menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:

Om te vieren dat Enjoy the Silence terug is in de finale van de MuMeLadder heb ik mijn avatar weer aangepast naar de single-cover. Voor de gelegenheid nu wel de originele blauw-witte versie i.p.v. altijd maar dat geel-zwart.
https://i.imgur.com/MfWef.png

Het (bewerkte) logo van mijn ontdekking van 2020:

Faxed Head - Exhumed at Birth (1997).

The Great Kat, bescheiden en vrij jonge uitvoering. Omdat de feestdagen eraan komen.

Ik ben zo iemand die geen namen kan onthouden, maar personen herken via hun avatar. Het zal weer even duren voor mijn hersenen de groene eend aan de blauwe linken. Vanwaar de vaste keuze voor een eend, Onweerwolf?

Mijn vaste The Iron Giant avatar verdwijnt voor een jaartje naar aanleiding van:

Samson & Gert (Double Feature)

Maar in 2022 komt de ijzeren reus weer helemaal terug.

esteban schreef:
Ik ben zo iemand die geen namen kan onthouden, maar personen herken of kan onthouden via hun avatar.
Het zal weer even duren voor mijn hersenen de groene eend aan de blauwe linken. Vanwaar de vaste keuze voor een eend, Onweerwolf?

De vraag is niet waarom ik kies voor een eend, maar waarom jij dat niet doet..

Ha!

Wat kan ik daar nu nog op zeggen?

En terug naar
ZAP! schreef:
Het (bewerkte) logo van mijn ontdekking van 2020:

Faxed Head - Exhumed at Birth (1997).
Ben er een beetje gehecht aan geraakt...

ZAP! schreef:
En terug naar
(quote)
Ben er een beetje gehecht aan geraakt...

Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.

EttaJamesBrown schreef:
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.
TMI.

De week is om, tijd voor een nieuwe onderbroek, EttaJamesBrown!

Aftermath - Don't Cheer Me Up (1988) - daarom.

De week alweer half om, tijd voor een nieuwe, Fritz the Cat in Black:

https://i.ibb.co/j30572c/fritz-in-black.jpg

Helaas, mijn reputatie lijkt ten gronde te gaan; ik heb geen inspiratie voor een nieuwe avatar. Hopelijk hebben jullie allemaal genoeg onderbroeken.

Voor het eerst sinds mijn aanmelding in 2006 een andere avatar...

Een nieuwe dag, een nieuwe onderbroek, daarom.

https://i.ibb.co/YRG6DNg/MFDface.jpg

Een verse top-10, een verse avatar (onderbroek kan nog wel een paar daagies).
https://www.musicmeter.nl/images/cover/127000/127971.jpg?cb=1569526323

geplaatst:
1. Omdat ik 'm wel leuk vond, deze bewerking van een overbekende metalplaathoes.
2. Om te vieren dat ik afgelopen weekend een schone onderbroek heb aangetrokken.

geplaatst:
Omdat ik het ben.

Omdat ik Beer heet!

voskat schreef:
Omdat ik het ben.

Altijd leuk een zelfportret als avatar: is bij mij ook het geval.

Omdat het voor mij altijd Pokémondag is.

Nostalgie

Deze avatar past wel enigszins bij Running On Empty.

Coole Pokémon, Leon!

De oerversie

geplaatst:
Nu pokémondag voorbij is mag jigglypuff mooi terug in de box.

Nu is mijn avatar een mooie vaporwave-esque afbeelding van wijlen Mark Fisher, een eerbetoon aan één van mijn grote voorbeelden als schrijver, theoreticus, cultuurcriticus, muziekliefhebber, en politiek visionair.

geplaatst:
panjoe schreef:
een eerbetoon aan één van mijn grote voorbeelden als schrijver, theoreticus, cultuurcriticus, muziekliefhebber, en politiek visionair.

Kom ik dan, met een poppetje op een zebrapad...

geplaatst:
Heb eigenlijk al jaren deze avatar. Mogelijk op het eerste gezicht een abstract kunstwerkje, maar feitelijk een close-up van de stam van een pas omgezaagde tropische boom. Achter die omgezaagde boom zit een heel (reis)verhaal, over een kwade boomgeest, over hoe weinig communistisch Laos feitelijk is, over een erfgrens, over door amfetamines opgewekte werklust, over de erfenis van Franse bureaucratie, over een beet van een schorpioen, over de zengende hitte, over kinderarbeid. Misschien dat ik me in dat ene prachtige topic op boekmeter eens aan het complete verhaal waag.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:43 uur

geplaatst: vandaag om 18:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.