De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Joy
geplaatst: 17 mei 2010, 17:39 uur
for the record, mijn avatar is ene aanklacht tegen schapenvretende moslimextremisten
0
geplaatst: 17 mei 2010, 17:48 uur
provoceren
pro - vo` ce - ren
(«Frans) (provoceerde, h. geprovoceerd)
1
uitdagen, tarten;
2
uitlokken, aanleiding geven tot
pro - vo` ce - ren
(«Frans) (provoceerde, h. geprovoceerd)
1
uitdagen, tarten;
2
uitlokken, aanleiding geven tot
Eerlijkheidshalve dien ik kenbaar te maken dat ik met deze combinatie van username/avatar heus niet bewust uit ben op provocatie.
Uiteraard zullen er altijd tere zieltjes zijn die er aanstoot aan nemen, maar dat was dus niet de opzet, hoe ongeloofwaardig dat wellicht ook mag klinken.
Het feit wil dat op het moment dat ik mij onlangs opnieuw inschreef, ik net een nieuwe boekenkast had gekregen.
Ik had dus kort daarvoor al mijn boeken opnieuw gerangschikt in deze kast, waaronder twee fantastische boeken (deel 1 & deel 2) over het leven van Stalin, die aardig wat indruk hebben gemaakt toen ik ze heb gelezen.
Om een lang verhaal kort te houden, toen ik mij inschreef had ik een naam nodig en dat resulteerde in Stalin.
In navolging daarvan een avatar en dus kon een foto van deze man niet uitblijven om het plaatje compleet te maken.
Dit alles lichtelijk geinspireerd door MuMe user Baardvis en zijn droogkomische combinatie van deze naam met een plaatje van een heuse baardvis.
Alleen heb ik dit concept (wellicht voor sommigen tot het uiterste) doorgevoerd van een vis naar een dictator, maar het principe blijft hetzelfde.
0
Joy
geplaatst: 17 mei 2010, 17:54 uur
en wat die vissen flikken, dat is natuurlijk ook bij de beesten af 

0
Nicci
geplaatst: 17 mei 2010, 18:03 uur
@Stalin
Ik heb geen teer zieltje. Ik vind het vreemd. In de zin van raar en wellicht onbegrijpelijk.
Wat je met dat concept en principe bedoelt ontgaat me, maar het eindresultaat is in jouw geval (en dat geldt niet voor baardvis) enigszins ongevoelig en naar mijn mening ongepast. Zeker als je beide delen inderdaad gelezen hebt.
Ik heb geen teer zieltje. Ik vind het vreemd. In de zin van raar en wellicht onbegrijpelijk.
Wat je met dat concept en principe bedoelt ontgaat me, maar het eindresultaat is in jouw geval (en dat geldt niet voor baardvis) enigszins ongevoelig en naar mijn mening ongepast. Zeker als je beide delen inderdaad gelezen hebt.
0
Milestones
geplaatst: 17 mei 2010, 21:41 uur
Er zijn nog steeds miljoenen russen die weglopen met Stalin. Vadertje Stalin. Helaas zijn er ook miljoenen die het niet meer kunnen navertellen. Met Frank Zappa heeft het niets meer te maken, dat is zeker.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 19 mei 2010, 09:52 uur
Joy schreef:
for the record, mijn avatar is ene aanklacht tegen schapenvretende moslimextremisten
En de mijne een aanklacht tegen overbevissing van de oceanen.
Arme karper

0
geplaatst: 19 mei 2010, 11:08 uur
Maartenn schreef:
Arme karper
Forel(quote)
Arme karper
0
geplaatst: 19 mei 2010, 18:41 uur
Nicci schreef:
Bij Frank Zappa - Apostrophe (') (1974):
Ik blijf het maar vreemd vinden dat je een foto van één van de grootste moordenaars uit de geschiedenis als 'avatar' neemt . . . . .
Het is maar met wie je je wilt identificeren.
Bij Frank Zappa - Apostrophe (') (1974):
Ik blijf het maar vreemd vinden dat je een foto van één van de grootste moordenaars uit de geschiedenis als 'avatar' neemt . . . . .
Deze opmerking had ook bij andere albums geplaatst kunnen worden. Het leek me niet toevallig dat de opmerking juist bij Apostrophe(') is gemaakt.
0
Nicci
geplaatst: 19 mei 2010, 19:06 uur
Misschien is 'Uncle Remus' stiekem een verwijzing naar Stalin?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 juni 2010, 21:00 uur
Update: nog altijd mijn petekind, het is een stevige kerel reeds. Twee jaar oud en ik kan hem bijna niet meer optillen. Het zal een grote en stevige echte vent worden, mark my words!
0
geplaatst: 15 juni 2010, 00:55 uur
De eerste hoes die boven de 7 op 10 krijgt bij het Hoesmeter-topic en belofte maakt schuld. Het had erger gekund, maar vind 'm toch wat 'lame'-pjes.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 01:09 uur
Sorry, ik voel die shit niet. Woord houden was leuk voor deze 10 minuten.
Even wat noise tot ik weer wat leuks tegenkom.
Even wat noise tot ik weer wat leuks tegenkom.

