MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Mssr Renard schreef:
(quote)

Dat moet dan best shit zijn geweest dat hij al geruime tijd gestorven was toen je hem ontdekte?

Maar mijn leeftijdsgenoten waren dan weer idolaat van Jimi Hendrix en Jim Morrison etc.

Ik heb dat helaas met vele artiesten gehad in het verleden, dat voelt inderdaad best kut op het moment maar je leert het accepteren. Denk bijvoorbeeld ook aan Dimebag Darrell etc.

Mssr Renard schreef:
Tsja, ik ben een spacerocker, een dromer, een fantast, ik houd er van. Natuurfoto's en ruimtefoto's, lekker wegdromen en dan het liefste met muziek die er bij hoort.
Ik weet niet wat ik ben, maar ik hou van van alles qua fotografie. Deze vielen me alleen een beetje tegen.

Mssr Renard
Kondoro0614 schreef:
(quote)

Ik heb dat helaas met vele artiesten gehad in het verleden, dat voelt inderdaad best kut op het moment maar je leert het accepteren. Denk bijvoorbeeld ook aan Dimebag Darrell etc.

Liever een okaye held uit een (ver) verleden dan een slechte invloed uit het heden. Er lopen wat invloedrijke lapzwansen rond op het moment.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Liever een okaye held uit een (ver) verleden dan een slechte invloed uit het heden. Er lopen wat invloedrijke lapzwansen rond op het moment.

Mijn muzieksmaak is wat dat betreft ontwikkeld op de skatebaan waar ik in de metal/rock en hip-hop wereld ben gerold. Daardoor is mijn interesse in 'oude' muziek sowieso groter, ik luister zelf niet tot nauwelijks naar hedendaagse artiesten, buiten in de eerder genoemde genre. Ik ben ook niet bekend als ik de discotheek in loop met de muziek, ik vermaak me wel, daarna als ik thuis ben reinig ik mijn gedachten weer met wat goede muziek .

Ik denk dat ik de perfecte avatar heb gevonden, na mijn gebruikelijke van Faxed Head, een detail van:

https://i.ibb.co/qnHBnTc/local-news-legend.jpg

Van hiero.

Kronos schreef:
Veruit je beste avatar ooit, ZAP!

(afbeelding)
Ja he? Heb 'm direct maar ingevoerd bij alle metersites.

ZAP! schreef:
(quote)
Ja he? Heb 'm direct maar ingevoerd bij alle metersites.

Hans Brouwer is er ondersteboven van.

ohmusica
[quote]Mssr Renard schreef:
Omdat de wereld niet meer te redden is. We gaan er allemaal aan. Het is wat het is.

Boem!

p.s. alarmerende avatar
we krijgen er allemaal me te maken, we gaan over de 1,5 graden heen en de gevolgen zijn ernstiger dan we denken.

Bill McGuire's, Hothouse Earth krijgt de nodige aandacht in de UK. Ik lees nu artikel in de Guardian.

‘Soon the world will be unrecognisable’: is it still possible to prevent total climate meltdown? | Climate crisis | The Guardian - theguardian.com

Ik keer weer terug naar de beste (daarom) avatar aller tijden:

https://i.ibb.co/GJ08MJC/FAXED-HEAD-final.jpg

Ik hou van kutmuziek.

exsxesven schreef:
Ik hou van kutmuziek.

Keert het hondje niet meer terug Sven?

Ik weet niet of ik hem nog ergens heb

Mssr Renard
Omdat de meerkoet mijn favoriete dier is.

Ik hou van de betere kwaliteitsjazz tegenwoordig en dit plaatje straalt wel die wat elitaire, snobistische grondhouding van de gemiddelde jazz liefhebber uit, die zich (terecht imho) qua muzieksmaak meer dan iets verheven voelt boven het plebs dat maar niet verder komt dan (geeuw....) Beatles, Stones, Zeppelin, Radiohead, Pearl Jam, Nirvana, U2, National, Iron Maiden, Boring Shitheads etc, etc. Daarom dus.

Jazz blijft toch altijd een beetje ordinair. Pas als je de hele dagen in kostuum naar muziek van Bach en andere grootmeesters zit te luisteren mag je je wat muzieksmaak betreft een beetje verheven voelen boven het plebs.

Kronos schreef:
Jazz blijft toch altijd een beetje ordinair.

Ik ga echt niet op je provocatie in vriend, te makkelijk. Veel plezier met Bach, in je veel te warme pak.

Tony schreef:
Veel plezier met Bach, in je veel te warme pak.

Ik beleef zeker regelmatig veel verheven plezier aan Bach, maar nooit in pak. En een claim op de betere muzieksmaak interesseert me niet. Daarvoor hou ik teveel van muziek die door snobs als minderwaardig wordt gezien.

Mooie avatar trouwens.

Mssr Renard
En ik ben graag plebs. Een simpele man wil ik zijn, die ook wel naar jazz en klassiek wil luisteren, maar nu even Lynyrd Skynyrd.

cosmic kid (moderator)
Het ging de verkeerde kant met dit topic en allang niet meer over "waarom juist deze avater". Er zijn andere plekken op het internet om een klimaatdiscussie te voeren

Mssr Renard
Omdat ik weer in een Tull-fase zit, en ik het idee dat je een lp-naald op jaarringenkan leggen ontzettend gaaf vind. Wat voor muziek zouden bomen vastleggen in hun jaarringen?

Mssr Renard schreef:
Wat voor muziek zouden bomen vastleggen in hun jaarringen?

Rootsmuziek, schat ik zo.

Mssr Renard
Barney Rubble schreef:
(quote)

Rootsmuziek, schat ik zo.

Toevallig heeft Tull ook een plaat die Roots and Branches heet.

En Roots to Branches is nota bene een van Tulls betere platen. En zo is de jaarring weer rond.

Mssr Renard
Barney Rubble schreef:
En Roots to Branches is nota bene een van Tulls betere platen. En zo is de jaarring weer rond.

Helaas (nog) niet op lp kunnen vinden.
Zelfde geldt voor Anderson's solowerken (in het bijzonder Secret Language of the Birds).

Ik zal Roots to Branches en ook gelijk Catfish Rising weer eens wat vaker draaien.

Ik vond je meerkoet zo leuk!

Ja, vond ik ook, maar deze nieuwe eigenlijk ook. Ze passen goed bij je, je laatste avatars, Mssr Renard!

Mssr Renard schreef:
Omdat ik weer in een Tull-fase zit, en ik het idee dat je een lp-naald op jaarringenkan leggen ontzettend gaaf vind. Wat voor muziek zouden bomen vastleggen in hun jaarringen?
Dit project komt er een beetje bij in de buurt: Plein Air | Sylva Datum Musica | Collins + Goto Studio w Chris Malcom and Georg Dietzler | Collins + Goto Studio - collinsgotostudio1.bandcamp.com

Gast
geplaatst: vandaag om 03:44 uur

geplaatst: vandaag om 03:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.