De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
1
geplaatst: 13 november 2023, 19:05 uur
Omdat het zo'n zoet helderziend hondje is (van de achterkant van de Butthole Surfers plaat 'Electriclarryland').
1
geplaatst: 13 november 2023, 19:10 uur
ZAP! schreef:
Omdat het zo'n guitig helderziend hondje is (van de achterkant van de Butthole Surfers plaat 'Electriclarryland').
Omdat het zo'n guitig helderziend hondje is (van de achterkant van de Butthole Surfers plaat 'Electriclarryland').
Ik meende haar al eens eerder gezien te hebben..
Nu heb ik zin om oude live momentjes van de Surfers te kijken op yt. Dat was nog eens entertainment!
1
geplaatst: 13 november 2023, 19:11 uur
Ik heb er zoet van gemaakt, guitig is toch anders. Veel plezier met de billenmannen!
2
geplaatst: 20 december 2023, 11:26 uur
Ode aan een muzikale held. En als je niet weet wie het is, zijn we geen vrienden meer.
2
geplaatst: 1 januari 2024, 18:42 uur
Nieuw jaar, nieuwe avater. De vorige was van Conforce en deze is van Caterina Barbieri - Patterns of Consciousness (2017)
1
geplaatst: 1 januari 2024, 19:58 uur
ZAP! schreef:
Ode aan een muzikale held. En als je niet weet wie het is, zijn we geen vrienden meer.
Doei vriendschap?

Ben nu wel benieuwd wie het is

2
geplaatst: 1 januari 2024, 20:01 uur
Hoor je te weten, maar anders "afbeelding zoeken met Google" hè. 

2
geplaatst: 1 januari 2024, 20:04 uur
1
geplaatst: 1 januari 2024, 21:30 uur
Ik denk dat we elkaar gewoon even niet moeten zien.
Ik heb tijd en ruimte nodig om dit te verwerken.
Toch fijn dat je wel Joy Division in je top-10 hebt staan.
Mike Patton (dat is niet mijn echte naam ter ondertekening, maar de god die je op mijn avatar ziet).
Mike Patton (dat is niet mijn echte naam ter ondertekening, maar de god die je op mijn avatar ziet).
1
geplaatst: 1 januari 2024, 21:51 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Ik denk dat we elkaar gewoon even niet moeten zien.Ik heb tijd en ruimte nodig om dit te verwerken.
Tot volgend jaar!

3
geplaatst: 2 januari 2024, 18:48 uur
https://www.musicmeter.nl/images/avatar/0/597.jpg
Mijn nieuwe avatar is Scott Pilgrim die hier met gesloten ogen op z'n gitaar speelt. Maar blijkbaar is er op MuMe ook een andere interpretatie van die blik. Demon-ogen zowaar! Waarbij ze eigenlijk geopend zijn, de onderste lijnen (wat nochtans zijn gesloten oogleden moet voorstellen) donkere wallen zijn en er geen pupillen te zien zijn omdat de ogen pure evil licht uitstralen. En nu kan ik dat (soms) niet ontzien. Héhé.
En ik maar denken dat het voor iedereen even onschuldig zou ogen.
Mijn nieuwe avatar is Scott Pilgrim die hier met gesloten ogen op z'n gitaar speelt. Maar blijkbaar is er op MuMe ook een andere interpretatie van die blik. Demon-ogen zowaar! Waarbij ze eigenlijk geopend zijn, de onderste lijnen (wat nochtans zijn gesloten oogleden moet voorstellen) donkere wallen zijn en er geen pupillen te zien zijn omdat de ogen pure evil licht uitstralen. En nu kan ik dat (soms) niet ontzien. Héhé.
En ik maar denken dat het voor iedereen even onschuldig zou ogen.
0
Kalamitsi
geplaatst: 6 januari 2024, 16:34 uur
Twee clichés als motief: verandering van spijs doet eten en ijdelheid is des duivels oorkussen.
3
Deranged
geplaatst: 6 januari 2024, 16:45 uur
Kom nu eindelijk gevoelsmatig wat dichter tot mijn ware ik en een stukje zelfacceptatie welke mij in staat stelt om anderen lief te hebben daar ik werkelijk heel veel heb te geven.
0
geplaatst: 6 januari 2024, 17:03 uur
Hé Bert.....
Wat is er Ernie?
Mijn hoofd is een camera, Bert. *Giechel*
Bert:https://i.imgflip.com/4/c98jz.jpg
Gekkigheid daargelaten. Poolse filmposters zijn gewoon gaaf. Zoals ook deze. De film moet ik nog bekijken.
Wat is er Ernie?
Mijn hoofd is een camera, Bert. *Giechel*
Bert:https://i.imgflip.com/4/c98jz.jpg
Gekkigheid daargelaten. Poolse filmposters zijn gewoon gaaf. Zoals ook deze. De film moet ik nog bekijken.
0
Mssr Renard
geplaatst: 6 januari 2024, 17:19 uur
Een zomerfoto met wat minder baard. Of was het herfst?
2
geplaatst: 6 januari 2024, 18:53 uur
Kalamitsi schreef:
Zachtmoedigen zullen de aarde beërven.
Zijn ze dan maar mooi klaar mee, die rotzooi.Zachtmoedigen zullen de aarde beërven.
1
Kalamitsi
geplaatst: 6 januari 2024, 20:23 uur
Enige ironie is mij niet vreemd. De teneur van je opmerking is helaas meer dan terecht.
0
Mssr Renard
geplaatst: 10 januari 2024, 12:17 uur
Vandaag even een avatar uit eerbetoon aan één van mijn jeugdhelden: Tony Clarkin.
1
geplaatst: 3 maart 2024, 17:59 uur
Het werd weer tijd voor een nieuwe, een deel van: Snakefinger's Vestal Virgins - Night of Desirable Objects (1986) - MusicMeter.nl. Niet eens mijn favoriete plaat van De Vinger, maar nog steeds fijn en het beeld sprak me aan.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/131000/131479.jpg?cb=1684344614
https://www.musicmeter.nl/images/cover/131000/131479.jpg?cb=1684344614
2
geplaatst: 10 maart 2024, 17:00 uur
Omdat, psv fan. 
En een keer wat anders dan een donkere profielfoto.

