MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
MDV
Volgens mij komt mijn avatar wel redelijk overeen met mijn muzieksmaak. Het is een 'expert' gebruikt om fans van Dir en grey mee te trollen.

Gewoon...

Omdat ik hem geweldig vindt, maar ik weet niet dat hij lang blijft.

Maar goed, the muppet show

Fragment uit één van de mooiste werken van Salvador Dali - exploderend rafaëlshoofd, 1951.

brothers_in_mark
Eeuwige roem (relativeer) voor diegene die het eerste raad wie er in m'n avatar staat!

Mark Knopfler.

brothers_in_mark
Hulde!

Omdat iedereen mij steeds gekend heeft als '"die kerel met nijntje in zijn avartar".

ff rap terug instellen.

De meest geniale spin ooit...

Lukk0
@ Cygnus: Dat is toch die spin uit het grappen-topic met die lading mailtjes (die gozer die een rekening wilde betalen met een getekende spin met 7 poten)?

Mijn avatar is OK Computer omdat dat het album is dat ervoor heeft gezorgd dat ik een beetje van de Red Hot Chili Peppers en Linkin Park (kots) ben afgestapt en 'goede' muziek ben gaan luisteren. Verder vind ik die hoes ook gewoon mooi.

Mijn nieuwste zwart-wit shot is die van het hoofd van Matt Berninger (The National) Hele mooie foto die tijdens het concert op Lowlands is genomen nadat een fan iets tegen hem riep. De grote versie kun je hier zien:
http://img398.imageshack.us/my.php?image=27664490642402b829fddo9.jpg

En ik heb alweer wat mooie plaatjes gevonden. Maar ik beloof dat de volgende niet zwart-wit zal zijn, en dat het eens geen leadsinger wordt.

Father McKenzie
Na zoveel avatars van mijn held Paul McCartney vond ik het gewoon eens tijd om mijn eigen KOP erop te zetten.
Nieuwe pasfoto voor nieuw rijbewijs, vandaar.

Father McKenzie schreef:
Na zoveel avatars van mijn held Paul McCartney vond ik het gewoon eens tijd om mijn eigen KOP erop te zetten.

he, maar wij hebben ook gevoel hoor

Casartelli (moderator)
Lukk0 schreef:
Mijn avatar is OK Computer omdat dat het album is dat ervoor heeft gezorgd dat ik een beetje van de Red Hot Chili Peppers en Linkin Park (kots) ben afgestapt en 'goede' muziek ben gaan luisteren. Verder vind ik die hoes ook gewoon mooi.

dan is je avatar er sindsdien nog een flinke stap op vooruitgegaan

Father McKenzie schreef:

Moest onlangs ook een pasfoto laten maken. Moet je zien wat het geworden is...

Pink Queen
Heeft Cygnus ook een nieuw rijbewijs?

Father McKenzie
Bij nader inzien toch maar mijn pasfoto er terug afgehaald en een zwart-wit-foto van held Macca uit 1963 genomen, tja....

stuart schreef:
..Ha Dazz; is jouw nieuwe avatar niet je favo album ??

Ja, ik was mezelf beu gezien.
En mijn avatar matcht natuurlijk ook met mijn pseudoniem.

Eerst album ooit ... grijsgedraaid.
Altijd weer speciaal om nog eens naar te luisteren.

Ik zocht een avatar die iets met muziek te maken moest hebben, en dit vind ik de mooiste cover .

Father McKenzie
Taken schreef:
Ik zocht een avatar die iets met muziek te maken moest hebben, en dit vind ik de mooiste cover .

Is dat geen hoes van Supertramp??

Father McKenzie
Famous Last Words dacht ik hé?

Father McKenzie
Jij hebt KERSTBALLEN, Gerards Dream, ben je ermee geboren?

Father McKenzie
Ik ben met zo'n mooie PIEK geboren, haha!

Helemaal correct !

Sir Spamalot (crew)
Weer eens tijd voor iets anders: mezelven en mijn petekind Wout geboren op 1 mei 2007. Beauty and the Beast

Sir Spamalot schreef:
Weer eens tijd voor iets anders: mezelven en mijn petekind Wout geboren op 1 mei 2007. Beauty and the Beast

Je ziet er echt geheel anders uit dan ik me had voorgesteld

Sir Spamalot (crew)
Nog lelijker?

Lukk0
Alweer een poosje geleden: ik ben geswitcht van OK Computer naar de mooiste albumhoes ooit (vind ik dan).

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.