De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Deranged
geplaatst: 30 juni 2024, 13:21 uur
Als het niet zo heel wreed was zou ik me wel afvragen van waarom is het niet allang wreed dan.
Maar ik weet wel gewoon hoe de vork in de steel zit uiteindelijk.
Maar ik weet wel gewoon hoe de vork in de steel zit uiteindelijk.
0
Deranged
geplaatst: 8 juli 2024, 18:06 uur
Ben je action man nee.
Indimmen en afdruipen lijkt mij het enige gepaste antwoord van jouw kant op dit moment.
Indimmen en afdruipen lijkt mij het enige gepaste antwoord van jouw kant op dit moment.
0
geplaatst: 8 juli 2024, 18:47 uur
Deranged schreef:
Ben je action man nee.
Ben je action man nee.
Ben je nu weer tegen jezelf aan het praten?
0
Deranged
geplaatst: 8 juli 2024, 19:01 uur
Gewoon 1 man met 1 dick en 1 missie.
Van oorsprong als dickdrager geschapen en daar wou ik het voor nu even bij laten.
Van oorsprong als dickdrager geschapen en daar wou ik het voor nu even bij laten.
0
Deranged
geplaatst: 16 juli 2024, 20:39 uur
Heb een donkere corner in mijn hart maar mijn brein is doorgelicht en ik ben OK verklaard.
BEN OK.
Je kunt in mij kijken is geen probleem heb eigenlijk helemaal niets te verbergen werkt bevrijdend.
Tevens een avatar met een geur als je het mij vraagt ik ga voor Montale Black Aoud.
Een vrij intense fragrance zeker niet voor iedereen of elke gelegenheid maar zonder meer vol van karakter.
BEN OK.
Je kunt in mij kijken is geen probleem heb eigenlijk helemaal niets te verbergen werkt bevrijdend.
Tevens een avatar met een geur als je het mij vraagt ik ga voor Montale Black Aoud.
Een vrij intense fragrance zeker niet voor iedereen of elke gelegenheid maar zonder meer vol van karakter.
0
Deranged
geplaatst: 29 juli 2024, 21:01 uur
De draak kwam er bij toeval op maar past toch weer precies zo werk ik eigenlijk altijd met alles wat ik doe ben afhankelijk van toevalstreffers en dat voelt gewoon goed.
2
geplaatst: 6 augustus 2024, 22:35 uur
Fantastische plaat, fantastische kop / foto / hoes. Maar ik hou wel van stemmig zwart-wit lately, dus…
2
Deranged
geplaatst: 9 augustus 2024, 12:09 uur
Een man heeft een hart van liefde zonder gêne of grenzen.
2
geplaatst: 19 augustus 2024, 18:37 uur
3
Deranged
geplaatst: 8 september 2024, 22:34 uur
Een kleurrijk palet van exquise aspecten ontvouwt zich binnen een curieus geëngageerd ontvankelijke staat van bewustzijn alle aanvankelijke reserves spoedig opzij gezet plaatsmakend voor complete overgave.
De morgenstond met haar geliefde ochtendzon vervolgens als nieuwgeboren lichtbron een leidraad waar de stimulans van inspiratie de ware initiatie vormt van vruchtbaar vernieuwen de exceptionele impuls van ongekende bezieling.
De morgenstond met haar geliefde ochtendzon vervolgens als nieuwgeboren lichtbron een leidraad waar de stimulans van inspiratie de ware initiatie vormt van vruchtbaar vernieuwen de exceptionele impuls van ongekende bezieling.
2
geplaatst: 9 september 2024, 13:22 uur
Deranged schreef:
Een kleurrijk palet van exquise aspecten ontvouwt zich binnen een curieus geëngageerd ontvankelijke staat van bewustzijn alle aanvankelijke reserves spoedig opzij gezet plaatsmakend voor complete overgave.
Je haalt me de woorden uit de mond.
2
Deranged
geplaatst: 9 september 2024, 13:59 uur
Dat was de gedachte inderdaad.
Je ziet mijn avatar en dit is het eerste wat je te binnen schiet.
Je ziet mijn avatar en dit is het eerste wat je te binnen schiet.
1
geplaatst: 9 september 2024, 14:27 uur
Bij mijn avatar is dat ook zo.
Iedereen die er naar kijkt komt meteen tot het inzicht dat niets zo vol is als de leegte. In de spiegel van niet-zelf glanst transparant het levende water als een stil stromend on-middel-lijk er-varen.
Daar kan Heidegger met zijn Dasein nog wat van leren.
Iedereen die er naar kijkt komt meteen tot het inzicht dat niets zo vol is als de leegte. In de spiegel van niet-zelf glanst transparant het levende water als een stil stromend on-middel-lijk er-varen.
Daar kan Heidegger met zijn Dasein nog wat van leren.
1
Deranged
geplaatst: 9 september 2024, 18:23 uur
Een avatar toch een stukje expressie van je digitale persona waar wel een gedachte of twee in geïnvesteerd mag worden denk ik.
Gasten gezien op het internet geen avatar geen hoofdletter.
Geen smoelwerk.
Grauw en kleurloos.
Geestdrift dodend.
Ging allemaal nergens naartoe met hen.
Gasten gezien op het internet geen avatar geen hoofdletter.
Geen smoelwerk.
Grauw en kleurloos.
Geestdrift dodend.
Ging allemaal nergens naartoe met hen.
0
geplaatst: 10 september 2024, 23:47 uur
Ik postte in de verkeerde thread

