De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 23 februari 2013, 12:09 uur
niels94 schreef:
Verdorie, je lijkt wel zeven jaar ouder!
En Rob is gewoon een narcist geworden.
Verdorie, je lijkt wel zeven jaar ouder!
En Rob is gewoon een narcist geworden.
Geworden zeetie.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 12:20 uur
Ok, sinds je die fotocamera hebt gekocht komt het tot uiting, ook goed 
En Mju, waar staat die tweede 'P' dan voor? Overigens geil ik op mezelf, daar heb je wel een punt, ja...

En Mju, waar staat die tweede 'P' dan voor? Overigens geil ik op mezelf, daar heb je wel een punt, ja...
0
geplaatst: 23 februari 2013, 12:25 uur
Voor pot en ketel.
Mooie foto Lize! Achter de foto van mij heb ik mijn telefoonnummer geschreven. Bel gerust eens.
Mooie foto Lize! Achter de foto van mij heb ik mijn telefoonnummer geschreven. Bel gerust eens.

0
geplaatst: 23 februari 2013, 21:14 uur
Lize92 schreef:
Vindt het vriendje geen goed idee!
(quote)
Beetje lafjens - beetje zelfstandige vrouw vraagt zoiets niet - om Bill maar eens te parafraseren: To do or not to do ... is basically up to you.
Zeg dan gewoon nee tegen R&P.
p.s. zou ik vriendje zijn - zou "het" al een probleem zijn en ....

0
geplaatst: 23 februari 2013, 22:07 uur
Nou nou Mjuman, dat jij een directe, meer tactloze wijze van communiceren prefereert betekent niet dat je mijn manier van communiceren dan maar als 'laf' moet bestempelen.
Ik vind het overigens ook gek dat je zo'n opmerking ziet als een teken van afhankelijkheid. Er is niets mis met een gezonde relatie waarin het not-done is om in te gaan op iemand die je zojuist zijn nummer heeft aangeboden nav het zien van je foto.
Ik vind het overigens ook gek dat je zo'n opmerking ziet als een teken van afhankelijkheid. Er is niets mis met een gezonde relatie waarin het not-done is om in te gaan op iemand die je zojuist zijn nummer heeft aangeboden nav het zien van je foto.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 22:48 uur
Meestal vindt de ontgroening al in het voorsteltopic plaats, dus ik snap het dat het niet helemaal overkomt.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 22:50 uur
Lize92 schreef:
Ik vind het overigens ook gek dat je zo'n opmerking ziet als een teken van afhankelijkheid.
Ik vind het overigens ook gek dat je zo'n opmerking ziet als een teken van afhankelijkheid.
Ik zie het eerder als een teken van slimmigheid om meteen je vriendje ter sprake te brengen. Scheelt je vast een hoop vervelende privéberichten met onwelvoeglijke aanzoeken.

0
geplaatst: 23 februari 2013, 23:44 uur
Wat slowchat verwijderd. Het wordt weer tijd voor wat (eigen!) foto's.
0
geplaatst: 24 februari 2013, 01:36 uur
L_T_B schreef:
[...]Het wordt weer tijd voor wat (eigen!) foto's.
[...]Het wordt weer tijd voor wat (eigen!) foto's.
Doén we! Na bijna 5 jaar op MuMe treed ik (gedeeltelijk) uit de anonimiteit. Mijn eerste...

Cabeza pájaro enojado

[...]
0
geplaatst: 24 februari 2013, 01:51 uur
0
geplaatst: 24 februari 2013, 09:52 uur
Cabeza Borradora schreef:
En voor wie wil weten hoe ik er compleet uitzie is er Google "Zoeken op afbeelding"
En voor wie wil weten hoe ik er compleet uitzie is er Google "Zoeken op afbeelding"
Steven Spielberg
, = een spaanse belg 
0
geplaatst: 24 februari 2013, 11:22 uur
L_T_B schreef:
Wat slowchat verwijderd.
Wat slowchat verwijderd.
Ja, want we zullen het toch maar eens leuk hebben hier. Brrrr......
0
geplaatst: 24 februari 2013, 16:58 uur
@ GrafGrantz: Ik ben inderdaaad geen voorbeeld van het mooiste wat onze specie te bieden heeft. Maar "niet leuk" en Brrr... vind ik toch wel 

@ Rudi S: Steven Spielberg??
Ik kreeg al deze saaie maatpakken als resultaat:

@ Rudi S: Steven Spielberg??

Ik kreeg al deze saaie maatpakken als resultaat:

0
geplaatst: 24 februari 2013, 19:15 uur
Lize92 schreef:
(quote)
Micha heeft hier helemaal niks over te zeggen.

* denotes required fields.