MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Oeh Cute

Wat heb je idioot grote handen.

Een bek vol gouwe tanden...

Hoe is het met MacNeal?

Die is terug naar de kust.

LEES ALLES IN:

(afbeelding)

(afbeelding)

Afgelopen weekend op het Sjock Festival kwamen we weer een oude bekende tegen...

Roger de festivaldude

Yann Samsa
Roger

Iemand die de eerste twintig minuten van een show helemaal vooraan iedereen omver zal duwen en theatraal met zijn armen rond zal zwaaien gewoon omdat je al z'n bandjes zou zien. Kent zo goed als 0% van de bands die 'ie ziet, en wanneer de band niet te dramatisch genoeg speelt, is 'ie terug de camping op om mensen aan te spreken met 'ja, je herkent me waarschijnlijk wel hé'.

Gewoon een vervelend oudje met een aandachtscomplex, gesponsord door festivals (want wie gelooft nou echt dat iemand zonder werk genoeg trekt om het hele jaar door tickets te kopen; oké de sociale zekerheid in België is een farce, maar dat zou overdreven zijn).

Iets veel belangrijkers: +1 voor Paap en z'n teefjes, +1 voor ome Graf.

Sietse
Moet een keer bij een festival iemand "per ongeluk" iemand met een schaar langs zijn armen vegen... (en als ze dan toch bezig zijn direct bij al die andere aandachtstrekkers met hun lelijke en vieze festival armbandjes om de arm...)

Onweerwolf
Waarom eigenlijk? Omdat jij het niet mooi vindt?

Yann Samsa
Mensen die bij het eerste het minste alles cursief zetten, gotta love 'm. Het klinkt dan altijd zo lekker ondeugend, en het werkt met alles. Alles:

O, je hebt dus echt zin in kersenvlaai.

Onweerwolf

Yann Samsa schreef:
Mensen die bij het eerste het minste alles cursief zetten, gotta love 'm. Het klinkt dan altijd zo lekker ondeugend, en het werkt met alles. Alles:

Mensen die bij het minste of geringste iemands taalgebruik gaan analyseren...

Hij had ook een leesteken kunnen gebruiken zoals in 'jíj', maar dit lijkt me hetzelfde idee.

De leven...

(afbeelding)

Dit was overigens het uitzicht:

(afbeelding)

En nog een semi-actiefoto:

(afbeelding)

GrafGantz schreef:

Dit was overigens het uitzicht:

(afbeelding)

En dan heb je je ogen dicht...

Yann Samsa schreef:

Arrie schreef:
(quote)

En dan heb je je ogen dicht...

Lolbroek.

Lolbroek.

Heb je hem ook weer.

Sir Spamalot (crew)
Zalig, Micha! Nog één week voor mij...

Jav-

(afbeelding)

Met annasimoniaine.

Zus? Hoewel ik er helemaal naast kan zitten...

Je zou maar annasimoniaine heten...

Is wel een mooie naam om met rust te worden gelaten. Probeer maar eens 10 keer annasimoniaine te roepen zonder daarbij in de fout te gaan.

Ik vraag mij vooral af waarom Jasper er niet naast zou kunnen zitten. Is ze zo onvriendelijk?

Ik ben niet zijn zus, nee...
En die naam, nouja, zo heet ik alleen op het internet.

Een stelletje dan? Leukleuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.