My bad !
Ik verwijder het

0
Deranged
geplaatst: 12 september 2024, 20:33 uur
Eventjes dit nieuwste fabuleuze fenomeen in het zonnetje zetten.
2
geplaatst: 13 september 2024, 18:28 uur
Ik blijf in XTatische sferen:
https://i.ibb.co/FHXkfbH/CG.jpg
Wat heb ik 'Drums and Wires' en 'Black Sea' veel gedraaid de laatste weken...
https://i.ibb.co/FHXkfbH/CG.jpg
Wat heb ik 'Drums and Wires' en 'Black Sea' veel gedraaid de laatste weken...

0
Deranged
geplaatst: 15 september 2024, 22:11 uur
Een man heeft een hart van liefde en altijd ruimte voor nog eentje dan.
0
Deranged
geplaatst: 23 september 2024, 21:08 uur
Terror fresh action packed rechtop in bed lasting effect.
2
geplaatst: 26 september 2024, 19:12 uur
Sorry, toch weer even doorgeschakeld. In klein formaat werkte die vorige niet zo goed. Beperkt kleurenpalet is geschikter voor avvies.
2
geplaatst: 26 september 2024, 22:55 uur
2
Deranged
geplaatst: 9 oktober 2024, 11:08 uur
Ken verder ook niemand die zo romantisch is als ik.
Zie je mij met een bitch maakt niet uit wie zij is lucky dat ze met mij is.
Zie je mij met een bitch maakt niet uit wie zij is lucky dat ze met mij is.
1
Deranged
geplaatst: 10 oktober 2024, 06:32 uur
Ben altijd maar de stoere.
Nooit een keer de pussy.
Nooit een keer de pussy.
0
Deranged
geplaatst: 14 oktober 2024, 18:02 uur
Tijd van nu meer devilish en in your face met hands-on approach.
0
geplaatst: 21 oktober 2024, 15:15 uur
Omdat in Prediker al verkondigd werd:
IJdelheid der ijdelheden […], ijdelheid der ijdelheden, het is al ijdelheid.
0
Deranged
geplaatst: 22 oktober 2024, 19:57 uur
Ik vind het tof hoe het nooit eens over iets anders gaat bij mij.
In woord of daad maakt niet uit.
Altijd consistent altijd paraat en alert met de service.
In woord of daad maakt niet uit.
Altijd consistent altijd paraat en alert met de service.
* denotes required fields.