menu

De Site / Gebruikers / Wat draaien je buren ?

zoeken in:
Sheplays
Het nummer van de politie....?

avatar van itchy
Geen klachten hier. Boven me: nooit muziek. Naast me: nooit muziek (allebei de kanten niet). Onder me: zelden tot nooit, en dan altijd Rolling Stones op bescheiden volume. Ik denk dat ze genoeg hebben aan mijn muziek

Bij mijn vorige huis had ik een buurman die saxofoon speelde maar dan zodanig goed, dat het geen enkel probleem was.

avatar van Gerards Dream
Sheplays schreef:
Het nummer van de politie....?

Is er dan iets spannends te beleven in de buurt???

Sheplays
In een stad gebeurt elke dag wel iets

Zelf leef ik tussen House en Hazes, met vlagen operette, Turkse Saz en Marokkaanse Oud.

FatBottomedGirl
De buurvrouw draait vreselijk slechte klassieke muziek.

Of ze heeft zelf een piano aangeschaf, dat kan ook nog.

avatar van rudiger
Mijn linker buurman draait Kroatische muziek .
Mijn rechter buurvrouw draait Turkse muziek .
Mijn onder buurman draait Irakese muziek .
Gezellige boel .

avatar van Gerards Dream
@ Sheplays: Op die manier wordt je wel aardig cultureel bezig gehouden.

avatar van thelion
Heb geen flauw idee......

Sheplays
@ Gerards Dream: Ik kan er zelf ook wat van hoor

avatar van Gerards Dream
@ thelion: Woon je op een hutje op de hei

@ Sheplays: Dat is dan heel mooi, daar kan dus geen schotel tegen op.

avatar van thelion
Het Zeeuwse eqivalent er van....... Huisje in de polder......

avatar van Gerards Dream
Op zo'n fietst

avatar van thelion
Yep............ lekker rustig......
Hoewel de grote enge stad wel steeds dichter bij komt....

Sheplays
Gerards Dream schreef:
Dat is dan heel mooi, daar kan dus geen schotel tegen op.

Het leukst is als ikzelf Arabische muziek draai ....

avatar van 999Grey
*uit zijn illusie gehaalde emoticon*
ik dacht dat normale mensen op de wereld waren

avatar van Gerards Dream
In de jaren tachtig had je een stichting met de naam Pandora. Ze voerde actie middels een poster waarin je zelf terug zag. Met daarop gedrukt "Ooit een normaal mens ontmoet. Beviel het?"

avatar van luc011190
White.... Power! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM! BAM!

Rechts: niks
Links: Van de irritante loungemuziek

avatar van xSarah
Alleen in de zomer stroomt er wel eens klassieke muziek uit de open deuren van het huis van mijn buren (rechts). Oh ja, soms hoor je ook wel djembé spelen in het huis van diezelfde buren. Maar vaak is dit niet en al helemaal niet erg storend. Ze verhuizen trouwens binnenkort.

Van mijn andere buren hoor ik helemaal niets, maar daar wonen oude mensen, dus is het maar normaal dat ze de muziek daar niet superluid zetten.

Sheplays
999Grey schreef:
*uit zijn illusie gehaalde emoticon*
ik dacht dat normale mensen op de wereld waren

Alhoewel ik 'm niet helemaal vat ga ik er van uit dat je bedoelt dat ik niet helemaal normaal ben



Sheplays
Stouterd! En wel naar Zep luisteren.....?

Als er één band is die van de Arabische zoetigheden heeft gesnoept zijn zij het wel (Kashmir)

DutchViking
Ik zit pas anderhalve maand in mijn nieuwe optrekje, maar heb al een goed beeld kunnen verkrijgen van de muziekvoorkeuren van mijn buren. Links varieert van harde metal (Machine Head, Slayer) en underground punk tot sferische post-rock. Ik heb laatst kennis gemaakt met de betreffende buurman en hem deze site aangeraden, ik ben benieuwd of hij al iets met die wijze tip heeft gedaan Ik hoor vrijwel dagelijks muziek vanuit zijn woning, hoewel niet hinderlijk, want qua volume valt het nog wel mee. Ik had het slechter kunnen treffen

Aan de rechterkant woont een ouder echtpaar en hoor ik voornamelijk deuren die dichtslaan en behoorlijk luid pratende mensen. Ik heb nog geen enkele keer iets van muziek ervaren van die kant, ik kan me overigens ook niet voorstellen dat ik met ze op één lijn zit qua muziekvoorkeur

avatar van HaanHoen
Mijn huisgenootje draait constant Tokio Hotel, en me beneden buurman begint regelmatig opera te zingen. Het is maar waar je blij mee bent

avatar van freitzen
Van beide kanten geregeld het betere schlagerwerk, al vond links het soms ook wel leuk om hitjes van Tiesto etc. te draaien.
Verder hoort links zijn Jannes altijd op Radio NL en luistert rechts standaard naar de lokale, legale piraat Radio Continu.

Maar ik bedenk zojuist dat rechts z'n huis net heeft verkocht
We kunnen dus niet lang meer genieten hier

avatar van aslan
aslan (crew)

(afbeelding)

avatar van Gerards Dream
Niets, ze zijn niet thuis of slapen al. sssssssssssssssssst

Sheplays
House, op de repeatstand, zonder zelf thuis te zijn, 24 uur aan één stuk door, totdat ik er genoeg van had......

avatar van Gerards Dream
In zo'n geval kan je beter een buurman hebben die een middagje aan het klussen is of zo. Daarom voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op. Mmmm, komt me bekend voor?

Sheplays
Klussende buurmannen die bij voorkeur op zonnige vrije dagen de cirkelzaag ter hand nemen? grrr........

Gast
geplaatst: vandaag om 16:04 uur

geplaatst: vandaag om 16:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.