MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Mssr Renard

Dank je voor je vorige opmerking.

Ik zag trouwens in de film over Amsterdamse bomen ook een man die muziek uit bomen 'toverde'. Leuk!

Mssr Renard schreef:
Omdat ik weer in een Tull-fase zit, en ik het idee dat je een lp-naald op jaarringenkan leggen ontzettend gaaf vind. Wat voor muziek zouden bomen vastleggen in hun jaarringen?

Denkelijk Screaming Trees?

Mssr Renard
EttaJamesBrown schreef:
(quote)

Denkelijk Screaming Trees?

Goed punt, want de boom is omgehakt. Best zielig dan eigenlijk.

Mssr Renard
Meerkoet

Willen wij meer of minder koet? WIJ WILLEN MEER KOET!

Ah, de depressieve postbode.

Mssr Renard
Ik snap er niks van.

Op de Magritte-referentie na want Ceci N'est Pas Une Pipe hangt hier zelfs aan de muur. Maar ik snap niet wat dat met een meerkoet te maken heeft.

Maar ik zoek wel weer een nieuw plaatje op.

Na al die jaren is het wel eens tijd voor een nieuwe avatar. Waarom deze? Omdat ik tegenwoordig een bijna ziekelijke verslaving heb aan technische Death Metal . Eddie's liefde voor Iron Maiden is overigens niet minder geworden.

Omdat ik 'm wel mooi vind, zie wel hoe lang of kort ie meegaat:

Fotografie - MusicMeter.nl.

Omdat ik een verslaving heb aan mezelf.
Nee zonder gekkigheid, omdat dit één van de enige foto's is die echt goed is gemaakt ( huilsmiley)

Mooie mix van de Some Great Reward albumhoes en Somebody singlehoes van Depeche Mode.

Mingus is best wel een held.

Ik ben niet zo commited aan deze avatar om er een grotere kwaliteit afbeelding van te uploaden maar toen ik deze koos was ik een fan van Adventure Time en het is wel een beetje het gezicht dat ik maak wanneer ik lekker naar muziek aan het luisteren ben

Omdat bauhaus rockt, daarom

ZAP! schreef:
Plaatje van de achterkant van de Butthole Surfers cd 'Electriclarryland'.

Maar waarom... tja.

Nick Cave is een held, en in die jaren niks veranderd.

deric raven schreef:

Briljant

deric raven schreef:

Dit vind ik echt een hele toffe avatar!

Haha, ik heb de hele serie even opgezocht - geestig! Ik vraag me wel af waarom er opeens een foto van een volwassen Phil Collins tussen staat.

Nieuw jaar, nieuw avatar. Vorig jaar was het Russ Gabriel, dit jaar Conforce! Een artiest met geweldig mooie hoezen, en uiteraard dito muziek

Mijn favoriete album aller tijden! Veranderen is eigenlijk out of the question vanaf nu, maar je weet nooit...

Nieuw jaar, oude - vertrouwde - avatar.

cosmic kid (moderator)
Nieuw jaar, mijn achternaam is Monster en de rest kunt u zelf invullen.

cosmic kid schreef:
Nieuw jaar, mijn achternaam is Monster en de rest kunt u zelf invullen.

Volgend jaar een blikje energy drink als avatar?

Omdat het een geweldige plaat is en de hoes zich uitstekend leent voor een avatar:

Soul Coughing - El Oso (1998).

https://www.musicmeter.nl/images/cover/12000/12127.jpg?cb=1609814004

Tidalwave
Dit spreekt voor zich.

Het was weer hoog tijd voor een nieuwe avatar.
Dit keer heb ik gekozen voor Ralph WIggum, het niet bepaald snuggere zoontje van Chief Wiggum, politiechef in Springfield in de tekenfilmserie The Simpsons. Maar dat zal iedereen wel weten.
Ik heb 'm voor de gelegenheid een beetje aangepast; ik draag zelf regelmatig een gelijksoortig paars vest en ik heb 'm een wat blekere huidskleur gegeven, met gifgroene schaduwrandjes.
Ralph zou, als ik een top-10 zou maken van mijn favoriete Simpson personages, hoog eindigen. Daarom dus.

panjoe (moderator)
Ik zat vandaag weer eens naar Round - Glass / Float (2014) te luisteren, en het viel me op hoe effectief die afbeelding was als albumhoes. Gelijk maar eens uitgeprobeerd als avatar, en hij bevalt me prima.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:56 uur

geplaatst: vandaag om 01:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.