MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Mssr Renard
Toch een ander genomen. Niets zo veranderlijk als een avatar.

Deze is een uitsnede van de hoes van Moodmadness van Camel.

Mssr Renard schreef:
Niets zo veranderlijk als een avatar.

Oneens.

Mssr Renard
GrafGantz schreef:
(quote)

Oneens.

Is een avatar eigenlijk niet een manifestatie van een Hindoegod op aarde? Is Vishnu niet in verschillende gedaanten op aarde reeds verschenen?

Zonder mijzelf nu met Vishnu te vergelijken. Mijn avatar is mijn manifestatie. Dus het verandert al gelang mijn bui en dus is het een veranderlijk iets. Dit geldt natuurlijk alleen voor mij. Maar alles wat ik op dit forum schrijf geldt alleen voor mij.

Ik ben die ik ben. Nu tot in den eeuwigheid.

Mssr Renard
Dat is geweldig en daarom is deze topic bij deze opgedragen aan jou

Mssr Renard schreef:
Zonder mijzelf nu met Vishnu te vergelijken. Mijn avatar is mijn manifestatie. Dus het verandert al gelang mijn bui en dus is het een veranderlijk iets.

Dan zou je in principe een film moeten kunnen afspelen in de ruimte voor je avatar, want een bui blijft geen tel hetzelfde.

Maar je hebt het over 'mijn' avatar en 'mijn' manifestatie en 'mijn' bui.

De vraag is, naar wie verwijst die 'mijn'. Als je die gevonden hebt, dan hoef je je avatar niet elke tel te veranderen.

Mssr Renard
Kronos schreef:

...Maar je hebt het over 'mijn' avatar en 'mijn' manifestatie en 'mijn' bui.

De vraag is naar wie verwijst die 'mijn'. Als je die gevonden hebt, dan hoef je je avatar niet elke tel te veranderen....

Ah, die gaat diep. De mij in mij is natuurlijk niet de ik die de avatar van vorige week koos en ook niet de ik van volgende week, wanneer ik waarschijnlijk mijn avatar weer verander omdat mijn bui weer ander is.

Ik zal nooit iets kunnen vinden (helaas) wat naar een universele ik zal kunnen verwijzen, door middel van een forum-avatar. Daarvoor ben ik te grillig.

Mijn avatar is een schilderij van een aardige dame uit Zuid Frankrijk, Yuna Parmentier.
Vind deze avatar best opvallend tussen de andere avatars; door de rode kleur?

Omdat ik nu ook internet in kleur heb, een detail van een gecensureerde variatie op 'L'origine du monde';
https://www.musicmeter.nl/images/cover/8000/8886.jpg?cb=1569438766

Mssr Renard
Omdat ik in aan hardrock/metal fase zit.

Dit is uit 2016 toen ik zong in een Motorhead tribute band

https://i.imgur.com/b0qyUcL.jpg

Mssr Renard schreef:
Omdat ik in aan hardrock/metal fase zit.

Dit is uit 2016 toen ik zong in een Motorhead tribute band

(afbeelding)

Stoere foto's!

Mssr Renard
Dungeon schreef:
(quote)

Stoere foto's!

Wel heel veel korter haar. Zo'n tijd geleden dat muziek maken. Voel me tegenwoordig wel saai. Maar ja, er is een tijd en plaats voor alles.

Een lepel lijkt onzinnig maar is in wezen zowel dubbel als diepzinnig...

Maar dat is dus niet de reden waarom ik een lepel als avatar heb.

Fijne dag verder

Mssr Renard
Oude drumfoto; Haags Pop Centrum, lang gelede...

https://www.musicmeter.nl/images/avatar/51000/51969.jpg?cb=1583312068

Eigenlijk een vreselijk ding, die ELO frisbee, onaards lelijk, bijzonder onpraktisch met al die felgekleurde neon bumpertjes, waar een grijs hitteschild zoveel meer bescherming zou bieden. En buiten de dampkring heb je helemaal niets aan die aerodynamische vormen. Ze zien je al aankomen, die aliens.

Een fantasiedingetje gelukkig. Zo ook de muziek van ELO. Fantasierijk, mooi verpakt en aanlokkelijk. En toch heel aards en menselijk. Toch ook een hoesje dat ik al meer dan 40 jaar in de kast heb staan. Een afdruk in de ziel. Nee, niet overdrijven nu. Gewoon een aardig plaatje voor het moment. Niet voor altijd.

Ik vind het wel mooi, Wandelaar

Zit te twijfelen om mijn oude avatar weer terug te zetten (Teigetje), ben deze (Jon Campbell) wel zat eigenlijk.

Teigetje is ook leuk, de Poeh-beer wekt misschien verkeerde associaties op. En dat wil je vast niet.

Nu hebben jullie allemaal 128 exemplaren van het zesde item in je rugzak en is jullie Hall of Fame kut.

Slowgaze schreef:
Nu hebben jullie allemaal 128 exemplaren van het zesde item in je rugzak en is jullie Hall of Fame kut.

Ik snap geen donder van je bericht, maar is je nieuwe avatar een QR-code?

A wild Mssingno appeared. Rare Candy verdubbelen enzo. Al ben ik nog meer fan van deze Mssingno.

panjoe (moderator)
Slowgaze made me do it.

Deranged
Dit is de blik op het gezicht van mensen wanneer ze hun zoveelste delicate gedachte wijden aan mij.

Deranged
Het zijn mensen die mij heel serieus nemen maar regelmatig ook best wel wat kunnen lachen.

Een vruchtbare combinatie van zaken.

Deze avatar is een ode aan hun bestaan.

Deranged schreef:
Dit is de blik op het gezicht van mensen wanneer ze hun zoveelste delicate gedachte wijden aan mij.
update aub
https://media.tenor.com/images/904ff7103e5a17f8f53c0164f35f73a0/tenor.png

Deranged
Je kunt het hier ook een beetje zien. Ik zit op een punt in mijn leven waar ik mensen kan bewegen met een paar woorden en een wel getimede foto van mijn visage.

De Red Room heeft een nieuwe bezoeker: Special Agent Dale Wooper.

Deranged schreef:
Je kunt het hier ook een beetje zien. Ik zit op een punt in mijn leven waar ik mensen kan bewegen met een paar woorden en een wel getimede foto van mijn visage.
Ooit overwogen Gym Leader te worden?

Ik ben ook alvast bij professor Oak langsgeweest. Kom Nugget Bridge in Cerulean City voor een rival battle.

Don Cappuccino schreef:
De Red Room heeft een nieuwe bezoeker: Special Agent Dale Wooper.

That game you like is going to come back in style.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.