De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 april 2010, 23:47 uur
Weg met de kaars en een nieuwe foto van mijn beste vriend, zie mijn vorige berichten. Volgende maand wordt hij twee jaar.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 april 2010, 21:53 uur
Pennywise uit de film IT, geweldige film, ben sowieso gecharmeerd van veel Stephen King films, en Pennywise is natuurlijk ook een punkband uit America (ook afgeleid uit die film)
0
geplaatst: 8 april 2010, 21:58 uur
De clown met de scherpe tanden. 
Is dat personage van King die niet afgeleid van John Wayne Gacy jr.?
Hij stond bekend onder de namen Killer Clown of Pogo de Clown.
Hij vermoorde ruim 30 jonge mannen.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 april 2010, 22:12 uur
deric raven schreef:

Dat weet ik niet,zal eens nakijken
Maar heb wel leuke anekdote, vorig jaar bij de popkwis in Venray had ik een item gemaakt van Stephen king films, met trailers
bv.
David Bowie - Golden Years,
Metallica - My Friend of Misery
en bij It had ik It Miek van Desmond Dekker, dit klinkt echt niet samen met de trailer van It, want zo werd Pennywise als een hele brave clown geplaatst
0
geplaatst: 8 april 2010, 22:15 uur
Geen Carrie van Europe?
De clown van It is inderdaad van John Wayne Gacy Jr. afgeleid.
Ik heb het ook nog even op gezocht.
De clown van It is inderdaad van John Wayne Gacy Jr. afgeleid.
Ik heb het ook nog even op gezocht.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 april 2010, 22:17 uur
nope,
1) Stephen King (incl. Film trailers?)
Misschien wel de beste schrijver in het horrorgenre. Zoek titels van een aantal van zijn bekendste boeken (of verfilmingen) in artiest of titel.
Uitvoerende – 1 pt. Titel – 1 pt.
1 David Bowie Golden Years ‘75
2 John Mayall and The Bluesbrakers Leaping Christine ‘67
3 2 Unlimited Maximum Overdrive ‘93
4 Jewel Stand ‘03
5 Metallica My Friend Of Misery ‘91
6 Ramones Pet Sematary ‘89
7 Prodigy Firestarter ‘95
8 Golden Earring Stand By Me ‘72
9 Earth Wind & Fire Shining Star ‘75
10 Desmond Dekker & The Aces It Miek ‘68
Heeft Leon peeters al contact met je gezocht trouwens?
Misschien wel de beste schrijver in het horrorgenre. Zoek titels van een aantal van zijn bekendste boeken (of verfilmingen) in artiest of titel.
4 Jewel Stand ‘03
0
geplaatst: 8 april 2010, 22:19 uur
Pet Semetary van Ramones was volgens mij ook voor de film bedoeld.
Ramones worden toch al regelmatig in boeken van King genoemd.
Volgens mij is hij een groot liefhebber.
Ik doe mee in Venray.
Leon heeft contact met mij op genomen.
Ik doe mee in Venray.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 april 2010, 22:25 uur
deric raven schreef:
Ik doe mee in Venray.
Ik doe mee in Venray.
Idd is King liefhebber van The Ramones, maar zo als boven gaat dat dan in Venray, we zijn al klaar met samenstellen is leuke quiz geworden,
eerst zelf nog naar Bocholtz en Echt in April
0
geplaatst: 12 april 2010, 22:37 uur
Hier nog een clown, namelijk die van Atmosphere's Sad Clown EP serie. Ik vond het wel een leuk plaatje en ik vind dat Atmosphere erg goede muziek maakt. Helaas is het plaatje niet zo duidelijk op dit formaat.
0
geplaatst: 20 april 2010, 16:36 uur
Heb een nieuwe avatar genomen van Radiohead ok computer omdat ik dit album het meest luister op dit moment.
0
geplaatst: 20 april 2010, 21:21 uur
Ik vond het weer tijd om even van de ene naar de andere soulgrootheid te switchen.
Dit is Donny Hathaway
Dit is Donny Hathaway
0
geplaatst: 21 april 2010, 14:24 uur
't Is anders wel een goede avatar, om zo even niets te kunnen bedenken 

0
geplaatst: 23 april 2010, 14:09 uur
Omdat er niks boven een zelf getekende avatar gaat. En ik geinspireerd werd door deze cover:

0
geplaatst: 25 april 2010, 20:41 uur
Vette avatar!

Ik heb deze nu, waarom? Omdat ik zin had in wat kunstzinnigs, verdiep me de laatste tijd steeds meer in Escher.

