De Site / Gebruikers / Wat draaien je buren ?
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 maart 2008, 23:05 uur
Onze bovenburen hadden beter wel wat kunnen draaien toen ze keihard ruzie aan het maken waren. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 23 maart 2008, 23:11 uur
Dat conflicteert misschien iets teveel met het Portugees waarin ze tegen elkaar schreeuwden. 

0
geplaatst: 24 maart 2008, 17:27 uur
Op het moment hoor ik iets over aanzoeken en ringen. Dus ik denk Blof. Zonet was het iets over een morgen die gekomen was...
0
geplaatst: 25 maart 2008, 11:47 uur
Ik hoor echt nooooit muziek bij de buren vandaan komen...zouden ze er niet van houden? 
Van ons zullen ze het des te meer en harder horen maar nooit klachten dus we draaien vrolijk verder

Van ons zullen ze het des te meer en harder horen maar nooit klachten dus we draaien vrolijk verder

0
geplaatst: 25 maart 2008, 12:14 uur
Buurman rechts is een ongelooflijke reggae-liefhebber. Zet hij vooral buiten op als hij (wekelijks) zijn auto wast. Een genre waar ik geen moeite mee heb. Daarnaast speelt hij zelf drum, maar horen we amper.
Verder delen we af en toe wat muziek, erg leuk
Links hoor ik nooit iets.
Verder delen we af en toe wat muziek, erg leuk

Links hoor ik nooit iets.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 12:44 uur
SelmaDuim schreef:
Dat conflicteert misschien iets teveel met het Portugees waarin ze tegen elkaar schreeuwden.

Los Del Rio zullen ze dan wel verstaan

0
geplaatst: 25 maart 2008, 19:07 uur
Thuis: geen idee, woon niet in de stad ...
In Leuven: boven vaak van die 90s revival muziek (Milk inc enzo) en gelijkvloers wat commerciele r'n b en de buurman speelt soms basgitaar.
In Leuven: boven vaak van die 90s revival muziek (Milk inc enzo) en gelijkvloers wat commerciele r'n b en de buurman speelt soms basgitaar.
0
Empyrium
geplaatst: 26 maart 2008, 09:34 uur
Links hoor ik alleen maar Alan Parsons Project en onder mij Jan Smit.
0
geplaatst: 26 maart 2008, 15:04 uur
Dus als de mix goed is, hoor je het Jan tot Alan Parsons tot Smit Project. Als dat geen kunst met de grote K is dan weet ik het niet meer. 

0
geplaatst: 27 maart 2008, 14:05 uur
Ik hoor niks bij buren, alleen als de buurjongen (19) een feestje geeft, dus dan wordt er techno en hardstyle gedraait of zo.
Voor de rest wil ik het niet weten, want volgens mij komt er niet veel goeds uit die speakers daar......
Voor de rest wil ik het niet weten, want volgens mij komt er niet veel goeds uit die speakers daar......

0
geplaatst: 27 maart 2008, 14:25 uur
Je heb groot gelijk, want voordat je het weet wordt het gluren bij de buren......... 

0
AvRiL*AsHLEe*fan
geplaatst: 20 april 2008, 14:50 uur
Hmm. Ze draaien niet vaak muziek.
Maar als ze muziek ophebben staan, draaien ze vooral héél saaie jazz.. (ach ja, als je nu als jazz liefhebber gekwetst bent: Het is gewoon niet mijn muzieksoort.)
En het is helaas ook nog heel gehorig..
Maar goed. Volgens mij denken ze hetzelfde over mij
Maar als ze muziek ophebben staan, draaien ze vooral héél saaie jazz.. (ach ja, als je nu als jazz liefhebber gekwetst bent: Het is gewoon niet mijn muzieksoort.)
En het is helaas ook nog heel gehorig..
Maar goed. Volgens mij denken ze hetzelfde over mij

0
Mordor
geplaatst: 21 april 2008, 00:30 uur
Mijn buren draaien met name erg belegen Metal/Hardrock (denk aan ellelange gitaarsolo's) en altijd dezelfde Metallica deuntjes. 

0
Father McKenzie
geplaatst: 14 mei 2008, 05:36 uur
Wij hebben enkel een onderbuurvrouw, een gepensioneerde dame die af en toe op haar piano speelt, meestal Chopin-achtige dingen, maar dan moet je heel goed luisteren, dus moet je zelf in een zee van stilte zitten om haar een béétje te kunnen horen spelen, zo goed zijn de muren en etages hier geïsoleerd.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 13:05 uur
Ik heb geen buren, een rivier links en een wei rechts. Ik vind het een voordeel
.
.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 17:40 uur
Mijn achterbuurman heeft zich enkele jaren geleden een krachtige stereotoren aangekocht en draait de hele dag (van 11u tot middernacht) Eddy Wally, Jo Vally en de rest. Het ergste daarbij is dan nog eens dat hij elk plaat aankondigt met de microfoon. (of meebrult, gebeurt soms ook) ahja; en dit alles in openlucht natuurlijk!
Van m'n directe buren heb ik gelukkig geen last.
Van m'n directe buren heb ik gelukkig geen last.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 19:07 uur
Frozen_Devil schreef:
.
.You lucky bitch

0
geplaatst: 15 mei 2008, 09:55 uur
Mijn buurman ik 60% v/d tijd niet thuis, dus wat dat betreft heb ik weinig last : >
0
geplaatst: 7 juni 2008, 09:52 uur
Links en boven me vooral hip-hop, met de bas nogal versterkt. Soms weet ik niet of het een stereo is of een live-concert. Plus schreeuwende kinderen in de buurt... Nu weet ik niet, wat irritanter is!
0
geplaatst: 21 juli 2008, 20:45 uur
Links: Judas Priest, Saxon en Iron Maiden
Rechts: Klassieke muziek
Tegenover: U2, Golden Earring en Guns N' Roses
Rechts: Klassieke muziek
Tegenover: U2, Golden Earring en Guns N' Roses
* denotes required fields.