Knopfler was maar dat zal wel een andere user zijn geweest.
0
Onweerwolf
geplaatst: 4 februari 2015, 17:07 uur
Maar dat was nog wel na de Krezip avatar die hij vroeger heel lang had, toch?
0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:26 uur
Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje van slag bij Grafs verandering en vond de vorige een stuk mooier.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:29 uur
Arrie raakt elke keer van slag bij wijziging. Tijd voor een nieuwe avatar Arrie? 
http://i61.tinypic.com/29pxlki.png

http://i61.tinypic.com/29pxlki.png
0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:31 uur
GrafGantz avatar is looking at the uspstairs not at the downstairs, I think it's fortrafick 

0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:32 uur
Haha, het valt mee hoor. Bij de verandering van de gehele layout had ik dan weer geen enkel probleem (in tegenstelling tot vele anderen). Het is meer dat ik in jouw geval laatst en in dit geval de nieuwe avatar gewoon een stuk minder vind.
0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:33 uur
Arrie schreef:
Haha, het valt mee hoor. Bij de verandering van de gehele layout had ik dan weer geen enkel probleem (in tegenstelling tot vele anderen). Het is meer dat ik in jouw geval laatst en in dit geval de nieuwe avatar gewoon een stuk minder vind.
Mijn avatar stond welgeteld 5 minuten online en was geen serieuze wissel hoor

0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:33 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)
Dat wist ik toen nog niet.

* denotes required fields.