De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
3
geplaatst: 16 december 2019, 19:11 uur
Windenergie is hier in de Zaanstreek al eeuwen heel gewoon. Laat ik je daarbij vertellen dat even verderop de bocht in dit plaatje tot 1907 een molen stond met de naam: de Wandelaar. 1+1=2.
1
geplaatst: 21 december 2019, 18:02 uur
Even mijn plaatje veranderd van Willem Oltmans naar Willem Oltmans in een kersttrui.
1
Mssr Renard
geplaatst: 3 januari 2020, 21:13 uur
Mijzelf maar dan niet van achteren maar van opzij. Met hoed en veer op een hike.
0
geplaatst: 7 januari 2020, 13:12 uur
Kramer schreef:
Even mijn plaatje veranderd van Willem Oltmans naar Willem Oltmans in een kersttrui.
Kerst is voorbij.
0
geplaatst: 7 januari 2020, 15:14 uur
Soms maak je een keus om redenen die je zelf ook niet kunt doorgronden. Noem het intuïtie, noem het toeval - op een dag heb ik de keus gemaakt Willem Oltmans als avatar in te stellen, en ik vind dat ik bij die keuze moet blijven. Het geeft me een veilig gevoel.
1
geplaatst: 7 januari 2020, 15:35 uur
Regelmatig getypeerd als onderzoeksjournalist is het imho niet minder dan sheer arrogance turned flesh - alhoewel de man vaardig en scherp de pen hanteerde, gaf hij de feiten een uiterst ingenomen duiding en zat hij er regelmatig naast, maar goed dat was in de tijd voor de plasvlieg
0
Mssr Renard
geplaatst: 7 januari 2020, 15:43 uur
Ik merk dat ik bijna tot nooit tv-persoonlijkheden ken en dat ze me ook vaak helemaal niet interesseren. Ik leerde Van Gogh pas kennen toen hij werd gedood. En daar werkte Oltmans dus mee samen. Heb ik dus helemaal niets aan gemist. Ik was zeker Queen-plaatjes aan het draaien intussen.
Ik vind het dan wel weer leuk dat Adriaan van Dis (die ik wel degelijk ken) Willem Oltmans schijnbaar erg emotioneel (boos) heeft kunnen maken met zijn vragen.
Ik vind het dan wel weer leuk dat Adriaan van Dis (die ik wel degelijk ken) Willem Oltmans schijnbaar erg emotioneel (boos) heeft kunnen maken met zijn vragen.
0
ohmusica
geplaatst: 7 januari 2020, 15:53 uur
Mjuman schreef:
Regelmatig getypeerd als onderzoeksjournalist is het imho niet minder dan sheer arrogance turned flesh - alhoewel de man vaardig en scherp de pen hanteerde, gaf hij de feiten een uiterst ingenomen duiding en zat hij er regelmatig naast, maar goed dat was in de tijd voor de plasvlieg
(quote)
Ook wel een beroeps querulant wel van het prettige soort
0
geplaatst: 7 januari 2020, 15:54 uur
Ik vond het altijd wel een interessant en opmerkelijk figuur.
0
geplaatst: 7 januari 2020, 15:59 uur
Eerlijk gezegd vond ik qua P in the A genoemde Van Dis van een niveau hoger en als we dan toch namen blijven noemen, vind ik het irritatieniveau dat Ischa Meijer kon opwekken bij door hem geïnterviewden van S-klasse; daarbij mag die snotaap van Powned geen naam hebben, alhoewel ik - was ik geïnterviewde - 'em gaarne met de mike om de oren zou meppen; immers wie niet horen wil, als ik "geen commentaar" zeg, moet maar voelen!
0
ohmusica
geplaatst: 7 januari 2020, 16:02 uur
trebremmit schreef:
het was nog kalm in het land en geen internet of jinek, oltmans zou nu helemaal crazy zijn geworden tussen al dat gepeupel, maar ik zou geen gezellig muziekje met hem willen opzetten
1
Mssr Renard
geplaatst: 28 januari 2020, 11:24 uur
Gisteren draaide ik time Honoured Ghosts van Barclay james Harvest.
Een prachtige plaat met een mooie, romantische plaathoes.
Het kunstwerk heet Harvest en is van de schilder Maxfield Parrish, waarvan dit het origineel is:
https://i.pinimg.com/originals/d2/f7/de/d2f7deb69bf12f90c5762ee9e87e9304.jpg
Voor de plaat van BJH is een variant daarop gemaakt (de plaat is een Gatefold), en er is ook een mooie poster van:
https://www.bjharvest.co.uk/jpg/poster75a.jpg
Een prachtige plaat met een mooie, romantische plaathoes.
Het kunstwerk heet Harvest en is van de schilder Maxfield Parrish, waarvan dit het origineel is:
https://i.pinimg.com/originals/d2/f7/de/d2f7deb69bf12f90c5762ee9e87e9304.jpg
Voor de plaat van BJH is een variant daarop gemaakt (de plaat is een Gatefold), en er is ook een mooie poster van:
https://www.bjharvest.co.uk/jpg/poster75a.jpg
0
geplaatst: 28 januari 2020, 11:38 uur
Ik dacht eigenlijk direct aan Australië, maar de man houdt geen blusslang in de hand maar een zeis, zie ik nu in het grotere werk.
Zelf ben ik ook weinig standvastig wat betreft m’n avatar. Blijf in ieder geval dichtbij huis.
Zelf ben ik ook weinig standvastig wat betreft m’n avatar. Blijf in ieder geval dichtbij huis.
1
Mssr Renard
geplaatst: 28 januari 2020, 11:43 uur
Wandelaar schreef:
Ik dacht eigenlijk direct aan Australië, maar de man houdt geen blusslang in de hand maar een zeis, zie ik nu in het grotere werk.
Ik ben een seventies classic rock/symfo/fusion fanaat, en er zijn zo veel mooie hoezen, ik kan gewoon dan niet kiezen. Dus daarom iedere keer maar iets anders.
Het lijkt inderdaad een man met een blusslang met brand op de achtergrond, oei....
0
Ponty Mython
geplaatst: 9 februari 2020, 14:26 uur
Ik ben een groot fan van de illustrator Ralph Steadman en ik was wel een beetje uitgekeken op mijn Gilliam avatar.
0
Mssr Renard
geplaatst: 10 februari 2020, 11:49 uur
Een bijgeknipte versie:
https://i.ytimg.com/vi/CAhCKdm7FC4/maxresdefault.jpg
Ragnarök - Ragnarök (1976) - MusicMeter.nl
https://i.ytimg.com/vi/CAhCKdm7FC4/maxresdefault.jpg
Ragnarök - Ragnarök (1976) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 15 februari 2020, 18:28 uur
Omdat ik Bowie fan ben en David hier fantastisch stijlvol opstaat
0