De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
The Oath
geplaatst: 13 juli 2010, 19:01 uur
dix schreef:
Dat is dan mislukt.
Een Baardvis is grappig, zowel als naam en als plaatje. Na twee boeken over Stalin zou zelfs voor jou de grap eraf moeten zijn. Of je zou een derde boek moeten lezen
(quote)
Dat is dan mislukt.
Een Baardvis is grappig, zowel als naam en als plaatje. Na twee boeken over Stalin zou zelfs voor jou de grap eraf moeten zijn. Of je zou een derde boek moeten lezen
Of eens iets anders dan het rode boekje en consorten.
0
Marcel²
geplaatst: 17 juli 2010, 19:33 uur
Ik heb gekozen voor deze avatar omdat ik nu al uitkijk naar Euro 2012. 
Mijn vorige avatar van ADO heb ik maar weer eens verwijderd, omdat er users zijn die daar erg moeite mee hebben en mijn daarom lastig vallen per Email.
Uit ervaring weet je met wie je te maken kan krijgen! Stop daar nu een keer mee aub.

Mijn vorige avatar van ADO heb ik maar weer eens verwijderd, omdat er users zijn die daar erg moeite mee hebben en mijn daarom lastig vallen per Email.
Uit ervaring weet je met wie je te maken kan krijgen! Stop daar nu een keer mee aub.
0
geplaatst: 17 juli 2010, 19:49 uur
0
geplaatst: 18 juli 2010, 11:45 uur
Na het WK komt er een ander groot sportevenement, waar ik al jaren fan van ben: Inderdaad Skûtsjesilen!!
0
geplaatst: 19 juli 2010, 01:11 uur
...geeft niet hoor; daar kun je vast niets aan doen als je in Friesland woont...... 

0
geplaatst: 19 juli 2010, 10:35 uur
Marcel² schreef:
ik wist niet dat Andre Wetzel ook een account op MuMe heeft

0
geplaatst: 19 juli 2010, 11:24 uur
0
geplaatst: 19 juli 2010, 19:27 uur
Marcel² schreef:
Laat je niet gek maken door een stel hersenloze uitkering-tokkies (lees: Ajax-hoolies), Marcel, gewoon je ding blijven doen.Mijn vorige avatar van ADO heb ik maar weer eens verwijderd, omdat er users zijn die daar erg moeite mee hebben en mijn daarom lastig vallen per Email.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 21:21 uur
Ik dacht eerst dat ze het kapje vergeten was om van de lens te halen, maar zie er nu ook een hoofd in.
0
Ravenous
geplaatst: 6 september 2010, 10:39 uur
Degene die weet waar die van mij uit is geknipt krijt een snoepje. Heb alleen nog droptoffees.
0
Ravenous
geplaatst: 7 september 2010, 10:35 uur
Iets met Ierland, expressionisme en een aap. Behoorlijke tip.
En niet uit een cd-hoes geknipt.
0
geplaatst: 7 september 2010, 12:58 uur
Ravenous schreef:
Is het een droptoffee?
0
geplaatst: 23 september 2010, 17:16 uur
Omdat ik van zijn stem nu eenmaal een spontane ovulatie krijg.
* denotes required fields.