De Site / Gebruikers / "I'm coming out"
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2005, 23:11 uur
haaaaa, zo een topic,
haha tof,
ok dan;
ik was vroeger een fan van Toast, niet omdat ik dat goed vond, gewoon omdat mijn oudere nicht fan was van Bart Kaëll en ik wou ook een groep/ zanger om fan van te zijn, eigenlijk haat ik die muziek, maja, ik was 9 of 10, dat is dus ook de enige verklaring die ik hiervoor heb
ik heb ook heel lang drum gespeeld op kartonnen dozen en ijskrempotten, maar echt lang, tot een jaar of 17 geloof ik
ik loop met de gedachte een mini-drum aan te schaffen
ik heb vroeger lo-fi tapes gemaakt met klassieke gitaar, altijd maar dezelfde melodie en distorted vocals erover, best wel cool als ik nu dingen als Cocorosie ontdek, iets muzikaler maar het idee is ongeveer hetzelfde
mm keer denken eh, lijstje is lang nog niet af
haha tof,
ok dan;
ik was vroeger een fan van Toast, niet omdat ik dat goed vond, gewoon omdat mijn oudere nicht fan was van Bart Kaëll en ik wou ook een groep/ zanger om fan van te zijn, eigenlijk haat ik die muziek, maja, ik was 9 of 10, dat is dus ook de enige verklaring die ik hiervoor heb

ik heb ook heel lang drum gespeeld op kartonnen dozen en ijskrempotten, maar echt lang, tot een jaar of 17 geloof ik

ik loop met de gedachte een mini-drum aan te schaffen

ik heb vroeger lo-fi tapes gemaakt met klassieke gitaar, altijd maar dezelfde melodie en distorted vocals erover, best wel cool als ik nu dingen als Cocorosie ontdek, iets muzikaler maar het idee is ongeveer hetzelfde

mm keer denken eh, lijstje is lang nog niet af

0
geplaatst: 23 oktober 2005, 23:42 uur
Dat ik Gwen stefani gewoon een geweldige geile mooie vrouw vind... 
Dat ik zeer gevoelig ben en dat ik daar weleens moe van wordt..
Dat ik helemaal weg was van Bros en Tears for fears..wie kent ze nog?
Dat ik Jeff Buckley niet zonder traantjes kan luisteren...

Dat ik zeer gevoelig ben en dat ik daar weleens moe van wordt..

Dat ik Jeff Buckley niet zonder traantjes kan luisteren...

0
geplaatst: 23 oktober 2005, 23:48 uur
Ik ben wel eens weggeboe'd bij een optreden. Ook niet iets waar ik nou heel trots op ben. 
Plus een andere muziekgerelateerde schande: ik heb in mijn ouderlijk huis volgens mij nog de cd-single van 'Check out the chicken' van MC McChicken & DJ Duck liggen. Of hoe ze ook mogen heten.

Plus een andere muziekgerelateerde schande: ik heb in mijn ouderlijk huis volgens mij nog de cd-single van 'Check out the chicken' van MC McChicken & DJ Duck liggen. Of hoe ze ook mogen heten.

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 00:03 uur
Zo heb ik hier ook nog n heleboel 
Vreemd wat ik daar toen mee moest zeg..

Vreemd wat ik daar toen mee moest zeg..
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 00:07 uur
GWEN schreef:

Bros... Ik was niet helemaal weg van ze maar ik vond het wel geweldige geile mooie jongens.

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 00:45 uur
Nee hoor, ik vind Jennifer Lopez ook ongelooflijk sexy. Ik kijk héél graag naar haar video's. 

