MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
panjoe schreef:
Leuke foto de gelijkenis met pa is sprekend.

Hij heeft de kinnebak replica van papa Graf, maar de bovenste helft behalve het kapsel doet meer aan mama Graf denken. Van wie dat kunstbeen dan afkomstig is kan ik zo niet zeggen.

panjoe (moderator)
Wellicht van mevrouw Graf? Die is immers kunstenares.

Dat is toch gewoon Audrey Hepburn op die foto of...?

Heel stijlvol.

(afbeelding)

Onweerwolf

Daar weet ik nog wel een smeerseltje voor...

Dus je vind jezelf een 'Droge worst' ?
Leuke foto, overigens.

Indrukwekkend dat wijnaanbod in de snackbar - die daar doet die droge worst niks aan af

Overigens een goede combi: fijne charcuterie en wijn. Which reminds me, ik moet aan de slag voor de snacks van vanavond.

GrafGantz schreef:
Daar weet ik nog wel een smeerseltje voor...

bennerd schreef:
@Graf

(afbeelding)

Jij hebt zeker nooit naar Last Tango in Paris gekeken? Marlon Brandons actie - smeerseltje - kon zo in het boek Lubrication for Beginners

Daar wordt de worst niet veel droger van.

bennerd schreef:
Daar wordt de worst niet veel droger van.

Het omgekeerde, dat was nou het punt van Graf en jij ging zelf met bord "droge worst" staan. Wat was het doel van de communicatie dan?

a. ik lust droge worst en daar doe ik graag kond van
b. metaforisch - zeg maar pars pro toto: worst is dan a.h.w. symbool voor de hele vent: ik ben een droge vent (droog zoals in humor)
c. afijn: zie Grafs tip en mijn verwijzing naar Last tango

bennerd schreef:
Heel stijlvol.

(afbeelding)

Een typische Gentse hipster.

In een vorig leven had ik geen verstand van vrouwen - ik heb me gebeterd. In het huidige heb ik steeds minder verstand van Belgen - rare jongens, die Belgen, met name de adolescenten. Ik vraag me ook steeds af of die collectief gaan voor de titel 'Calimero van het jaar' en dan hopen dat die prijs heen deelgenoot wordt als fiscale compensatie. Kortom ik blijf bezig ...

Prettige jaarwisseling - muziekbroeders; ik moet naar de hapjes

GrafGantz schreef:
Kerst in huize Graf. Met mama Graf, papa Graf en Graf zelf die zo te zien zijn kunstbeen aan het afschroeven is. Als dat geen feest is...

(afbeelding)
Wat een grafbende

Wat een grafgrap.

Yann Samsa
GrafGantz schreef:
Kerst in huize Graf. Met mama Graf, papa Graf en Graf zelf die zo te zien zijn kunstbeen aan het afschroeven is. Als dat geen feest is...
Zo zo, de gantze bende was aanwezig.

Foei die flauwe grapjes, ik vond het eigenlijk wel een mooie intieme foto

Lin

(afbeelding)
Vuurwerk in Papendrecht

Iedereen een mooi 2013!

Tijdje terug gemaakt toen ik dacht dat ik een beetje een 'coole' Facebook foto nodig had...

(afbeelding)

Ik geloof niet dat het gelukt is.

Tijdje terug gemaakt toen ik dacht dat ik een beetje een 'coole' Facebook foto nodig had...

Maar dat bleek niet zo te zijn of was de foto toch minder cool dan op voorhand gedacht

Wat vond het hoofdkwartier ervan?

Sandokan-veld schreef:
Wat vond het hoofdkwartier ervan?

Ik word nu gezocht...

His Name Is Lemstra, Jelle Lemstra

jellebaas72

Ik loop zo ook wel eens op school rond. Word vaak wel raar aangekeken als ik dat doe maarach.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:09 uur

geplaatst: vandaag om 02:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.