De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2021, 19:26 uur
Ik probeer het (met enige moeite en soms een korte wisseling) herkenbaar te houden en neem me voor deze tot het einde van het jaar vol te houden. FAXED HEAD. 

1
geplaatst: 23 juni 2021, 00:04 uur
panjoe schreef:
Nu pokémondag voorbij is mag jigglypuff mooi terug in de box.
Nu is mijn avatar een mooie vaporwave-esque afbeelding van wijlen Mark Fisher, een eerbetoon aan één van mijn grote voorbeelden als schrijver, theoreticus, cultuurcriticus, muziekliefhebber, en politiek visionair.
Nu pokémondag voorbij is mag jigglypuff mooi terug in de box.
Nu is mijn avatar een mooie vaporwave-esque afbeelding van wijlen Mark Fisher, een eerbetoon aan één van mijn grote voorbeelden als schrijver, theoreticus, cultuurcriticus, muziekliefhebber, en politiek visionair.
Ik zie nu de hele tijd Princess Bubblegum.
123poetertjes
3
geplaatst: 30 juli 2021, 17:45 uur
Omdat Primus. En they can't all be zingers...
https://www.musicmeter.nl/images/cover/60000/60557.jpg?cb=1559325836
Voor elke Meter-site naar kleur aangepast, sorry, colour-customized for every Meter-site! Kids love it!
https://www.musicmeter.nl/images/cover/60000/60557.jpg?cb=1559325836
Voor elke Meter-site naar kleur aangepast, sorry, colour-customized for every Meter-site! Kids love it!
1
Mssr Renard
geplaatst: 30 juli 2021, 21:20 uur
De mijne heb ik geknipt uit deze audio-video-visualizer-lyricvideo hoe heet zo iets:
ps, leuk dat oude bands aan deze craze meedoen, de video past erg bij het nummer en soms ken je de tekst gewoonweg niet, en leer je het op deze manier toch.
ps, leuk dat oude bands aan deze craze meedoen, de video past erg bij het nummer en soms ken je de tekst gewoonweg niet, en leer je het op deze manier toch.
0
geplaatst: 1 augustus 2021, 22:17 uur
Ja, ik vind het ook een fijne ontwikkeling dat er steeds meer lyric video's worden gemaakt 

1
Mssr Renard
geplaatst: 25 augustus 2021, 09:53 uur
https://www.wrek.org/wp-content/uploads/2016/03/a_new_life.jpg
Omdat het me toch een mooie plaat is, heb ik een uitsnede van deze fiddle-spelende cowboy als avatar.
Als Avatar misschien een beetje te druk, om te zien, wat het voorstelt, maar dan moeten mensen maar de lp kopen als ze het groter willen zien.
Omdat het me toch een mooie plaat is, heb ik een uitsnede van deze fiddle-spelende cowboy als avatar.
Als Avatar misschien een beetje te druk, om te zien, wat het voorstelt, maar dan moeten mensen maar de lp kopen als ze het groter willen zien.
0
Mssr Renard
geplaatst: 31 augustus 2021, 08:06 uur
Weer eens een leuke Allman Brothers -paddenstoel
1
Mssr Renard
geplaatst: 25 september 2021, 10:15 uur
Ja, jongens het is weer zover, ik ben weer helemaal in een Spacerock-bui. En dan is er niks leukers om the Ozrics helemaal stuk te draaien. Dus bij deze, het leuke beestje van The Yum Yum Tree plaat.
2
Mssr Renard
geplaatst: 9 oktober 2021, 09:09 uur
Als avatar de beroemde foto van Vaylor Trucks (zoon van drummer Butch Trucks), van de hoes van de allerbeste lp ooit gemaakt.
Het is ook een herfstige foto en beeld ook uit wat ik graag doe. Wandelen door de natuur.
Het is ook een herfstige foto en beeld ook uit wat ik graag doe. Wandelen door de natuur.
3
geplaatst: 31 oktober 2021, 17:08 uur
Wintertijd inspireert me altijd weer tot het zoeken naar sfeer en lichtpuntjes.
Dageraad en zonsondergang vallen bijna samen. Als een dag in november waarop het daglicht niet echt doorbreekt en je in het donker op pad gaat en in het donker thuis komt. Een leven in schemerlicht.