Ik heb deze nu, waarom? Omdat ik zin had in wat kunstzinnigs, verdiep me de laatste tijd steeds meer in Escher.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 april 2010, 21:05 uur
Mooie avatar en tekening, bestaat daar geen speciale naam voor?
0
geplaatst: 25 april 2010, 21:10 uur
Oef, dat zou ik niet weten. Gewoon goedkope google skills hier hebben het plaatje gevonden. Het werk zelf heet Drawing Hands, een pakkende naam als je het mij vraagt.
Als je meer doelt op stijl van het werk, denk ik gewoon optische illusies, en er zitten vaak wiskundige elementen in... Iewat vergelijkbaar met Surrealisme.
Als je meer doelt op stijl van het werk, denk ik gewoon optische illusies, en er zitten vaak wiskundige elementen in... Iewat vergelijkbaar met Surrealisme.
0
geplaatst: 25 april 2010, 23:27 uur
Escher heeft best wel toffe dingen gemaakt inderdaad. Van die dingen, waar je naar kijkt en dan denkt: "huh, maar dat klopt helemaal niet!". En dan blijf je er maar naar kijken hoe dat nou in elkaar zit.
0
geplaatst: 25 april 2010, 23:58 uur
DjFrankie schreef:
nope,
4 Jewel Stand ‘03
nope,
4 Jewel Stand ‘03
Ooit goed gekeken naar de hoes van dit album Björn gaf bij de release van dit album te kennen heel veel waardering te hebben voor het werk van Stephen King. In concreto doet deze afbeelding strek denken aan de barscene (lounge) in The Shining, waarin Jack Nicholson verzucht: "I'ld sell my soul for a glass of..."
0
geplaatst: 26 april 2010, 00:57 uur
Bedorvenkebab schreef:
Vette avatar!
(afbeelding)
Vette avatar!
(afbeelding)
Deze Escher vind ik net wat minder omdat de rechterhand een linkerhand tekent en de houding van de linkerhand is niet goed om te kunnen tekenen dus hij klopt imo niet. De linkerhand (de onderste) lijkt nu net een spastisch handje. Had hij die ook beter rechts kunnen maken, maar de reden dat hij het zo gedaan heeft als nu zal vast zijn omdat het nu de handen van één persoon kunnen zijn.
Escher vind ik verder ook prachtige dingen gemaakt hebben. En dan te bedenken dat dit soort afbeeldingen vaak afdrukken waren van door hem in hout gegraveerde tekeningen. Moet echt veel tijd in hebben gezeten.
0
geplaatst: 26 april 2010, 10:48 uur
Dat kan natuurlijk. Het is ook een iewat rare houding als je er heel erg op gaat letten inderdaad, maar ik vind het juist tof dat hij niet voor de makkelijkere weg heeft gekozen door ook een linkerhand te tekenen.
Escher is een held. Ook de patronen die hij heeft gemaakt, kan ik erg waarderen.
Escher is een held. Ook de patronen die hij heeft gemaakt, kan ik erg waarderen.
0
geplaatst: 26 april 2010, 10:54 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 april 2010, 15:40 uur
Mjuman schreef:
Ooit goed gekeken naar de hoes van dit album Björn gaf bij de release van dit album te kennen heel veel waardering te hebben voor het werk van Stephen King. In concreto doet deze afbeelding strek denken aan de barscene (lounge) in The Shining, waarin Jack Nicholson verzucht: "I'ld sell my soul for a glass of..."
(quote)
Nooit geweten maar wel interressant thx.

0
Nicci
geplaatst: 17 mei 2010, 10:24 uur
Bij Frank Zappa - Apostrophe (') (1974):
Ik blijf het maar vreemd vinden dat je een foto van één van de grootste moordenaars uit de geschiedenis als 'avatar' neemt . . . . .
Het is maar met wie je je wilt identificeren.
Ik blijf het maar vreemd vinden dat je een foto van één van de grootste moordenaars uit de geschiedenis als 'avatar' neemt . . . . .
0
geplaatst: 17 mei 2010, 10:33 uur
Nicci schreef:
Ik blijf het maar vreemd vinden dat er mensen zijn die er vanuit gaan dat ik mij met deze man indentificeer, enkel en alleen omdat ik dit als avatar gebruik.
Jammer hoe sommige mensen hieraan aanstoot nemen of het serieus gaan zitten nemen, terwijl het niet als dusdanig bedoeld is.
Maar goed, back on topic zou ik zeggen.
0
Nicci
geplaatst: 17 mei 2010, 11:04 uur
Stalin schreef:
Ik blijf het maar vreemd vinden dat er mensen zijn die er vanuit gaan dat ik mij met deze man indentificeer, enkel en alleen omdat ik dit als avatar gebruik.
Ik kan geen andere reden verzinnen en jij geeft hem niet. Misschien moet je opheldering geven? I
0
geplaatst: 17 mei 2010, 16:37 uur
Nicci schreef:
Ik kan geen andere reden verzinnen en jij geeft hem niet. Misschien moet je opheldering geven? I
(quote)
Dus dit impliceert dat jij iemand (die je verder persoonlijk helemaal niet kent) afrekent op iets onzinnigs als een avatar ?
En de opheldering is zo potentieel saai, daar wil ik dit topic niet mee opzadelen, dus dat is iets voor een persoonlijk bericht...
0
Nicci
geplaatst: 17 mei 2010, 17:19 uur
Ik reken helemaal niemand af. Ik blijf het vreemd vinden dat je Stalin als avatar kiest.
De grap is dat je provoceert, maar kennelijk geen reactie op de provocatie wilt. Laat de essentie van provoceren nu juist zijn dat je uit bent op een reactie. Toch?
De grap is dat je provoceert, maar kennelijk geen reactie op de provocatie wilt. Laat de essentie van provoceren nu juist zijn dat je uit bent op een reactie. Toch?
* denotes required fields.