De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2012, 16:16 uur
Hij heeft de kinnebak replica van papa Graf, maar de bovenste helft behalve het kapsel doet meer aan mama Graf denken. Van wie dat kunstbeen dan afkomstig is kan ik zo niet zeggen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 december 2012, 16:20 uur
Wellicht van mevrouw Graf? Die is immers kunstenares.
0
geplaatst: 31 december 2012, 16:41 uur
Dus je vind jezelf een 'Droge worst' ?
Leuke foto, overigens.
Leuke foto, overigens.

0
geplaatst: 31 december 2012, 16:43 uur
Indrukwekkend dat wijnaanbod in de snackbar - die daar doet die droge worst niks aan af 
Overigens een goede combi: fijne charcuterie en wijn. Which reminds me, ik moet aan de slag voor de snacks van vanavond.

Overigens een goede combi: fijne charcuterie en wijn. Which reminds me, ik moet aan de slag voor de snacks van vanavond.
0
geplaatst: 31 december 2012, 16:54 uur
0
geplaatst: 31 december 2012, 18:11 uur
Jij hebt zeker nooit naar Last Tango in Paris gekeken? Marlon Brandons actie - smeerseltje - kon zo in het boek Lubrication for Beginners

0
geplaatst: 31 december 2012, 18:35 uur
bennerd schreef:
Daar wordt de worst niet veel droger van.
Daar wordt de worst niet veel droger van.
Het omgekeerde, dat was nou het punt van Graf en jij ging zelf met bord "droge worst" staan. Wat was het doel van de communicatie dan?
a. ik lust droge worst en daar doe ik graag kond van
b. metaforisch - zeg maar pars pro toto: worst is dan a.h.w. symbool voor de hele vent: ik ben een droge vent (droog zoals in humor)
c. afijn: zie Grafs tip en mijn verwijzing naar Last tango
0
geplaatst: 31 december 2012, 19:09 uur
0
geplaatst: 31 december 2012, 20:55 uur
In een vorig leven had ik geen verstand van vrouwen - ik heb me gebeterd. In het huidige heb ik steeds minder verstand van Belgen - rare jongens, die Belgen, met name de adolescenten. Ik vraag me ook steeds af of die collectief gaan voor de titel 'Calimero van het jaar' en dan hopen dat die prijs heen deelgenoot wordt als fiscale compensatie. Kortom ik blijf bezig ...
Prettige jaarwisseling - muziekbroeders; ik moet naar de hapjes
Prettige jaarwisseling - muziekbroeders; ik moet naar de hapjes

0
geplaatst: 1 januari 2013, 16:13 uur
GrafGantz schreef:
Kerst in huize Graf. Met mama Graf, papa Graf en Graf zelf die zo te zien zijn kunstbeen aan het afschroeven is. Als dat geen feest is...
(afbeelding)
Wat een grafbende Kerst in huize Graf. Met mama Graf, papa Graf en Graf zelf die zo te zien zijn kunstbeen aan het afschroeven is. Als dat geen feest is...
(afbeelding)

0
Yann Samsa
geplaatst: 1 januari 2013, 23:52 uur
GrafGantz schreef:
Kerst in huize Graf. Met mama Graf, papa Graf en Graf zelf die zo te zien zijn kunstbeen aan het afschroeven is. Als dat geen feest is...
Zo zo, de gantze bende was aanwezig.Kerst in huize Graf. Met mama Graf, papa Graf en Graf zelf die zo te zien zijn kunstbeen aan het afschroeven is. Als dat geen feest is...
0
geplaatst: 2 januari 2013, 00:01 uur
Foei die flauwe grapjes, ik vond het eigenlijk wel een mooie intieme foto 

0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:37 uur
Tijdje terug gemaakt toen ik dacht dat ik een beetje een 'coole' Facebook foto nodig had...

0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:38 uur
Tijdje terug gemaakt toen ik dacht dat ik een beetje een 'coole' Facebook foto nodig had...
Maar dat bleek niet zo te zijn of was de foto toch minder cool dan op voorhand gedacht

0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:43 uur
0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:59 uur
Ik loop zo ook wel eens op school rond. Word vaak wel raar aangekeken als ik dat doe maarach.
* denotes required fields.