De Site / Gebruikers / "I'm coming out"
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2007, 10:39 uur
Bij groep 8 sloegen ze bij topografie altijd Madagascar en Honduras over omdat die hoofdsteden "te moeilijk" zouden zijn.
Ik vond er niets moeilijks aan
Ik vond er niets moeilijks aan

0
geplaatst: 23 maart 2007, 11:11 uur
Ja inderdaad, gewoon Antananarivo en Tegucicalpa. Wat zeuren ze nu?
En ik heb ze niet eens opgezocht

0
geplaatst: 23 maart 2007, 11:17 uur
Lukas schreef:
Ja inderdaad, gewoon Antananarivo en Tegucicalpa. Wat zeuren ze nu?
Je bent niet de enige met die ziekte hoorJa inderdaad, gewoon Antananarivo en Tegucicalpa. Wat zeuren ze nu?

Dat soort lastige namen maakte het juist makkelijker te onthouden waar ze bij horen

0
geplaatst: 23 maart 2007, 16:58 uur
Vooral Antananarivo heeft mijn vader mij wel duizend keer gevraagd. Die vergeet ik echt nooit meer 

0
geplaatst: 23 maart 2007, 17:01 uur
Arno: Benin, Togo, Centraal Afrikaanse Republiek, Myanmar, Vanuatu, Antigua, Sint Kitts & Nevis, Tsjaad, Equatoriaal Guinea en Tadzjikstan graag, binnen drie minuten, zonder internet en atlas 

0
geplaatst: 23 maart 2007, 18:15 uur
Ik was off-line 
Maar goed, die ken ik wel allemaal niet (hoewel de namen van de hoofdsteden mij wel steeds bekend in de oren klinken)

Maar goed, die ken ik wel allemaal niet (hoewel de namen van de hoofdsteden mij wel steeds bekend in de oren klinken)

0
Bobiej
geplaatst: 16 april 2007, 20:41 uur
Als ik een grote mok met sinas, cola of cassis heb kan ik het niet laten om het er met een klein theelepeltje uit te lepelen.
Tja...
Tja...

0
geplaatst: 21 april 2007, 21:12 uur
Zoiets had ik dus totaal niet, als we een kaartje kregen en we moesten de landen invullen, gokte ik maar wat.
Doorgaans fout, maar ja
Ik was, en ben nog steeds, meer een autofreak: Ik ken veel merken uit mijn hoofd, en kan van bijna elke auto op een foto, of in het echt, zeggen welk merk en model het is, zelfs met bouwja(a)r(en)
Doorgaans fout, maar ja

Ik was, en ben nog steeds, meer een autofreak: Ik ken veel merken uit mijn hoofd, en kan van bijna elke auto op een foto, of in het echt, zeggen welk merk en model het is, zelfs met bouwja(a)r(en)

0
geplaatst: 21 april 2007, 21:42 uur

Een andere hobby van mij naast muziek is het fokken van deze Phoenix krielen in mijn achtertuin.
De staart van de haan kan meer dan een meter lang worden.
0
geplaatst: 23 juni 2007, 22:38 uur
Ik vind ze alleen leuk als ze op mijn bordje liggen
.
Kip Tandori
.Kip Tandori

0
lambf
geplaatst: 23 juni 2007, 22:41 uur
Ik beide, eerst neem je kippen, en als ze oud worden dan eet je ze op 
O ja, zelf hebben we 3 kippen. mmmm....

0
geplaatst: 23 juni 2007, 22:57 uur
Ouwe kippen smaken nergens naar... taaie meuk.
Weet je hoe oud de kippen zijn waar de kipfilet uit de winkel van wordt gemaakt?
Weet je hoe oud de kippen zijn waar de kipfilet uit de winkel van wordt gemaakt?
0
lambf
geplaatst: 23 juni 2007, 23:01 uur
herman schreef:
Uhh, nou, 2 jaar ofzo

Offtopic:
Er is een keer onderzoek gedaan naar de versheid van vlees en toen bleek er dat er nog 2 jaar nadat een kip/koe werd geslacht de vlees in de winkel kwam te liggen, gatsie

0
geplaatst: 23 juni 2007, 23:06 uur
0
lambf
geplaatst: 29 juni 2007, 09:46 uur
Ik ben verslaafd aan Anime 
Elke keer als er een aflevering is afgelopen is heb ik de neiging om ook de aflevering erna te kijken

Elke keer als er een aflevering is afgelopen is heb ik de neiging om ook de aflevering erna te kijken

0
Berzerker
geplaatst: 29 juni 2007, 11:14 uur
lambf schreef:

Wij ook...