En een keer wat anders dan een donkere profielfoto.
1
Deranged
geplaatst: 26 maart 2024, 13:54 uur
Dit is wat jij bent voor mij elke keer als ik naar jou kijk.
1
geplaatst: 26 maart 2024, 15:37 uur
Deranged schreef:
Een hoge boom die veel wind vangt? Een lentebloesem? Of toch gewoon een takkewijf?
6
Deranged
geplaatst: 26 maart 2024, 15:42 uur
Licht dat doorbreekt en schoonheid en kleur weergeeft.
4
geplaatst: 5 april 2024, 17:52 uur
Omdat het Nina is en ik in de juiste bui ben...
https://www.musicmeter.nl/images/avatar/53000/53518.jpg?cb=1712325648
https://www.musicmeter.nl/images/avatar/53000/53518.jpg?cb=1712325648
1
Deranged
geplaatst: 30 april 2024, 18:43 uur
Een terugkeer naar de roos van Dali.
Heb deze al eerder gehad als avatar en volgens mij best lang ook.
Misschien dat het bij sommigen een herinnering oproept.
Was een echte schavuit in die dagen en moest regelmatig op mijn vingers getikt worden.
Valt tegenwoordig volgens mij wel mee gelukkig.
Heb deze al eerder gehad als avatar en volgens mij best lang ook.
Misschien dat het bij sommigen een herinnering oproept.
Was een echte schavuit in die dagen en moest regelmatig op mijn vingers getikt worden.
Valt tegenwoordig volgens mij wel mee gelukkig.
5
geplaatst: 30 april 2024, 22:22 uur
Toen ik de Bereboot ontgroeide raakte ik in de ban van "The Master of Horror", Vincent Price. Films als House of Usher, The Masque of the Red Death, The House of 1,000 Dolls, House of Wax, Witchfinder General en The Abominable Dr. Phibes staan in mijn geheugen gegrift. Toen ik er later achterkwam dat Vincent Price ook nog eens de buurman was van Peter Criss (KISS) was het hek helemaal van de dam! Hij staat ook in de credits op het solo album uit 1978.
0
Deranged
geplaatst: 26 juni 2024, 08:16 uur
Een bepaalde mate van entourage soort spanningsveld van invisible dingen die je officieel niet kan zien maar regelmatig hoort knisperen ben intens.
En vrij veel ook wel ergens best eng al zeg ik het zelf met zekere dreigende ondertoon altijd wel standaard aanwezig eigenlijk in vorm van een soort van gezoem.
Vol en diep.
Lage lage hum.
En vrij veel ook wel ergens best eng al zeg ik het zelf met zekere dreigende ondertoon altijd wel standaard aanwezig eigenlijk in vorm van een soort van gezoem.
Vol en diep.
Lage lage hum.
* denotes required fields.