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 01:12 uur
Ik maakte vroeger bandjes (ik was ongeveer 9 of 10) waarop ik net deed alsof ik een radio-dj was. Met een monoradiocassetterecorder met ingebouwde microfoon. Ik nam liedjes op van de radio en kondigde ze dan zelf af. Hoe meer de echte DJ er doorheen praatte, hoe korter mijn opname. En het programma dat ik deed had een fantasienaam en was van een zelfverzonnen omroep.
In dezelfde tijd luisterde ik als de jaar top 100 kwam de hele dag (dus een uur of 9 a 10) intensief naar de radio. Mijn ouders kregen me dan met geen stok bij de radio weg.
Mede dankzij interesse van een jonger en een veel jonger zusje kan ik een hele zwik oude kinderen voor kinderen liedjes woord voor woord meezingen.
Ik bezit het album Middle of Nowhere van Hanson. En ik was de 20 ruim gepasseerd toen ik dat album kocht.
Ik kon als kleuter enorm genieten van Op Volle Toeren. Sowieso elk programma met popmuziek vond ik leuk, maar uit coolheidsoverwegingen laat ik dit programma meestal weg als ik over mijn vroege muziekliefde praat. Of ik nu Henk Wijngaard of BZN zag of Blondie of Abba of The Jam, het was me eigenlijk om het even. Gelukkig groeide ik vrij snel over Op Volle Toeren heen. Popformule, Countdown, Toppop en Club Veronica Clips (wie kent dat nog? Drie kwartier non-stop clips in het pre-mtv tijdperk) vond ik nog lang leuk.
Ik had vroeger een enorme poster van Wham! op mijn kamer hangen en vond het heel erg dat ze uit elkaar gingen.
Mijn eerste single was Visite van Lenny Kuhr en Les Poppys, moet ik altijd aan denken als ik stoere eerste singles lees van bepaalde bandleden in bepaalde bladen. ("Mijn eerste single was Ask van The Smiths, ik was 6" ofzo).
Ik deed als kind regelmatig een poging een boek te schrijven, maar ik verloor altijd mijn interesse na een aantal bladzijden.
Beat this
In dezelfde tijd luisterde ik als de jaar top 100 kwam de hele dag (dus een uur of 9 a 10) intensief naar de radio. Mijn ouders kregen me dan met geen stok bij de radio weg.
Mede dankzij interesse van een jonger en een veel jonger zusje kan ik een hele zwik oude kinderen voor kinderen liedjes woord voor woord meezingen.
Ik bezit het album Middle of Nowhere van Hanson. En ik was de 20 ruim gepasseerd toen ik dat album kocht.
Ik kon als kleuter enorm genieten van Op Volle Toeren. Sowieso elk programma met popmuziek vond ik leuk, maar uit coolheidsoverwegingen laat ik dit programma meestal weg als ik over mijn vroege muziekliefde praat. Of ik nu Henk Wijngaard of BZN zag of Blondie of Abba of The Jam, het was me eigenlijk om het even. Gelukkig groeide ik vrij snel over Op Volle Toeren heen. Popformule, Countdown, Toppop en Club Veronica Clips (wie kent dat nog? Drie kwartier non-stop clips in het pre-mtv tijdperk) vond ik nog lang leuk.
Ik had vroeger een enorme poster van Wham! op mijn kamer hangen en vond het heel erg dat ze uit elkaar gingen.
Mijn eerste single was Visite van Lenny Kuhr en Les Poppys, moet ik altijd aan denken als ik stoere eerste singles lees van bepaalde bandleden in bepaalde bladen. ("Mijn eerste single was Ask van The Smiths, ik was 6" ofzo).
Ik deed als kind regelmatig een poging een boek te schrijven, maar ik verloor altijd mijn interesse na een aantal bladzijden.
Beat this

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 11:32 uur
Ik leerde toen ik klein was de hoofdsteden van alle landen uit mijn hoofd en vroeg dan aan mijn broer of zus om me te overhoren.
Ik heb ooit een soort Indiana Jones-doolhof gemaakt op een A4'tje opgebouwd uit verschillende kamertjes van 1×1 cm, kortom, ik heb 609 minikamertjes gevuld met giftige slangen, dodelijke piranha's en gemene valstrikken.
Ik ben op de basisschool een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen van mijn eigen automerk. Kleine, koddige autootjes van het merk Bolvo
. Van hatchbacks tot vrachwagens en van sportwagens tot stationcars.
Ik ben met een paar vrienden lang bezig geweest met het maken van batch-files. We maakten dan primitieve adventure-spelletjes, maar ook 'nuttige' zaken als een arj-vervanger, waarbij je niet zo'n lange commandregel hoeft in te typen.
Toen was ik denk ik 15, sindsdien doe ik niet zoveel bizarre dingen meer, maar sinds mijn 19e ben ik veel te veel met muziek en films bezig.
Zo, dat is eruit.
Ik heb ooit een soort Indiana Jones-doolhof gemaakt op een A4'tje opgebouwd uit verschillende kamertjes van 1×1 cm, kortom, ik heb 609 minikamertjes gevuld met giftige slangen, dodelijke piranha's en gemene valstrikken.
Ik ben op de basisschool een hele tijd bezig geweest met het ontwerpen van mijn eigen automerk. Kleine, koddige autootjes van het merk Bolvo
. Van hatchbacks tot vrachwagens en van sportwagens tot stationcars.Ik ben met een paar vrienden lang bezig geweest met het maken van batch-files. We maakten dan primitieve adventure-spelletjes, maar ook 'nuttige' zaken als een arj-vervanger, waarbij je niet zo'n lange commandregel hoeft in te typen.
Toen was ik denk ik 15, sindsdien doe ik niet zoveel bizarre dingen meer, maar sinds mijn 19e ben ik veel te veel met muziek en films bezig.
Zo, dat is eruit.