0
Skinny Fists
geplaatst: 20 juni 2010, 12:19 uur
Omdat de albumhoes erg mooi is en ik een groot van van ze ben. 

0
Gallow
geplaatst: 12 juli 2010, 12:30 uur
Nicci schreef:
Ik zat zelf inderdaad hetzelfde te denken wanneer ik de Avatar voor het eerst zag
Ik denk ook dat wanneer een user met de naam Hitler en bijbehorende foto een ban te wachten staat
Maar goed, niet echt zin in politiek geneuzel op een site als deze, hoewel ik me weleens afvraag waar de lijn ligt.
0
geplaatst: 12 juli 2010, 13:31 uur
Omdat ik met deze avatar flauwe 'grappen' kan verzinnen, zonder dat iemand het me kwalijk neemt:
Ik ben mannetje Pug.
Ik eet graag vis.
Of eigenlijk alleen op woensdag.
Of eigenlijk niet.
Mannetje Pug lust geen vis.
Ooh ja.
---------------------------------------------
Ik had een hond.
Wim.
Eigenlijk was Wim een kat.
--------------------------------------------
Mannetje Pug luisterde graag naar goede muziek.
Slechte muziek daarentegen vond hij maar niks.
Ik ben mannetje Pug.
Ik eet graag vis.
Of eigenlijk alleen op woensdag.
Of eigenlijk niet.
Mannetje Pug lust geen vis.
Ooh ja.
---------------------------------------------
Ik had een hond.
Wim.
Eigenlijk was Wim een kat.
--------------------------------------------
Mannetje Pug luisterde graag naar goede muziek.
Slechte muziek daarentegen vond hij maar niks.
0
geplaatst: 12 juli 2010, 16:57 uur
Mannetje Pug kende 5 dolfijnen
En 1 beer
Welke 5 dolfijnen?
Sven, Machiel, Hans, Marcel en Steven.
----------------------------------------------------------
Mannetje Pug kende 3 Jannen
Jan 1, Jan 2 en stomme dikke zweet Jan
Welke Jan vind je het aardigst?
Jan 2
Die shit is zo geniaal niet-grappig dat het grappig word
.
En 1 beer
Welke 5 dolfijnen?
Sven, Machiel, Hans, Marcel en Steven.
----------------------------------------------------------
Mannetje Pug kende 3 Jannen
Jan 1, Jan 2 en stomme dikke zweet Jan
Welke Jan vind je het aardigst?
Jan 2
Die shit is zo geniaal niet-grappig dat het grappig word
.
0
The Oath
geplaatst: 12 juli 2010, 19:58 uur
De jouwe snap ik zelf niet. Waarom Jan 2 en niet jan 1?
0
The Oath
geplaatst: 12 juli 2010, 20:21 uur
Stalin schreef:
Eerlijkheidshalve dien ik kenbaar te maken dat ik met deze combinatie van username/avatar heus niet bewust uit ben op provocatie.
Uiteraard zullen er altijd tere zieltjes zijn die er aanstoot aan nemen, maar dat was dus niet de opzet, hoe ongeloofwaardig dat wellicht ook mag klinken.
Het feit wil dat op het moment dat ik mij onlangs opnieuw inschreef, ik net een nieuwe boekenkast had gekregen.
Ik had dus kort daarvoor al mijn boeken opnieuw gerangschikt in deze kast, waaronder twee fantastische boeken (deel 1 & deel 2) over het leven van Stalin, die aardig wat indruk hebben gemaakt toen ik ze heb gelezen.
Om een lang verhaal kort te houden, toen ik mij inschreef had ik een naam nodig en dat resulteerde in Stalin.
In navolging daarvan een avatar en dus kon een foto van deze man niet uitblijven om het plaatje compleet te maken.
Dit alles lichtelijk geinspireerd door MuMe user Baardvis en zijn droogkomische combinatie van deze naam met een plaatje van een heuse baardvis.
Alleen heb ik dit concept (wellicht voor sommigen tot het uiterste) doorgevoerd van een vis naar een dictator, maar het principe blijft hetzelfde.
(quote)
Hoe zou jij reageren moest een zekere 'Hitler' zich hier aanmelden en een foto van de gelijknamige Duitse dictator in zijn avatar zetten? Denk daar dan maar eens aan.
0
geplaatst: 13 juli 2010, 00:39 uur
0
geplaatst: 13 juli 2010, 00:47 uur
Stalin schreef:
Dat is dan mislukt.
Een Baardvis is grappig, zowel als naam en als plaatje. Na twee boeken over Stalin zou zelfs voor jou de grap eraf moeten zijn. Of je zou een derde boek moeten lezen

* denotes required fields.