menu

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
Ontboezemingen? Van welke aard dan ook? Lang leve willekeur!

- Ik zit op een ongezond hoog CandyCrush-level (3717 )
- Ik heb geen cd van Miles Davis.
- Ik kijk enorm veel darten en snooker.
- Ik rook een sigaar soms over mijn longen.
- Ik heb ook een Wham-cd
- Ik speel op behoorlijk niveau piano, al zeg ik het zelf.
- Ik ben kerkorganist.

Pietro schreef:
Met name de vlaggenrondes zijn favoriet, want alle vlaggen ken ik zo’n beetje uit mijn hoofd

Met jou kan ik praten Pieter

Gretz schreef:
(quote)

Met jou kan ik praten Pieter

Leuk, ik heb min of meer hetzelfde met de Amerikaanse staten. Ooit heb ik tijdens eens rondreis door het zuidwesten van de States eens een wedstrijdje gehouden met een reisgenoot wie de meeste staten kon opnoemen. Volgens mij kwam ik tot 48 en dat heeft me nog een kratje Corona opgeleverd. Om de vlaggen van al die staten ook nog allemaal van buiten te kennen, zou wel een flinke uitdaging zijn

Hier nog een vlaggengek. Ik heb als kind een groot boek gekregen met de vlaggen van alle landen van de wereld en was er eindeloos door gefascineerd. Slechts enkele vlaggen in Afrika en Oceanië kosten me moeite.

Pietro schreef:
(quote)

Leuk, ik heb min of meer hetzelfde met de Amerikaanse staten. Ooit heb ik tijdens eens rondreis door het zuidwesten van de States eens een wedstrijdje gehouden met een reisgenoot wie de meeste staten kon opnoemen. Volgens mij kwam ik tot 48 en dat heeft me nog een kratje Corona opgeleverd. Om de vlaggen van al die staten ook nog allemaal van buiten te kennen, zou wel een flinke uitdaging zijn

Haha, ik ken alleen de vlag van Ohio compleet van buiten Maar die heb ik dan ook in m'n bezit Sinds Best Kept Secret 2017 vind ik leuk om met vlaggen op een festival rond te lopen, al naar gelang er favoriete artiesten uit het betreffende land komen.

En inderdaad altijd leuk om vrienden uit te kunnen dagen met topografische kennis of iets anders triviaals als vlaggen

Gast
geplaatst: vandaag om 23:31 uur

geplaatst: vandaag om 23:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.