menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
geplaatst:
Welk topic is dat, BrotherJohn?

geplaatst:
Ik probeer het (met enige moeite en soms een korte wisseling) herkenbaar te houden en neem me voor deze tot het einde van het jaar vol te houden. FAXED HEAD.

geplaatst:
panjoe schreef:
Nu pokémondag voorbij is mag jigglypuff mooi terug in de box.

Nu is mijn avatar een mooie vaporwave-esque afbeelding van wijlen Mark Fisher, een eerbetoon aan één van mijn grote voorbeelden als schrijver, theoreticus, cultuurcriticus, muziekliefhebber, en politiek visionair.

Ik zie nu de hele tijd Princess Bubblegum.

123poetertjes

geplaatst:
Oh snap, nu je het zegt dubbelepuntd

geplaatst:
Omdat Primus. En they can't all be zingers...

https://www.musicmeter.nl/images/cover/60000/60557.jpg?cb=1559325836

Voor elke Meter-site naar kleur aangepast, sorry, colour-customized for every Meter-site! Kids love it!

geplaatst:
De mijne heb ik geknipt uit deze audio-video-visualizer-lyricvideo hoe heet zo iets:

ps, leuk dat oude bands aan deze craze meedoen, de video past erg bij het nummer en soms ken je de tekst gewoonweg niet, en leer je het op deze manier toch.

Ja, ik vind het ook een fijne ontwikkeling dat er steeds meer lyric video's worden gemaakt

https://www.wrek.org/wp-content/uploads/2016/03/a_new_life.jpg

Omdat het me toch een mooie plaat is, heb ik een uitsnede van deze fiddle-spelende cowboy als avatar.
Als Avatar misschien een beetje te druk, om te zien, wat het voorstelt, maar dan moeten mensen maar de lp kopen als ze het groter willen zien.

Ik hou het bij Primus, tegen de verwachtingen in.

Weer eens een leuke Allman Brothers -paddenstoel

Ja, jongens het is weer zover, ik ben weer helemaal in een Spacerock-bui. En dan is er niks leukers om the Ozrics helemaal stuk te draaien. Dus bij deze, het leuke beestje van The Yum Yum Tree plaat.

Ik heb het geprobeerd, maar ik ga weer voor Faxed Head.

Als avatar de beroemde foto van Vaylor Trucks (zoon van drummer Butch Trucks), van de hoes van de allerbeste lp ooit gemaakt.

Het is ook een herfstige foto en beeld ook uit wat ik graag doe. Wandelen door de natuur.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:24 uur

geplaatst: vandaag om 01:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.