Wij hebben ze alleen meer om de eieren.
Verder heb ik best wel een aantal jaartjes turnen gedaan en rij ik paard (naja net), ik probeer het alleen niet te verbergen, het zijn alleen niet dingen die je van mij zou verwachten als je me zou zien.

0
Berzerker
geplaatst: 29 juni 2007, 11:32 uur
Haha, als ik thuis kom zal ik is kijken of ik nog wat foto's heb.
0
geplaatst: 29 juni 2007, 16:21 uur
Ik had dezelfde ziekte als JonnieBrasco. Ik kende, toen ik een jaar of 7 tot 10-11 was élke week opnieuw de top 30 (radio 2 was dat toen). Ik kende die van buiten en ik bleef heel de dag aan de radio gekluisterd.
Ik vind het nog steeds gigantisch om die plaatjes uit de jaren '90 te beluisteren! PURE nostalgie. Het is eigenlijk kwalitatief gezien géén hoogstaande muziek, maar o zo sfeerbrengend. Ik kan me bijvoorbeeld herinneren hoe uitzonderlijk ik het vond dat "my heart will go on" van Céline Dion zo lang op nummer 1 zat. Maar toen kwam Aqua met "Barbie Girl" die Dion eindelijk van die nummer 1 verstootte, die op hun beurt door het nog steeds fantastische "Torn" van Nathalie Imbruglia verjaagd werden. Zo'n dingen herinner ik mij.
En op het einde van elk jaar was er op Radio 2 de top 100 van dat jaar. Ik heb die nog allemaal op cassette omdat ik dan heel de dag bleef luisteren terwijl het werd opgenomen op cassette... fantastisch toch, die kindertijd, zonder zorgen...
Oh, en een iets dat ik niet graag toegeef, maar toen ik een jaar of 7 was, was ik een fan van Urbanus, jawel!
enfin, fan.... ik vond zijn nummer "poesjestoei" gewoon heel leuk. Ik kende het van buiten. Het moet zeker 10 jaar geleden zijn dat ik het nog heb gehoord.
"poesjestoei, mijne selder staat in bloei..."
die kerel is toch lachen!!!
Ik vind het nog steeds gigantisch om die plaatjes uit de jaren '90 te beluisteren! PURE nostalgie. Het is eigenlijk kwalitatief gezien géén hoogstaande muziek, maar o zo sfeerbrengend. Ik kan me bijvoorbeeld herinneren hoe uitzonderlijk ik het vond dat "my heart will go on" van Céline Dion zo lang op nummer 1 zat. Maar toen kwam Aqua met "Barbie Girl" die Dion eindelijk van die nummer 1 verstootte, die op hun beurt door het nog steeds fantastische "Torn" van Nathalie Imbruglia verjaagd werden. Zo'n dingen herinner ik mij.
En op het einde van elk jaar was er op Radio 2 de top 100 van dat jaar. Ik heb die nog allemaal op cassette omdat ik dan heel de dag bleef luisteren terwijl het werd opgenomen op cassette... fantastisch toch, die kindertijd, zonder zorgen...
Oh, en een iets dat ik niet graag toegeef, maar toen ik een jaar of 7 was, was ik een fan van Urbanus, jawel!
enfin, fan.... ik vond zijn nummer "poesjestoei" gewoon heel leuk. Ik kende het van buiten. Het moet zeker 10 jaar geleden zijn dat ik het nog heb gehoord."poesjestoei, mijne selder staat in bloei..."
die kerel is toch lachen!!!
0
geplaatst: 15 juli 2007, 18:08 uur
OldSkool schreef:

In de trant van deze 'hobby' ben ik gefascineert geraakt door het verhaal van Lil' Bastard

0
geplaatst: 6 november 2008, 22:56 uur
Mijn coming out:
Zo rond mijn 12e(1981) vond ik Vanessa(Connie Breukhoven)ontzettend knap. Vooral vanwege haar weelderige vormen.
Zo rond mijn 12e(1981) vond ik Vanessa(Connie Breukhoven)ontzettend knap. Vooral vanwege haar weelderige vormen.

0
geplaatst: 1 januari 2009, 13:29 uur
Een top 10 aller tijden en een soort rotatielijst ben ik begonnen te maken na het OOR-nummer eind 1987, waarin de bekende lijst : 100 Albums van de eeuw stond. De 10 mooiste blijft moeilijk genoeg, en daarom ben ik nu bezig met een Album Top-100 voor mezelf. Geeft meer ruimte.
1
geplaatst: 10 januari 2009, 08:02 uur
Is dit dan mijn comming out?
Het is weer voorbij die mooie zomer van Gerard cox (heb `m zelfs als ringtone).
Het is weer voorbij die mooie zomer van Gerard cox (heb `m zelfs als ringtone).
* denotes required fields.