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 12:02 uur
starbright boy schreef:
En we hebben een winnaar!
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 12:57 uur
Ik denk inderdaad ook niet dat iemand starbright boy weet te overtreffen.
Ik kan me niet herinneren dat ik zulke rare, obsessieve hobbies had toen ik klein was.
Ik kan me niet herinneren dat ik zulke rare, obsessieve hobbies had toen ik klein was.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 24 oktober 2005, 13:03 uur
Ward schreef:
Of je denkt nog steeds dat het normaal was wat je vroeger allemaal deed.

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 13:13 uur
Paalhaas schreef:
.
.
.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 13:52 uur
starbright boy schreef:
Ik leerde ze vroeger uit het hoofd. Van 1 t/m 11.
Ik kreeg op m'n negende een typmachine om m'n ultieme doel te bereiken: schrijfster worden. Tot dusverre ben ik nog niet ver geraakt. Erg herkenbaar.

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 15:30 uur
Ik ben ook zo'n on-origineel lijstjes-persoon. Had vroeger mn eigen top 250, van alle albums die ik had noteerde ik de uitgebrachte singels en zette deze in een lijst. Daarna speelde ik in een week tijd de hele lijst af, van 250 naar 1. Elke keer cd-tje verwisselen.
Ook heb ik een eigen rap-album opgenomen met veel te slechte beats, veel te slechte teksten en een veel te slechte flow allemaal in een veel te slechte mic.
Voor de rest was, en ben, ik heel braaf
Ook heb ik een eigen rap-album opgenomen met veel te slechte beats, veel te slechte teksten en een veel te slechte flow allemaal in een veel te slechte mic.
Voor de rest was, en ben, ik heel braaf
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 15:34 uur
Hey dat klinkt bekend. Al waren het toch meer twee vrienden die dit deden, ik hing er maar een beetje bij
. Die beats waren trouwens nog niet zo slecht en de teksten sloegen lekker helemaal nergens op, maar ja wat wil je ook met als bandnaam Akkertje Terror Team
.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 15:38 uur
BoordAppel schreef:
Hey dat klinkt bekend. Al waren het toch meer twee vrienden die dit deden, ik hing er maar een beetje bij
. Die beats waren trouwens nog niet zo slecht en de teksten sloegen lekker helemaal nergens op, maar ja wat wil je ook met als bandnaam Akkertje Terror Team
.
(quote)
.haha, oke. Mijn teksten vond ik toendertijd vooral erg stoer met veel scheldwoorden erin enzow. Ging echt nergens over. Nummers int DUits, Nederland en Engels.
Mijn naam was MC iMOS. Vond ik wel geinig. Staat voor: Master of Ceremionies in My Own Style.
Ja sorry, neem t me vooral niet kwalijk.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 15:43 uur
starbright boy schreef:
Wie gaat dit in godsnaam Toppen, ik waardeer je eerlijkheid overigens wel, ik heb zelf taktvol verzweden dat ik op 13/14 jarige leeftijd naar Take That/Everything Changes luisterde.
Oh ja ik herriner me nog een jeugd zonde, ik schreef zelf teksten voor Instrumentale metal nummers, zo heb ik Maidens Transylvania en Sepultura's Inquisition Symphony eens van teksten voorzien.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 15:50 uur
Reijersen schreef:
Mijn naam was MC iMOS. Vond ik wel geinig. Staat voor: Master of Ceremionies in My Own Style.
De namen van mn vrienden waren MC Hennie en DJ Tonnie. Zo serieus waren we dus bezig, ik had niet eens een artiestennaam.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 16:14 uur
De beats maakte ik op de PC met het programma E-Jay van Magix volgens mij. Heerlijk simpel. En toen was ik er echt supertrots op.
Had ook een eigen label: Fathbeat Records. En dat stond toen ook op de CD. Tjongejonge wat was ik toen raar bezig.
Dingen van nu waarover vooral mn vrienden me voor gek verklaren. Ik ben bezig met het schrijven aan mn 3e roman. Verders schrijf ik veel poëzie en nog altijd songteksten(met wat meer kwaliteit). Kan geen instrument bespelen, kan niet zingen, kan niet rappen, dus hou t bij t schrijven van teksten etc.
Had ook een eigen label: Fathbeat Records. En dat stond toen ook op de CD. Tjongejonge wat was ik toen raar bezig.
Dingen van nu waarover vooral mn vrienden me voor gek verklaren. Ik ben bezig met het schrijven aan mn 3e roman. Verders schrijf ik veel poëzie en nog altijd songteksten(met wat meer kwaliteit). Kan geen instrument bespelen, kan niet zingen, kan niet rappen, dus hou t bij t schrijven van teksten etc.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 16:16 uur
Reijersen schreef:
kan niet zingen, kan niet rappen, dus hou t bij t schrijven van teksten etc.
kan niet zingen, kan niet rappen, dus hou t bij t schrijven van teksten etc.
Same Here.

