De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Mssr Renard
geplaatst: 3 september 2022, 17:29 uur
Masimo schreef:
(quote)
Dit project komt er een beetje bij in de buurt: Plein Air | Sylva Datum Musica | Collins + Goto Studio w Chris Malcom and Georg Dietzler | Collins + Goto Studio - collinsgotostudio1.bandcamp.com
Dank je voor je vorige opmerking.
Ik zag trouwens in de film over Amsterdamse bomen ook een man die muziek uit bomen 'toverde'. Leuk!
3
geplaatst: 3 september 2022, 17:38 uur
Mssr Renard schreef:
Omdat ik weer in een Tull-fase zit, en ik het idee dat je een lp-naald op jaarringenkan leggen ontzettend gaaf vind. Wat voor muziek zouden bomen vastleggen in hun jaarringen?
Omdat ik weer in een Tull-fase zit, en ik het idee dat je een lp-naald op jaarringenkan leggen ontzettend gaaf vind. Wat voor muziek zouden bomen vastleggen in hun jaarringen?
Denkelijk Screaming Trees?
0
Mssr Renard
geplaatst: 3 september 2022, 17:39 uur
Goed punt, want de boom is omgehakt. Best zielig dan eigenlijk.
1
geplaatst: 9 september 2022, 21:29 uur
Mssr Renard schreef:
Meerkoet
Willen wij meer of minder koet? WIJ WILLEN MEER KOET!Meerkoet
0
geplaatst: 9 september 2022, 21:53 uur
https://www.musicmeter.nl/images/avatar/51000/51969.jpg?cb=1662709468
Ceci n'est pas une koet.
Ceci n'est pas une koet.
0
Mssr Renard
geplaatst: 10 september 2022, 07:50 uur
Ik snap er niks van.
Op de Magritte-referentie na want Ceci N'est Pas Une Pipe hangt hier zelfs aan de muur. Maar ik snap niet wat dat met een meerkoet te maken heeft.
Maar ik zoek wel weer een nieuw plaatje op.
Op de Magritte-referentie na want Ceci N'est Pas Une Pipe hangt hier zelfs aan de muur. Maar ik snap niet wat dat met een meerkoet te maken heeft.
Maar ik zoek wel weer een nieuw plaatje op.
2
geplaatst: 28 september 2022, 16:21 uur
Na al die jaren is het wel eens tijd voor een nieuwe avatar. Waarom deze? Omdat ik tegenwoordig een bijna ziekelijke verslaving heb aan technische Death Metal
. Eddie's liefde voor Iron Maiden is overigens niet minder geworden.
. Eddie's liefde voor Iron Maiden is overigens niet minder geworden.
1
geplaatst: 20 oktober 2022, 03:46 uur
0
geplaatst: 20 oktober 2022, 09:33 uur
Omdat ik een verslaving heb aan mezelf.
Nee zonder gekkigheid, omdat dit één van de enige foto's is die echt goed is gemaakt ( huilsmiley)
Nee zonder gekkigheid, omdat dit één van de enige foto's is die echt goed is gemaakt ( huilsmiley)
4
geplaatst: 24 oktober 2022, 14:47 uur
Mooie mix van de Some Great Reward albumhoes en Somebody singlehoes van Depeche Mode.
2
geplaatst: 27 november 2022, 16:34 uur
Ik ben niet zo commited aan deze avatar om er een grotere kwaliteit afbeelding van te uploaden maar toen ik deze koos was ik een fan van Adventure Time en het is wel een beetje het gezicht dat ik maak wanneer ik lekker naar muziek aan het luisteren ben
0
geplaatst: 27 november 2022, 20:01 uur
ZAP! schreef:
Plaatje van de achterkant van de Butthole Surfers cd 'Electriclarryland'.
Plaatje van de achterkant van de Butthole Surfers cd 'Electriclarryland'.
Maar waarom... tja.
1
geplaatst: 17 december 2022, 12:56 uur
1
geplaatst: 20 december 2022, 13:56 uur
deric raven schreef:
Nick Cave is een held, en in die jaren niks veranderd.
Nick Cave is een held, en in die jaren niks veranderd.
Dit vind ik echt een hele toffe avatar!

1
geplaatst: 20 december 2022, 21:06 uur
Haha, ik heb de hele serie even opgezocht - geestig! Ik vraag me wel af waarom er opeens een foto van een volwassen Phil Collins tussen staat.
1
geplaatst: 5 januari 2023, 23:43 uur
Nieuw jaar, nieuw avatar. Vorig jaar was het Russ Gabriel, dit jaar Conforce! Een artiest met geweldig mooie hoezen, en uiteraard dito muziek
0
geplaatst: 6 januari 2023, 01:18 uur
Mijn favoriete album aller tijden! Veranderen is eigenlijk out of the question vanaf nu, maar je weet nooit...
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 9 januari 2023, 20:43 uur
Nieuw jaar, mijn achternaam is Monster en de rest kunt u zelf invullen.
1
geplaatst: 9 januari 2023, 21:48 uur
cosmic kid schreef:
Volgend jaar een blikje energy drink als avatar?

1
geplaatst: 11 januari 2023, 18:33 uur
Omdat het een geweldige plaat is en de hoes zich uitstekend leent voor een avatar:
Soul Coughing - El Oso (1998).
https://www.musicmeter.nl/images/cover/12000/12127.jpg?cb=1609814004
Soul Coughing - El Oso (1998).
https://www.musicmeter.nl/images/cover/12000/12127.jpg?cb=1609814004
3
geplaatst: 3 maart 2023, 21:47 uur
Het was weer hoog tijd voor een nieuwe avatar.
Dit keer heb ik gekozen voor Ralph WIggum, het niet bepaald snuggere zoontje van Chief Wiggum, politiechef in Springfield in de tekenfilmserie The Simpsons. Maar dat zal iedereen wel weten.
Ik heb 'm voor de gelegenheid een beetje aangepast; ik draag zelf regelmatig een gelijksoortig paars vest en ik heb 'm een wat blekere huidskleur gegeven, met gifgroene schaduwrandjes.
Ralph zou, als ik een top-10 zou maken van mijn favoriete Simpson personages, hoog eindigen. Daarom dus.
Dit keer heb ik gekozen voor Ralph WIggum, het niet bepaald snuggere zoontje van Chief Wiggum, politiechef in Springfield in de tekenfilmserie The Simpsons. Maar dat zal iedereen wel weten.
Ik heb 'm voor de gelegenheid een beetje aangepast; ik draag zelf regelmatig een gelijksoortig paars vest en ik heb 'm een wat blekere huidskleur gegeven, met gifgroene schaduwrandjes.
Ralph zou, als ik een top-10 zou maken van mijn favoriete Simpson personages, hoog eindigen. Daarom dus.
3
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 maart 2023, 14:32 uur
Ik zat vandaag weer eens naar Round - Glass / Float (2014) te luisteren, en het viel me op hoe effectief die afbeelding was als albumhoes. Gelijk maar eens uitgeprobeerd als avatar, en hij bevalt me prima.
* denotes required fields.