menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Bluebird schreef:
Buurman, wat doet u nu!

This is the life we really want lijkt me zo.

He's just a gigolo.

Bluebird schreef:
Buurman, wat doet u nu!

This is the life we really want lijkt me zo.

Er zijn anders toch genoeg buurmanavatars te bedenken!

Ik ben maar weer eens geswitched. Waarom? Omdat het kan.

Maar het valt nauwelijks op. Ik moest echt even diep nadenken over wat er veranderd was, zo vertrouwd ziet dat zebrapad er nog uit.

Zwart-wit met een poppetje = Graf

Dat is ook de bedoeling. Ik ben niet zo van verandering dus dit is voor mij al een grote stap

Omdat ik maar eens begonnen ben in de memoires van Willem Oltmans en verwacht daar de komende 180 jaar mee zoet te zijn. Verder is het gewoon een erg goede foto.

Misterfool
Ik heb wel eens een interview van Oltman gezien. Een markant persoon to say the least. Is hij op geschrift evenzeer vermakelijk of valt dat tegen?

Inhoudelijk zeker boeiend, vaak taai en soms ronduit vervelend. In elk geval veel, veel, veel... Ik zou zeggen: oordeel zelf!

kuifenco
mij gestuurd door muze. klinkt vreemd: ik moet altijd aan eno en mingus denken bij dit beeld. vandaar.

Na blub ik ben een vis van Vince Staples functioneert Guru alweer een tijdje als avatar.

Af en toe wissel ik van baas.

kuifenco
hoes van album 'politicz' - kevin coyne (1982). duidelijk vignetje en ik ben fan van coyne. daarom.

Omdat Debra Messing het licht van mijn leven, het vuur van mijn lendenen is; mijn ziel, mijn zonde.

Misterfool
Miljaar! Het werd tijd voor een andere avatar, waarom niet een van personages uit de stripboeken die ik tijdens mij jeugd vaak las. Past ook nog eens bij mijn usernaam. Lambik; een idioot(fool) met een hart van goud.

http://suskeenwiske.ophetwww.net/nieuws/pics/lambik-glas.gif

Vind ik leuk.

Altijd wat met nautische zaken gehad. Nu het lichtschip Wandelaar (hoe toepasselijk) gestrand op de Belgische kust in 1940. Als je goed kijkt staat er rechtsvoor nog een strenge Rijkswachter bij te kijken.

Big Shaq was een hype dus nu maar weer een alltime baas

Misterfool schreef:
Miljaar! Het werd tijd voor een andere avatar, waarom niet een van personages uit de stripboeken die ik tijdens mij jeugd vaak las. Past ook nog eens bij mijn usernaam. Lambik; een idioot(fool) met een hart van goud.

Ik blijf protesteren.

Momenteel betaal ik me blauw bij de psychologe omdat ik niet langer een 'Gengar' te zien krijg - ik kan er echt niet mee om gaan.

Misterfool
Franck Maudit schreef:
ik kan er echt niet mee om gaan.

Daar kan ik maar één ding op zeggen :
https://media.tenor.co/images/86b86cd1f064a6ec0c234d7a740148d9/tenor.gif

Mea culpa.

Als 31-jarige vertoon ik reeds een extreem gebrek aan flexibiliteit.

Life's tough, bro.

jordidj1 schreef:
Big Shaq was een hype dus nu maar weer een alltime baas

Wie is het?

Is het een aap?

panjoe (moderator)
Arrie schreef:
(quote)

Wie is het?

*ut

panjoe schreef:
(quote)

*ut

Ja, zeg dat tegen Jordi, die begint over DuvelDuvel. Maar ben er inmiddels al achter wie het is. Lekker duidelijk op zo'n klein plaatje ook

Gast
geplaatst: vandaag om 04:22 uur

geplaatst: vandaag om 04:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.