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 16:26 uur
starbright boy schreef:
Ik ook, maar dat was wel voor 5 gulden of euro in de uitverkoopbak. Ik was 22 ofzo. Jij hebt het volle pond betaald?

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 16:29 uur
Volgens mij gaat het hier ondertussen over een ander soort "coming out" 

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 16:40 uur
Schrijf je songteksten??? Zo ja, kan je dan wel noten lezen?? Want dat zit er bij mij ook niet in.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 17:30 uur
Een beetje, maar daar houd ik eigenlijk geen rekening mee. Het is voor mij meer een soort tijd verdrijf.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 18:23 uur
Reijersen schreef:
De beats maakte ik op de PC met het programma E-Jay van Magix volgens mij. Heerlijk simpel. En toen was ik er echt supertrots op.
haha, dit klinkt mij heel erg bekend

0
JonnieBrasco
geplaatst: 24 oktober 2005, 18:31 uur
Zelf muziek maken.. Het klinkt mij ook bekend in de oren. I'm coming out again... Voordat ik op de pc ging componeren, ik was 12 a 13 denk ik, nam ik zelf nummers op cassette op. Hoe ging ik te werk: Ik pakte een cassettebandje, drukte op record, en speelde op mijn Riha orgel een heel nummer. Vervolgens pakte ik een ander bandje, drukte op record, en liet het eerste bandje tegelijk afspelen en speelde de gitaar erbij. Idem dito voor drums (ik had een mini-drumstel), bas (de oude basgitaar van mijn broer die altijd stoorde) en zelfs zang waar ik me destijds blijkbaar niet voor schaamde. Met het resultaat was ik nooit echt tevreden; mijn eigen methode heb ik nooit onder de knie kunnen krijgen, want je kan je voorstellen dat afmixen er niet bij was.
Ik herinner me o.a. Mooi Man van Mannenspoor Karrenkoor, House of the Rising Sun van the Animals (die orgelsolo kan ik nog steeds, full vibrato!), en Chewy Chewy van Ohio Express, omdat daar zo'n lekker orgel delay inzit, een feature die dat Riha orgeltje ook bezat. (Won't Get Fooled Again van the Who had dus ook gekund.)
Ik herinner me o.a. Mooi Man van Mannenspoor Karrenkoor, House of the Rising Sun van the Animals (die orgelsolo kan ik nog steeds, full vibrato!), en Chewy Chewy van Ohio Express, omdat daar zo'n lekker orgel delay inzit, een feature die dat Riha orgeltje ook bezat. (Won't Get Fooled Again van the Who had dus ook gekund.)* denotes required fields.