MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:

Iemand die weet welke avatar ik eigenlijk al heel lang heb?

Cured
Some soul artist ?

Cured
ArthurDZ schreef:
En ik maar denken dat het een pokéball was
....

Cured schreef:
Some soul artist ?
neen, je moet het redelijk recent zoeken en tussen mijn favorieten.

jassn schreef:
(quote)
neen, je moet het redelijk recent zoeken en tussen mijn favorieten.

Until The Ribbon Breaks

http://www.musicmeter.nl/user/39367/votes/U

Het is inderdaad de zanger van die groep.

Voor de mensen die de discussie destijds gemist hebben, het verhaal achter mijn avatar is te vinden vanaf deze post:
Muziek >> Algemeen >> Valt over smaak te twisten?

En sindsdien bevalt deze avatar me prima, en wisselen van avatar is ook weer zoiets, maakt het er niet overzichtelijker op.

Onweerwolf
The Scientist schreef:
Voor de mensen die de discussie destijds gemist hebben, het verhaal achter mijn avatar is te vinden vanaf deze post:
Muziek >> Algemeen >> Valt over smaak te twisten?

Wat een verhaal was dat.

Mijn nieuwe avatar is bedoeld om mee te doen aan het wereldkampioenschap mooiste avatar hier op de site.
Het is een face no face tekening, opgebouwd uit allemaal kleine tekeningen die niets met een gezicht te maken hebben.

Ik vertouw er gewoon op dat mijn Pou - opgebouwd uit authentieke pixels - hoge ogen gaat gooien. Aaibaarheid is ook een kwaliteit...

Fathead schreef:
Aaibaarheid is ook een kwaliteit...

Hier geeft dat steeds weer vette vingers op het beeldscherm

Ik vond deze albumhoes van Swans wel gaaf.

Was niet meer zichtbaar in m'n profiel dus wilde hem opnieuw uploaden in een groter formaat. Uiteindelijk besloten om voor het eerst m'n avatar te wijzigen, al komt de nieuwe wel uit dezelfde reeks als de oude.

Ik mag het niet wijzigen want dan raken de mensjes hier in paniek naar het schijnt

Nou, we zullen zien wat voor effect mijn wijziging gaat hebben. Naar verwachting helemaal niets

Maar Graf zijn nieuwe avatar is net zo herkenbaar en mooi als zijn vorige. Zal wel even wennen zijn, maar hij is van mijn kant goedgekeurd.

Onweerwolf
Wat had Graf hiervoor dan?

Kijk, dat bedoel ik

Onweerwolf
Ah, Eddie.

Ik dacht dat het Mark Knopfler was maar dat zal wel een andere user zijn geweest.

Ha ja, Knopfler die zat daar weer voor.

Onweerwolf
Maar dat was nog wel na de Krezip avatar die hij vroeger heel lang had, toch?

Ja GrafGantz is een echte popmuziek liefhebber.

Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje van slag bij Grafs verandering en vond de vorige een stuk mooier.

Arrie raakt elke keer van slag bij wijziging. Tijd voor een nieuwe avatar Arrie?

http://i61.tinypic.com/29pxlki.png

GrafGantz avatar is looking at the uspstairs not at the downstairs, I think it's fortrafick

Haha, het valt mee hoor. Bij de verandering van de gehele layout had ik dan weer geen enkel probleem (in tegenstelling tot vele anderen). Het is meer dat ik in jouw geval laatst en in dit geval de nieuwe avatar gewoon een stuk minder vind.

Arrie schreef:
Haha, het valt mee hoor. Bij de verandering van de gehele layout had ik dan weer geen enkel probleem (in tegenstelling tot vele anderen). Het is meer dat ik in jouw geval laatst en in dit geval de nieuwe avatar gewoon een stuk minder vind.

Mijn avatar stond welgeteld 5 minuten online en was geen serieuze wissel hoor

aERodynamIC schreef:
(quote)

Mijn avatar stond welgeteld 5 minuten online en was geen serieuze wissel hoor

Dat wist ik toen nog niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:00 uur

geplaatst: vandaag om 04:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.