De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 september 2008, 10:36 uur
Wereldberoemd in de "Barakken van Miènde": Freddy Devadder.
Check this out: http://www.freddydevadder.be.
Check this out: http://www.freddydevadder.be.
0
geplaatst: 21 september 2008, 11:17 uur
Waarom het rare kindje, en niet dat wit, muiskopachtig schepsel op de achtergrond?
0
tangmaster
geplaatst: 23 september 2008, 15:50 uur
Omdat dit het eerste album was dat ik van Tangerine Dream hoorde.
(Atem 1973)
(Atem 1973)
0
geplaatst: 24 september 2008, 12:54 uur
Omdat Killing Joke voor mij a way of life is en de hele narrenkunst die vaak in hun hoezen terugkomt mij erg aanspreekt.
0
geplaatst: 24 september 2008, 13:06 uur
Ik heb reeds een aantal avatars versleten, geen gaf me een blijvend goed gevoel. De huidige, de albumhoes van The Afghan Whigs - Gentlemen, blijkt echter de bekende uitzondering. De foto is voor mij één groot deja-vu.
0
geplaatst: 24 september 2008, 14:13 uur
Omdat Nasum een van mijn favoriete bands is (zo niet dé), en omdat ik de avatar zelf heel mooi vind, die blauwe kleur enzo.
0
geplaatst: 24 september 2008, 21:48 uur
Zodat ik elke dag een van mijn favoriete producers kan herdenken. En omdat Jay Dee niet vergeten mag worden.
0
geplaatst: 24 september 2008, 22:38 uur
Omdat ik Egyptische shit enzo vet vind! Het zou Osiris moeten voorstellen.
0
leander?
geplaatst: 24 september 2008, 22:59 uur
Omdat het de recentste foto is die ik op mijn pc heb staan
Ik heb liever iets persoonlijks dan iets mbt muziekstijlen, want die lopen bij mij zo ver uiteen dat het altijd een verkeerd beeld zou geven.
..en ook omdat ik zelf muziek mak erop
Ik heb liever iets persoonlijks dan iets mbt muziekstijlen, want die lopen bij mij zo ver uiteen dat het altijd een verkeerd beeld zou geven.
..en ook omdat ik zelf muziek mak erop

0
luijsterburg
geplaatst: 25 september 2008, 07:57 uur
K houd gewoon van ogen
En dit is mijn 3e, kritische oog

En dit is mijn 3e, kritische oog

0
geplaatst: 25 september 2008, 15:29 uur
freitzen schreef:
...waarom juist deze avatar...
Tja, waarom?
Wie het weet mag het zeggen!
Ben benieuwd of er überhaupt iemand is die weet wat mijn avatar eigenlijk voorstelt... als je goed zoekt (en niks beters te doen hebt), is er wel ergens een aanwijzing te vinden.
...waarom juist deze avatar...
Tja, waarom?
Wie het weet mag het zeggen!
Ben benieuwd of er überhaupt iemand is die weet wat mijn avatar eigenlijk voorstelt... als je goed zoekt (en niks beters te doen hebt), is er wel ergens een aanwijzing te vinden.
Dat is zo'n muis of rat uit een spelletje dat ik ooit heb gespeeld. Ben alleen de naam kwijt.
0
geplaatst: 25 september 2008, 18:24 uur
Louis2703 schreef:
Dat is zo'n muis of rat uit een spelletje dat ik ooit heb gespeeld. Ben alleen de naam kwijt.
(quote)
Rat Poker!

Het is nu exact een jaar en drie dagen geleden dat ik op de bewuste spellenverzameling heb gestemd; kijk mijn erg uitgebreide GamesMeter-profiel er maar op na.
Btw: het is niet de enige game die ik ooit heb gespeeld, zou je dat soms mogen denken

0
geplaatst: 2 oktober 2008, 20:08 uur
Omdat Rorschach mijn favoriete karakter uit de geweldige stripboeken serie Watchmen is
.
Volgend jaar komt er ook een film van de strip, de regisseur is dezelfde als die van 300
.
.Volgend jaar komt er ook een film van de strip, de regisseur is dezelfde als die van 300
.
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 20:53 uur
Ik vond het leuk bij de lay-out van deze site passen, het matcht.
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 21:53 uur
Het is wel redelijk cool, ja.
Wordt hij ook wit op een witte post?
Wordt hij ook wit op een witte post?
0
fastpulseboy
geplaatst: 2 oktober 2008, 22:09 uur
wat een "evil" avatar van florsi florsa eigenlijk....en dat voor iemand die elke zondag naar de kerk gaat!
0
fastpulseboy
geplaatst: 2 oktober 2008, 22:49 uur
Florsi Florsa schreef:
Ach kind, jij leest te veel Scheiding der Geesten.
Ach kind, jij leest te veel Scheiding der Geesten.
klopt hahaha, was een grapje dus!
* denotes required fields.