De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2013, 15:31 uur

Afgelopen weekend op het Sjock Festival kwamen we weer een oude bekende tegen...
0
Yann Samsa
geplaatst: 11 juli 2013, 15:51 uur
Roger 
Iemand die de eerste twintig minuten van een show helemaal vooraan iedereen omver zal duwen en theatraal met zijn armen rond zal zwaaien gewoon omdat je al z'n bandjes zou zien. Kent zo goed als 0% van de bands die 'ie ziet, en wanneer de band niet te dramatisch genoeg speelt, is 'ie terug de camping op om mensen aan te spreken met 'ja, je herkent me waarschijnlijk wel hé'.
Gewoon een vervelend oudje met een aandachtscomplex, gesponsord door festivals (want wie gelooft nou echt dat iemand zonder werk genoeg trekt om het hele jaar door tickets te kopen; oké de sociale zekerheid in België is een farce, maar dat zou overdreven zijn).
Iets veel belangrijkers: +1 voor Paap en z'n teefjes, +1 voor ome Graf.

Iemand die de eerste twintig minuten van een show helemaal vooraan iedereen omver zal duwen en theatraal met zijn armen rond zal zwaaien gewoon omdat je al z'n bandjes zou zien. Kent zo goed als 0% van de bands die 'ie ziet, en wanneer de band niet te dramatisch genoeg speelt, is 'ie terug de camping op om mensen aan te spreken met 'ja, je herkent me waarschijnlijk wel hé'.
Gewoon een vervelend oudje met een aandachtscomplex, gesponsord door festivals (want wie gelooft nou echt dat iemand zonder werk genoeg trekt om het hele jaar door tickets te kopen; oké de sociale zekerheid in België is een farce, maar dat zou overdreven zijn).
Iets veel belangrijkers: +1 voor Paap en z'n teefjes, +1 voor ome Graf.
0
Sietse
geplaatst: 11 juli 2013, 16:33 uur
Moet een keer bij een festival iemand "per ongeluk" iemand met een schaar langs zijn armen vegen... (en als ze dan toch bezig zijn direct bij al die andere aandachtstrekkers met hun lelijke en vieze festival armbandjes om de arm...)
0
Yann Samsa
geplaatst: 11 juli 2013, 16:54 uur
Mensen die bij het eerste het minste alles cursief zetten, gotta love 'm. Het klinkt dan altijd zo lekker ondeugend, en het werkt met alles. Alles:
O, je hebt dus echt zin in kersenvlaai.
0
geplaatst: 11 juli 2013, 17:12 uur
Yann Samsa schreef:
Mensen die bij het eerste het minste alles cursief zetten, gotta love 'm. Het klinkt dan altijd zo lekker ondeugend, en het werkt met alles. Alles:
Mensen die bij het minste of geringste iemands taalgebruik gaan analyseren... Mensen die bij het eerste het minste alles cursief zetten, gotta love 'm. Het klinkt dan altijd zo lekker ondeugend, en het werkt met alles. Alles:

Hij had ook een leesteken kunnen gebruiken zoals in 'jíj', maar dit lijkt me hetzelfde idee.
0
geplaatst: 14 juli 2013, 12:29 uur
Yann Samsa schreef:

0
geplaatst: 14 juli 2013, 13:11 uur
0
geplaatst: 15 juli 2013, 00:01 uur
Is wel een mooie naam om met rust te worden gelaten. Probeer maar eens 10 keer annasimoniaine te roepen zonder daarbij in de fout te gaan. 

0
geplaatst: 15 juli 2013, 00:13 uur
Ik vraag mij vooral af waarom Jasper er niet naast zou kunnen zitten. Is ze zo onvriendelijk?
0
geplaatst: 15 juli 2013, 00:16 uur
Ik ben niet zijn zus, nee...
En die naam, nouja, zo heet ik alleen op het internet.
En die naam, nouja, zo heet ik alleen op het internet.

* denotes required fields.