menu

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
avatar van Rufus
Wandelaar
- ik eet elke dag een appel (mijn huisarts ken ik alleen van naam).

Toen ik op controle bij mijn huisarts was moest ik meer fruit eten.
Mijn suggestie een appel werd dat streng afgeraden.

avatar van Wandelaar
Ha, Rufus, ik hou gewoon van appels, er zit weinig vitamine in en het gesuggereerde verband (an apple a day, keeps the doctor away) is daarom twijfelachtig. Waarschijnlijk heb ik gewoon geluk gehad (tot nu toe).

avatar van Rufus
Wandelaar Ik hoop dat je nog lang geluk mag hebben.

avatar van ZAP!
Hier moest ik even op broeden...

- Ik ben meer fan van Obelix dan van Asterix en nog meer van Idefix en Panoramix, maar het meest interessant personage ooit vond ik Cassius Catastrofus (uit: De Intrigant) - zal wel niet toevallig zijn
- Ik hou van een paar Tarantino films (Pulp Fiction en Jackie Brown)
- Amy Winehouse kon wel zíngen! en ze leek me een schatje toe
- Ik dacht ooit dat ik gitaar kon spelen (ooit wel demo van de maand bereikt in een bepaald Nl. metal / rockblad), en soms piel ik nog wat
- Ik hou van knippen en plakken, maar dan wel audio en op de laptop (hier een voorbeeld)
- Vanavond ga ik mac'n'cheese maken, voor de 1e keer - wel een alt. versie met ui, tomaat en spam!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:37 uur

geplaatst: vandaag om 11:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.