De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Father McKenzie
geplaatst: 20 december 2008, 18:17 uur
Hoi Luc, jouw avatar is er flink op vooruit gegaan, ik kon diene kop van Freddy De Vadder niet méér zien, geloof me maar! Je ziet er beter uit dan diene kwiet!

0
geplaatst: 20 december 2008, 19:55 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 20 december 2008, 23:00 uur
Father McKenzie schreef:
Hoi Luc, jouw avatar is er flink op vooruit gegaan, ik kon diene kop van Freddy De Vadder niet méér zien, geloof me maar! Je ziet er beter uit dan diene kwiet!

(quote)

0
Father McKenzie
geplaatst: 10 januari 2009, 17:56 uur
Omdat het niet al Paul McCartney is wat bij mij de klok slaat, heb ik zonet eens een andere muzikale held genomen als avatar; JC.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 18:18 uur
Ik heb ook een andere avatar genomen, het was Jay Dee en het is nu Del the Funky Homosapien geworden. Waarom Del? Ik denk dat het momenteel de artiest is die ik het meest draai en waar ik heel erg veel van geniet. Daarnaast hou ik van zijn vage imago; hij is lekker gek.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 18:36 uur
Father McKenzie schreef:
Omdat het niet al Paul McCartney is wat bij mij de klok slaat, heb ik zonet eens een andere muzikale held genomen als avatar; JC.
All hail the Man In Black

0
Father McKenzie
geplaatst: 10 januari 2009, 19:29 uur
@ metalfist, jazeker!! Euh... waar slaat jouw avatar op, komt me niet bekend voor, of ben jij dat zelf??
0
geplaatst: 10 januari 2009, 21:18 uur
Gewoon wat geknutsel met Photoshop
Ik vond het wel vrij geslaagd en het is niet naar een zelfportret 
Ik vond het wel vrij geslaagd en het is niet naar een zelfportret 
0
geplaatst: 10 januari 2009, 22:10 uur
Jammer dat je naam erin staat, die zie ik ook al naast je bericht staan. Beetje nutteloos.
0
geplaatst: 11 januari 2009, 11:55 uur
Maar van wie is die avatar nou...
Jammer dat er geen naam in staat.
Jammer dat er geen naam in staat.
0
geplaatst: 11 januari 2009, 19:14 uur
Neen hoor. Ik heb het zelf gemaakt
Bij mijn weten op niemand gebaseerd, toch niet bewust 
Bij mijn weten op niemand gebaseerd, toch niet bewust 
0
geplaatst: 11 januari 2009, 21:37 uur
Het werd eens tijd voor iets anders, maar om wel een beetje in het thema te blijven: The Monarch, de villain uit het geniale Venture Brothers
met Dr. Girlfriend:

met z'n Henchmen:

met Dr. Girlfriend:

met z'n Henchmen:

0
geplaatst: 11 januari 2009, 21:52 uur
Oh nee, kunnen we nu weer een verandering van de lay-out verwachten? 

0
geplaatst: 11 januari 2009, 23:20 uur
Albumcover van een album van Poison the Well.
Vind het wel een mooi plaatje
Vind het wel een mooi plaatje
0
Father McKenzie
geplaatst: 14 januari 2009, 12:41 uur
Ik verander al eens vaker van avatar, soms ben je je eigen avatar een beetje beu.... nu heb ik er eentje met het grootste songwritersteam ever : Lennon-McCartney.
0
pretfrit
geplaatst: 14 januari 2009, 14:24 uur
stijlvol, tijdloos, weldoordacht.
en het zit ook nog geweldig!
en het zit ook nog geweldig!
0
thejazzscène
geplaatst: 14 januari 2009, 14:31 uur
Maar is spijtig genoeg een statussymbool geworden...
0
thejazzscène
geplaatst: 14 januari 2009, 15:11 uur
Het lijkt alsof de lounge chair een essentie (en pronkstuk) is geworden in het moderne interieur. Veel mensen kopen het omdat hij zo'n speciale reputatie heeft. Ik vind hem prachtig en hij zit inderdaad ook comfortabel maar zou hem nooit kopen. Een beetje originaliteit en variatie kan geen kwaad.
0
pretfrit
geplaatst: 14 januari 2009, 15:26 uur
thejazzscène schreef:
Het lijkt alsof de lounge chair een essentie (en pronkstuk) is geworden in het moderne interieur.
hij is ook in essentie als zodanig ontworpen(quote)
Het lijkt alsof de lounge chair een essentie (en pronkstuk) is geworden in het moderne interieur.
Veel mensen kopen het omdat hij zo'n speciale reputatie heeft.
dat heb je wel eens ja...reputatie is overigens terecht Ik vind hem prachtig en hij zit inderdaad ook comfortabel maar zou hem nooit kopen.
dat snap ik dus niet Een beetje originaliteit en variatie kan geen kwaad.
dus hij zit comfortabel, je vind hem prachtig en financieel gezien is het een prima aankoop (restwaarde en fiscaal aantrekkelijk kantoor meubel) maar jij zou hem niet kopen omdat hij niet origineel is en omdat hij vaker te zien is en bij veel mensen een speciale reputatie heeft.
snobmeter: 5*

0
thejazzscène
geplaatst: 14 januari 2009, 15:39 uur
Ja, dat klopt!
Originaliteit zegt veel meer over een persoon zijn individuele denkwijze. Ik hou meer van verscheidenheid dan populariteit. Waarom kopen zo veel mensen kunst van bekende kunstenaars en gaan ze zelden in zee met een onbekende. Dat vind ik spijtig maar daar valt nu eenmaal weinig aan te veranderen.
Originaliteit zegt veel meer over een persoon zijn individuele denkwijze. Ik hou meer van verscheidenheid dan populariteit. Waarom kopen zo veel mensen kunst van bekende kunstenaars en gaan ze zelden in zee met een onbekende. Dat vind ik spijtig maar daar valt nu eenmaal weinig aan te veranderen.
0
pretfrit
geplaatst: 14 januari 2009, 15:50 uur
thejazzscène schreef:
Ja, dat klopt!
Ja, dat klopt!

ben er maar trots op...
nou ik schaam me niet voor mijn volkse avatar hoor...
Wat voor diepe betekenis heeft jouw avatar overigens
Origineel overigens zo'n vaag blauw ..iets. Zie je niet zoveel op mume

0
thejazzscène
geplaatst: 14 januari 2009, 15:57 uur
0
pretfrit
geplaatst: 14 januari 2009, 16:02 uur
thejazzscène schreef:
mijn lievelingsfilm Respiro.
mijn lievelingsfilm Respiro.
blijft een lekker wijf...(edit: mooie vrouw
)kun je dat blauwige niet wat weg shoppen zodat ze wat beter in beeld komt?
* denotes required fields.