De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2013, 19:56 uur
0
geplaatst: 19 januari 2013, 20:02 uur

Zo weinig eigenlijk, en drinken nog minder. Als je een Duvel (jawel een Duvel in Finland) vraagt en je moet daarna tien euro op tafel leggen verschiet je wel even.
In Talinn zijn we trouwens veel studenten tegengekomen die in Helsinki studeren en die regelmatig eens een weekendje naar Estland komen omdat ze daar veel goedkoper kunnen feesten, drinken en eten

0
geplaatst: 19 januari 2013, 21:03 uur
Estland is mooi inderdaad, ben er 12,5 jaar geleden dwars doorheen gekruist met een studietrip. Vervolgens Rusland in en o.a. via Sint Petersburg naar Helsinki. Reis had voornamelijk een serieus karakter maar desondanks toch enorm veel gezien en gedaan.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 21:34 uur
GrafGantz schreef:
Reis had voornamelijk een serieus karakter maar desondanks toch enorm veel gezien en gedaan.
Reis had voornamelijk een serieus karakter maar desondanks toch enorm veel gezien en gedaan.
Had een citaat van Sloomblik kenne wezen: pomoromano (postmodern-romantisch) tot in den dop - dit soort uitspraken altijd vastleggen in een UB40-formulier, want food for thought.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 11:30 uur
Mooie foto´s en die pose op die steen in zee/meer? Strike the pose. Lijkt me een bijzondere reis door bijzondere landen.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 14:04 uur
Toffe foto's!
Er zijn eergisteren allemaal foto's gemaakt, want gala. Dan gebeurt dat. Normaal gesproken knip ik andere mensen eraf of maak ik ze onherkenbaar voor ik de foto hier plaats, zoals je misschien wel weet. Deze keer niet. Dan weten jullie weer hoe super lekker ik eruit zie enzo.

Er zijn eergisteren allemaal foto's gemaakt, want gala. Dan gebeurt dat. Normaal gesproken knip ik andere mensen eraf of maak ik ze onherkenbaar voor ik de foto hier plaats, zoals je misschien wel weet. Deze keer niet. Dan weten jullie weer hoe super lekker ik eruit zie enzo.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 januari 2013, 14:06 uur
Haha fotoshopskillzzz... Echt een mooie jongen die Niels 

0
geplaatst: 20 januari 2013, 14:37 uur
Om al die jaren van afwezigheid in dit topic maar eens te compenseren hier een foto van 2 keer Roeland en heel erg veel instagram.

(ik deed het niet helemaal voor de lol en de spiegelfotoswag; deze foto is gemaakt voor een boekopdracht Nederlands - raad het boek.
)

(ik deed het niet helemaal voor de lol en de spiegelfotoswag; deze foto is gemaakt voor een boekopdracht Nederlands - raad het boek.
)
0
geplaatst: 20 januari 2013, 14:44 uur
hoi123 schreef:
Om al die jaren van afwezigheid in dit topic maar eens te compenseren hier een foto van 2 keer Roeland en heel erg veel instagram.
(afbeelding)
)
(afbeelding)
) Zonder te weten
Hermans , D d k van D
Foto is : als 2 druppels water

0
geplaatst: 20 januari 2013, 20:22 uur
niels94 schreef:
Normaal gesproken knip ik andere mensen eraf of maak ik ze onherkenbaar voor ik de foto hier plaats, zoals je misschien wel weet. Deze keer niet. Dan weten jullie weer hoe super lekker ik eruit zie enzo.
Normaal gesproken knip ik andere mensen eraf of maak ik ze onherkenbaar voor ik de foto hier plaats, zoals je misschien wel weet. Deze keer niet. Dan weten jullie weer hoe super lekker ik eruit zie enzo.
Heb je dan niet het verkeerde gezicht onherkenbaar gemaakt?

0
geplaatst: 21 januari 2013, 16:59 uur
Is dat die moeder waar iedereen het in het "Vraag van de Dag" topic over had?
0
geplaatst: 21 januari 2013, 17:03 uur
Anders kon iedereen je nu met recht een "motherfucker" noemen bedoel je?
0
geplaatst: 21 januari 2013, 17:46 uur
Moeder? Wat heb ik gemist? Een ware milf? Of.. niet? En komt ze naar de meeting?
0
geplaatst: 21 januari 2013, 17:50 uur
niels94 schreef:
Ik was even in de war wie ik was.
Ik was even in de war wie ik was.
Dat is de leeftijd, zoon.
0
geplaatst: 21 januari 2013, 20:59 uur
Paap_Floyd schreef:
Moeder? Wat heb ik gemist? Een ware milf? Of.. niet? En komt ze naar de meeting?
Speciaal voor Paap dan, al hoort dit meer in het "memorabele quotes" topic thuis:
X schreef:
Ok - nieuwe vraag dan. Je hebt er maanden naar uitgekeken, een nieuwe release van een van je faves. En eindelijk, je hebt 'em te pakken gekregen, fysiek of digitaal; je zet het album op en het blijkt een fikse tegenvaller, ook na 3* draaien - wat doe je - bijv je spuwt je woede op MuMe, je geeft het (fysieke) album weg, je zet digitaal niet om in fysiek, nogmaals wat doe je?
- niels94: Ik zet het digitaal niet om in fysiek, in elk geval. Verder kan ik enkele tranen niet uitsluiten, evenals wat lossere handjes. Moet mijn moeder maar uitkijken.
- 2MY: eerst de moeder van niels94 een lesje leren. Sowieso. En vervolgens de cd verkopen op ebay.
- Sandokan: Ik verdrink mijn verdriet met behulp van goedkope wodka, gevulde chocolaatjes en Niels' moeder.
Ok - nieuwe vraag dan. Je hebt er maanden naar uitgekeken, een nieuwe release van een van je faves. En eindelijk, je hebt 'em te pakken gekregen, fysiek of digitaal; je zet het album op en het blijkt een fikse tegenvaller, ook na 3* draaien - wat doe je - bijv je spuwt je woede op MuMe, je geeft het (fysieke) album weg, je zet digitaal niet om in fysiek, nogmaals wat doe je?
- niels94: Ik zet het digitaal niet om in fysiek, in elk geval. Verder kan ik enkele tranen niet uitsluiten, evenals wat lossere handjes. Moet mijn moeder maar uitkijken.
- 2MY: eerst de moeder van niels94 een lesje leren. Sowieso. En vervolgens de cd verkopen op ebay.
- Sandokan: Ik verdrink mijn verdriet met behulp van goedkope wodka, gevulde chocolaatjes en Niels' moeder.
0
geplaatst: 25 januari 2013, 09:42 uur
Ik heb me de laatste tijd wat laten gaan geloof ik, ik hoop dat men me nog herkent op de meeting morgen 

* denotes required fields.