De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2015, 18:35 uur
Hahahaha, arme jij, helemaal in de stress niet wetende dat het allemaal niet zo serieus was.
Ik ga mijn avatar niet wijzigen vrees ik, te herkenbaar, en dat is voor mij erg lastig want ik hou wel van lekker vaak veranderen.
Ik ga mijn avatar niet wijzigen vrees ik, te herkenbaar, en dat is voor mij erg lastig want ik hou wel van lekker vaak veranderen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 maart 2015, 20:44 uur
Ik hou van kiwi's. Kiwi's houden van kiwi's. Dat vind ik leuk.
0
geplaatst: 25 mei 2015, 16:25 uur
Na al die jaren ook maar besloten om een nieuwe avatar te nemen. De artiest in de foto is Tricky en op de volledige foto is er een indrukwekkende rook afkomstig van zijn joint. Aangezien Massive Attack één van mijn favoriete bands is, kon ik het niet laten om een lid (destijds toch) van deze band te gebruiken voor mijn avatar.
0
geplaatst: 19 juni 2015, 00:11 uur
Nieuwe avater, om alvast in de stemming te komen voor de vetste dag van het jaar: Pokémondag, aanstaande zondag, 21 juni, knoop het in je modderfokking zakdoek.
0
geplaatst: 20 juni 2015, 16:49 uur
Slowgaze schreef:
Nieuwe avater, om alvast in de stemming te komen voor de vetste dag van het jaar: Pokémondag, aanstaande zondag, 21 juni, knoop het in je modderfokking zakdoek.
Een beter vaderdagcadeau kan je niet krijgen.Nieuwe avater, om alvast in de stemming te komen voor de vetste dag van het jaar: Pokémondag, aanstaande zondag, 21 juni, knoop het in je modderfokking zakdoek.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/92/cb/04/92cb04a7d19627d592873babe7ef8c6d.jpg
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 juni 2015, 17:37 uur
Slowgaze schreef:
Ditto.
0
geplaatst: 20 juni 2015, 18:23 uur
Hoera! Hoera!
(ik begin wel ieder jaar meer en meer te twijfelen of de gekozen pokémon al is geweest of niet)
(ik begin wel ieder jaar meer en meer te twijfelen of de gekozen pokémon al is geweest of niet)
0
Azaad
geplaatst: 20 juni 2015, 21:09 uur
Mag je alleen 1st gen pokémon als avatar nemen, je weet wel, om het echt oldskool te houden of zijn we goddeloze wezens en gelden er geen regels (shoutout naar Raskolnikov en Ivan)?
0
geplaatst: 21 juni 2015, 00:58 uur
Met al die nieuwe avatars ben ik helemaal in de war. Zelfs zo hard in de war dat ik mezelf pijn doe.
0
geplaatst: 21 juni 2015, 08:41 uur
Ploppesteksel schreef:
Met al die nieuwe avatars ben ik helemaal in de war. Zelfs zo hard in de war dat ik mezelf pijn doe.
gewoon vandaag deze avatar gebruiken.
http://cdn.bulbagarden.net/upload/thumb/4/4c/132Ditto_Ranger3.png/200px-132Ditto_Ranger3.png
0
geplaatst: 21 juni 2015, 15:34 uur
Klopt maar deze is nog meer old skool

Ook de eerste pokemon die gecreëerd werd overigens

0
geplaatst: 24 juni 2015, 11:26 uur
If you had one more eye you'd be a pieclops, which explains missing the premise
* denotes required fields.