MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
The Eraser schreef:
Mooie stad, al ben je wel snel rond.

Heb je daar alleen maar gegeten?

Fathead schreef:

Heb je daar alleen maar gegeten?

Zo weinig eigenlijk, en drinken nog minder. Als je een Duvel (jawel een Duvel in Finland) vraagt en je moet daarna tien euro op tafel leggen verschiet je wel even.

In Talinn zijn we trouwens veel studenten tegengekomen die in Helsinki studeren en die regelmatig eens een weekendje naar Estland komen omdat ze daar veel goedkoper kunnen feesten, drinken en eten

Estland is mooi inderdaad, ben er 12,5 jaar geleden dwars doorheen gekruist met een studietrip. Vervolgens Rusland in en o.a. via Sint Petersburg naar Helsinki. Reis had voornamelijk een serieus karakter maar desondanks toch enorm veel gezien en gedaan.

GrafGantz schreef:
Reis had voornamelijk een serieus karakter maar desondanks toch enorm veel gezien en gedaan.

Had een citaat van Sloomblik kenne wezen: pomoromano (postmodern-romantisch) tot in den dop - dit soort uitspraken altijd vastleggen in een UB40-formulier, want food for thought.

Mooie foto´s en die pose op die steen in zee/meer? Strike the pose. Lijkt me een bijzondere reis door bijzondere landen.

Toffe foto's!

Er zijn eergisteren allemaal foto's gemaakt, want gala. Dan gebeurt dat. Normaal gesproken knip ik andere mensen eraf of maak ik ze onherkenbaar voor ik de foto hier plaats, zoals je misschien wel weet. Deze keer niet. Dan weten jullie weer hoe super lekker ik eruit zie enzo.

(afbeelding)

panjoe (moderator)
Haha fotoshopskillzzz... Echt een mooie jongen die Niels

Om al die jaren van afwezigheid in dit topic maar eens te compenseren hier een foto van 2 keer Roeland en heel erg veel instagram.

(afbeelding)

(ik deed het niet helemaal voor de lol en de spiegelfotoswag; deze foto is gemaakt voor een boekopdracht Nederlands - raad het boek. )

Dikkop
50 Fifty Shades of Grey?

Ik dacht dat hij wat moeilijker te raden zou zijn.

hoi123 schreef:
Om al die jaren van afwezigheid in dit topic maar eens te compenseren hier een foto van 2 keer Roeland en heel erg veel instagram.

(afbeelding)

(ik deed het niet helemaal voor de lol en de spiegelfotoswag; deze foto is gemaakt voor een boekopdracht Nederlands - raad het boek. )

Zonder te weten
Hermans , D d k van D
Foto is : als 2 druppels water

niels94 schreef:
Normaal gesproken knip ik andere mensen eraf of maak ik ze onherkenbaar voor ik de foto hier plaats, zoals je misschien wel weet. Deze keer niet. Dan weten jullie weer hoe super lekker ik eruit zie enzo.

Heb je dan niet het verkeerde gezicht onherkenbaar gemaakt?

Ik was even in de war wie ik was.

Is dat die moeder waar iedereen het in het "Vraag van de Dag" topic over had?

Gelukkig niet

Anders kon iedereen je nu met recht een "motherfucker" noemen bedoel je?

Anders zou hij in Volendam wonen.

Band Zonder Niels.

Moeder? Wat heb ik gemist? Een ware milf? Of.. niet? En komt ze naar de meeting?

niels94 schreef:
Ik was even in de war wie ik was.

Dat is de leeftijd, zoon.

Paap_Floyd schreef:
Moeder? Wat heb ik gemist? Een ware milf? Of.. niet? En komt ze naar de meeting?

Speciaal voor Paap dan, al hoort dit meer in het "memorabele quotes" topic thuis:

X schreef:
Ok - nieuwe vraag dan. Je hebt er maanden naar uitgekeken, een nieuwe release van een van je faves. En eindelijk, je hebt 'em te pakken gekregen, fysiek of digitaal; je zet het album op en het blijkt een fikse tegenvaller, ook na 3* draaien - wat doe je - bijv je spuwt je woede op MuMe, je geeft het (fysieke) album weg, je zet digitaal niet om in fysiek, nogmaals wat doe je?

- niels94: Ik zet het digitaal niet om in fysiek, in elk geval. Verder kan ik enkele tranen niet uitsluiten, evenals wat lossere handjes. Moet mijn moeder maar uitkijken.

- 2MY: eerst de moeder van niels94 een lesje leren. Sowieso. En vervolgens de cd verkopen op ebay.

- Sandokan: Ik verdrink mijn verdriet met behulp van goedkope wodka, gevulde chocolaatjes en Niels' moeder.

Ik heb me de laatste tijd wat laten gaan geloof ik, ik hoop dat men me nog herkent op de meeting morgen

(afbeelding)

Mooi kinnetje Micha!

Mooie kinnen zal je bedoelen.

Yann Samsa
Blaaskaak.

M'n vriendin is een feeder

Peter Griffin?

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 20:51 uur

geplaatst: vandaag om 20:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.