MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Hahahaha, arme jij, helemaal in de stress niet wetende dat het allemaal niet zo serieus was.
Ik ga mijn avatar niet wijzigen vrees ik, te herkenbaar, en dat is voor mij erg lastig want ik hou wel van lekker vaak veranderen.

Trek je van deze autist vooral niets aan hoor.

Ik trek me van niemand wat aan

panjoe (moderator)
Ik hou van kiwi's. Kiwi's houden van kiwi's. Dat vind ik leuk.

Kan zijn, maar voor mij is er niks mooi aan kannibalisme

Kiwibalisme!

Tsk, je ziet het steeds vaker, dat kannibanaalisme

Na al die jaren ook maar besloten om een nieuwe avatar te nemen. De artiest in de foto is Tricky en op de volledige foto is er een indrukwekkende rook afkomstig van zijn joint. Aangezien Massive Attack één van mijn favoriete bands is, kon ik het niet laten om een lid (destijds toch) van deze band te gebruiken voor mijn avatar.

Nieuwe avater, om alvast in de stemming te komen voor de vetste dag van het jaar: Pokémondag, aanstaande zondag, 21 juni, knoop het in je modderfokking zakdoek.

Omdat Marvin Gaye een baas is.

Slowgaze schreef:
Nieuwe avater, om alvast in de stemming te komen voor de vetste dag van het jaar: Pokémondag, aanstaande zondag, 21 juni, knoop het in je modderfokking zakdoek.
Een beter vaderdagcadeau kan je niet krijgen.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/92/cb/04/92cb04a7d19627d592873babe7ef8c6d.jpg

panjoe (moderator)
Slowgaze schreef:

Ditto.

Inderdaad, ik ben er al een beetje ''Drowsy'' van.

Hoera! Hoera!
(ik begin wel ieder jaar meer en meer te twijfelen of de gekozen pokémon al is geweest of niet)

Ook maar weer mee gedaan, wel n oldskool Pokemon genomen

Azaad
Mag je alleen 1st gen pokémon als avatar nemen, je weet wel, om het echt oldskool te houden of zijn we goddeloze wezens en gelden er geen regels (shoutout naar Raskolnikov en Ivan)?

Azaad
En wanneer volgt DBZ-dag?

Ik doe ook mee

Meelopers.

Met al die nieuwe avatars ben ik helemaal in de war. Zelfs zo hard in de war dat ik mezelf pijn doe.

sxesven
Want Porygon.

Ploppesteksel schreef:
Met al die nieuwe avatars ben ik helemaal in de war. Zelfs zo hard in de war dat ik mezelf pijn doe.

gewoon vandaag deze avatar gebruiken.
http://cdn.bulbagarden.net/upload/thumb/4/4c/132Ditto_Ranger3.png/200px-132Ditto_Ranger3.png

That's right!

Over een old skool pokemon gesproken

Was jou vorige avatar niet al een old school pokémon?

ArthurDZ schreef:
Was jou vorige avatar niet al een old school pokémon?

Klopt maar deze is nog meer old skool

Ook de eerste pokemon die gecreëerd werd overigens

Pikachu, I choose you!

Pikach met ketchup

Pick up the ketchup, Pikachu!

If you had one more eye you'd be a pieclops, which explains missing the premise

Gast
geplaatst: vandaag om 14:44 uur

geplaatst: vandaag om 14:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.