Van mijn oude vuurtoren kon ik maar moeilijk afscheid nemen. Met dit baken in de duisternis kan ik er weer even tegen.
Dageraad en zonsondergang vallen bijna samen. Als een dag in november waarop het daglicht niet echt doorbreekt en je in het donker op pad gaat en in het donker thuis komt. Een leven in schemerlicht.
Van mijn oude vuurtoren kon ik maar moeilijk afscheid nemen. Met dit baken in de duisternis kan ik er weer even tegen.
2
geplaatst: 16 november 2021, 15:42 uur
Ik heb op MovieMeter jarenlang met (een stuk van) de Grateful Dead - Steal Your Face! (1976) - MusicMeter.nl hoes rondgelopen, maar realiseerde me dat het hier nog een oudere avatar was (Rogue van de X-Men) en dat die wel eens aan vervanging toe was. Vandaar twee voorliefdes gecombineerd: de Grateful Dead en Wario van de Mario reeks. De W op zijn pet is vervangen door de Stealie.
Leuk detail: het is me afgelopen vakantie na meer dan 20 jaar gelukt om Wario Land II op Gameboy uit te spelen. Ik zat als kind compleet vast met een bepaald level en toen bestond er nog geen Youtube om eventjes te spieken hoe je verder moet gaan... Het is echter nog niet ten einde, want blijkbaar zijn de "normale levels" maar de helft van het spel
Ik ben dus nog wel eventjes zoek.
Leuk detail: het is me afgelopen vakantie na meer dan 20 jaar gelukt om Wario Land II op Gameboy uit te spelen. Ik zat als kind compleet vast met een bepaald level en toen bestond er nog geen Youtube om eventjes te spieken hoe je verder moet gaan... Het is echter nog niet ten einde, want blijkbaar zijn de "normale levels" maar de helft van het spel
Ik ben dus nog wel eventjes zoek.
1
Mssr Renard
geplaatst: 24 november 2021, 14:29 uur
Leuke, nieuwe avatar van het web geplukt, die mijn liefde voor jazz en figuratieve kunst samenbrengt. Excuses voor het zomaar claimen van het plaatje, terwijl ik het niet gemaakt heb.
1
geplaatst: 28 november 2021, 21:02 uur
Omdat ik fan ben van Mimiyo Tomozawa. Voor een enkel persoon is zij misschien bekend van haar artwork voor twee albums van Jim O'Rourke. Veel van haar werk is iets te pervy fout voor deze site dus hou ik het hier maar bij. Deze afbeelding is al raar genoeg.
0
geplaatst: 5 december 2021, 20:40 uur
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 december 2021, 20:47 uur
Dolphy schreef wel de song 'Hat and Beard' voor Monk. Monk en Dolphy zijn allebei fantastisch maar Dolphy toevallig meer mijn held.
0
Boer K
geplaatst: 8 december 2021, 15:11 uur
Camel - Mirage m'n all-time meest gewaardeerde studio-album. Vandaar dizze avatar.
0
geplaatst: 2 januari 2022, 01:17 uur
1
geplaatst: 2 januari 2022, 17:28 uur
Een nieuwe, die heel '22 mee moet gaan (maar dat zal wel niet); artwork van Mr. Bungle's 'California'.
1
Mssr Renard
geplaatst: 2 januari 2022, 17:42 uur
Ik vind het helemaal niet erg als iemand vaak of niet vaak van avatar wisselt. Alsof je elke dezelfde bui hebt. Maar Het is ook helemaal niet erg als iemand er helemaal niet mee bezig.
In 2022 ga ik dingen allemaal veel minder erg vinden, denk ik. Maar dat zal ook wel niet
In 2022 ga ik dingen allemaal veel minder erg vinden, denk ik. Maar dat zal ook wel niet
0
geplaatst: 2 januari 2022, 17:51 uur
ZAP! schreef:
Een nieuwe, die heel '22 mee moet gaan (maar dat zal wel niet); artwork van Mr. Bungle's 'California'.
ZAP! schreef:
De vraag blijft: waarom (juist deze avatar)?
De vraag blijft: waarom (juist deze avatar)?
* denotes required fields.