menu

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
Paalhaas schreef:
Ik denk dat we toch van een fundamentele muziek-topografie-connectie kunnen spreken, want ook ik leerde vroeger alle hoofdsteden uit m'n kop. Fascinerend...

Mijn vader leerde mij dat toen ik 8 jaar was (ik ken ze trouwens nog steeds allemaal uit het hoofd)

Ik ben allang blij dat ik mijn huis terug vindt.

Bobiej
Electro_ schreef:

Ik haat alle stamppotten, en ben verslaafd aan het kijken naar belspelletjes op TV. SBS, RTL, kijk er allemaal naar.

Ik ben verslaaft aan alle stamppotten, en haat het kijken naar belspelletjes op TV. SBS, RTL, ik kijk er allemaal niet naar...

Ace
Paalhaas schreef:
Ik denk dat we toch van een fundamentele muziek-topografie-connectie kunnen spreken, want ook ik leerde vroeger alle hoofdsteden uit m'n kop. Fascinerend...

Idem hier. Mijn oom ging dat spelletje altijd met me spelen, net zo lang tot er geen fout meer gemaakt werd en hij dan met mij een beetje kon pochen dat ik dat als kleuter allemaal van hem geleerd had. Als ze me nu gevraagd worden, gaat het me op enkele klassiekers na, een stuk minder makkelijk af, zodra we wat dieper Afrika en Azie in komen

Ace, de hoofdstad van Nederland is toch Rotterdam?

Ik denk ook dat ik meer dan de helft niet meer op kan noemen.

Nicolage Rico schreef:
Ace, de hoofdstad van Nederland is toch Rotterdam?

Haha....Nee man !!
Rotterdam is al de hoofdstad van Zuid-Holland!

Ja wereldkaarten hebben mij ook altijd kunnen boeien. Daarmee dat ik nu geografie studeer waarschijnlijk .

Bij groep 8 sloegen ze bij topografie altijd Madagascar en Honduras over omdat die hoofdsteden "te moeilijk" zouden zijn.
Ik vond er niets moeilijks aan

Ja inderdaad, gewoon Antananarivo en Tegucicalpa. Wat zeuren ze nu?

En ik heb ze niet eens opgezocht

Lukas schreef:
Ja inderdaad, gewoon Antananarivo en Tegucicalpa. Wat zeuren ze nu?

En ik heb ze niet eens opgezocht
Je bent niet de enige met die ziekte hoor

Dat soort lastige namen maakte het juist makkelijker te onthouden waar ze bij horen

Vooral Antananarivo heeft mijn vader mij wel duizend keer gevraagd. Die vergeet ik echt nooit meer

Arno: Benin, Togo, Centraal Afrikaanse Republiek, Myanmar, Vanuatu, Antigua, Sint Kitts & Nevis, Tsjaad, Equatoriaal Guinea en Tadzjikstan graag, binnen drie minuten, zonder internet en atlas

Ja, te laat hè

Ik was off-line
Maar goed, die ken ik wel allemaal niet (hoewel de namen van de hoofdsteden mij wel steeds bekend in de oren klinken)

Bobiej
Als ik een grote mok met sinas, cola of cassis heb kan ik het niet laten om het er met een klein theelepeltje uit te lepelen.

Tja...

Maar waarom dan?

Bobiej
Goede vraag, maar ik heb geen idee .

Zoiets had ik dus totaal niet, als we een kaartje kregen en we moesten de landen invullen, gokte ik maar wat.
Doorgaans fout, maar ja

Ik was, en ben nog steeds, meer een autofreak: Ik ken veel merken uit mijn hoofd, en kan van bijna elke auto op een foto, of in het echt, zeggen welk merk en model het is, zelfs met bouwja(a)r(en)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://images.kapaza.nl/photo/5127426.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Een andere hobby van mij naast muziek is het fokken van deze Phoenix krielen in mijn achtertuin.
De staart van de haan kan meer dan een meter lang worden.

Kippen? Ik ben er niet helemaal dol op (helemaal niet)..

SelmaDuim
Ik vind ze alleen maar levend leuk.

Ik vind ze alleen leuk als ze op mijn bordje liggen .

Kip Tandori

lambf
Ik beide, eerst neem je kippen, en als ze oud worden dan eet je ze op

O ja, zelf hebben we 3 kippen. mmmm....

SelmaDuim

Ouwe kippen smaken nergens naar... taaie meuk.

Weet je hoe oud de kippen zijn waar de kipfilet uit de winkel van wordt gemaakt?

lambf
herman schreef:
Ouwe kippen smaken nergens naar... taaie meuk.

Weet je hoe oud de kippen zijn waar de kipfilet uit de winkel van wordt gemaakt?

Uhh, nou, 2 jaar ofzo

Offtopic:
Er is een keer onderzoek gedaan naar de versheid van vlees en toen bleek er dat er nog 2 jaar nadat een kip/koe werd geslacht de vlees in de winkel kwam te liggen, gatsie

lambf
Ik ben verslaafd aan Anime
Elke keer als er een aflevering is afgelopen is heb ik de neiging om ook de aflevering erna te kijken

Berzerker
lambf schreef:
Ik beide, eerst neem je kippen, en als ze oud worden dan eet je ze op

O ja, zelf hebben we 3 kippen. mmmm....

Wij ook...

Wij hebben ze alleen meer om de eieren.

Verder heb ik best wel een aantal jaartjes turnen gedaan en rij ik paard (naja net), ik probeer het alleen niet te verbergen, het zijn alleen niet dingen die je van mij zou verwachten als je me zou zien.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:04 uur

geplaatst: vandaag om 17:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.