menu

De Site / Gebruikers / Wat draaien je buren ?

zoeken in:
Stairway2Heaven
dix schreef:
(quote)

arabisch is net zo afghaans als fins zwitsers is.
zeg maar.

Alsof Afghaanse mensen niet naar allerlei arabische liedjes luisteren. Mijn buren draaien net zo goed Turkse muziek als Afghaanse. Wij luisteren toch ook niet alleen maar naar Nederlandse volksmuziek?

mijn buren hebben zojuist heel hard Evanescene aangezet. hoera

MrGuitar240
Ik hoor niet heel vaak muziek, maar ze zetten dan toch de Nederlandse muziek op

Stairway2Heaven schreef:
Alsof Afghaanse mensen niet naar allerlei arabische liedjes luisteren. Mijn buren draaien net zo goed Turkse muziek als Afghaanse. Wij luisteren toch ook niet alleen maar naar Nederlandse volksmuziek?

Wellicht wist je dit nog niet, maar zowel in Turkije als in Afghanistan wordt overwegend een andere taal gesproken (Turks en Farsi). Om Farsi af te doen als Arabisch gebrabbel klinkt niet erg aardig...

hdk-nl
Ja, ik vind het ook altijd zo vervelend als een amerikaan denkt dat wij hier Duits spreken.

dix
Stairway2Heaven schreef:

turks is ook niet arabisch

als mijn buren zwitsers zijn, dan luisteren die vast niet de hele dag naar finse muziek

wat is je punt ?

bobbee
Mijn buurman fluit en dat doet hij met veel overtuiging en met nog meer vibrato's. Hij fluit hoofdzakelijk oude bekende deuntjes, ik herken ze meestal meteen.
Volgens mij heeft hij flink geoefend. Want zo fluiten doe je niet zo 1,2,3. Hoe hij dat met zijn werk kon klaarspelen is me een raadsel. Want hij werkte als infiltrant van de politie bij drugsbendes. Ik denk dat iedere keer als het spannend werd hij begon te fluiten.

Mijn buurvrouw luistert Metallica

Social_Mask
herman schreef:
(quote)

Wellicht wist je dit nog niet, maar zowel in Turkije als in Afghanistan wordt overwegend een andere taal gesproken (Turks en Farsi). Om Farsi af te doen als Arabisch gebrabbel klinkt niet erg aardig...

Overigens een prachtige taal. Evenals Urdu! Poëtischer bestaat haast niet. Daar kan zelfs geen Camus tegenop. 'Mooischrijverij' zoals Reve dat noemde.

Father McKenzie
Onze onderbuurvrouw speelt af en toe wat piano.
Chopin en zo, die Mevrouw is in de 80 hoor!
Méér horen we niet, en dan moeten we al echt geconcentreerd zitten te luisteren.

De huizen hier zijn denk ik ook te goed geïsoleerd. Geen idee wat de muzikale smaak van mijn buren is.

Muse, alleen maar Muse. Iedere dag weer...

Benno
Ik hoor maar aan een kant iets en dat is orgelmuziek.

kingofrock
me buurman luistert altijd van die nederlandse muziek
marco borsato enzo...helaas (: maar meestal hoor ik het niet want ik rock er gewoon lekker met me gitaar doorheen

Father McKenzie
That's The Spirit, Kingofrock!

Ik hoor nooit wat me buren draaien (als ze al iets draaien).

En ze horen het ook nooit van mij, ik vraag ze soms of ze er last van hebben. Het verbaast me wel want meestal staat het best hard.

Ik hoor ook nooit muziek van mijn buren. Wel hoor ik dat ze elkaar regelmatig een draai om de oren geven...

Lin
De-noir schreef:

woon jij naast mn vader?

Meestal wereldmuziek maar soms ook jazz..

Ceasar schreef:
Ik hoor ook nooit muziek van mijn buren. Wel hoor ik dat ze elkaar regelmatig een draai om de oren geven...

Doe die buren van mij ook, zelfs om 3 uur s nachts, die hersenlozen

Ik hoor dat nooit eigenlijk, omdat er bij ons thuis bijna altijd muziek aanstaat. En ook als ik The Dillinger Escape Plan keihard aanzet hebben ze er ook geen problemen mee.

Mijn ene achterbuurman van vroeger, die was van de Normaal. Heeft ie zelfs nog een kwaad voicemailbericht over gekregen dat hij geluidsoverlast zou veroorzaken, maar dat kwam dan ook van iemand die geen echte Achterhoeker was.

Op mijn nieuwe adres hoor ik mijn buren nooit wat draaien, misschien maar goed ook als ik het zo bekijk.
("Maarten verzamelt LP's."
"Wij hebben boven nog wel wat liggen van Dorus, die mag hij anders wel hebben.")

Doen; collectors items.

De-noir schreef:

Ik zou willen dat mijn buren iedere dag keihard Muse zouden draaien. Zou ik niet erg vinden haha Mijn buren zijn nogal saai qua muziek. Rechts wordt er nooit muziek gedraaid en van links hoor ik alleen maar muziek uit de top 40 en dat soort dingen...

Die metalheads die onlangs zijn verhuisd hadden er een handje van om tot drie uur 's nachts werk van Dream Theater, Sonata Arctica en meer van dat moois te draaien met het volume op elf. Had ik geen last van, vond het wel gezellig.

links: Manu Chao
rechts : John Miles
achter: Mozart

Rechts helemaal niks denk ik en links beetje dance van het 13 in een dozijn wat net popiejopie is.

Op mijn oude adres had ik aan de ene kant buren die blowend buiten zaten met knalhard Bob Marley of The Doors, andere kant was liefhebber van Ozric Tentacles....

Ik mis dat wel een beetje nu in mijn nieuwe huisje.....

Whitney Houston geloof ik, die stem gaat door alles heen

leuk, op kamers wonen!

Ik hoor ze bijna nooit, maar als ik ze hoor dan is het altijd met mijn favoriete liedjes.

Een paar maanden terug Eefje de Visser en dit weekend de beste plaat van Belle & Sebastian: If You're Feeling Sinister. Ik bof er maar mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:06 uur

geplaatst: vandaag om 03:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.