De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 19:33 uur
Ja inderdaad Glenn! Blij dat je zo serieus uit de hoek komt.
En Slowgaze: Is zo'n hoedje niet erg hipster?
En Slowgaze: Is zo'n hoedje niet erg hipster?
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 20:11 uur
Eveningguard schreef:
Is zo'n hoedje niet erg hipster?
Is zo'n hoedje niet erg hipster?
Je meent het.
0
Sietse
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:31 uur
maar geen hoedje, of bellenblaas, en ik ben te oud...
0
Sietse
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:33 uur
ohh en naar verluid vind ik de meeste hipster muziek ook nog eens kut...
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:34 uur
Facial hair is wel - zie ook NRCNext - een ernstig hipster-feature. 
Und in der Verneinung zeigt sich die Bekräftigung (Schopenhauer)

Und in der Verneinung zeigt sich die Bekräftigung (Schopenhauer)
0
Sietse
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:41 uur
ohh ja, die heb ik ook al heel vaak gehoord...omdat ik een baard heb, hahaha.
Heb dat stuk wel in de NRC Next gemist moet ik zeggen...
0
Sietse
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:46 uur
Maar goed, hier een foto van mij samen met een aantal hipsters, bij een hipsteravond in de OCCII genomen met een hipstercamera (je weet wel, zo'n hele goedkope een met een rolletje)

Ik ben die gast links die naar grond aan het staren is...

Ik ben die gast links die naar grond aan het staren is...
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:47 uur
Sietse schreef:
Misschien fff google'n? D'r werden er een paar geïnterviewd en - eerlijk is eerlijk - je zou d'r op kunnen passen, op het plaatje. Vanuit concurrentie-oogpunt heb ik geleerd op mijn hoede te zijn voor geeky, nerdy looking dudes: die zorgen voor veel interferentie. Die kant van vrouwen - de nerd als magneet - heb ik nimmer begrepen, de val voor the hormone trap daarentegen wel
.
0
Sietse
geplaatst: 1 augustus 2013, 23:53 uur
maar mijn nerdy look valt wel mee hoor, ik loop over het algemeen in vrij nette kleding (of in shirts van bandjes/labels/gonzo-circus), zoals ook in bovenstaande een net overhemd met daarover een neutrale zwarte longsleeve.
Maar ik ga even googlen
Maar ik ga even googlen

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 augustus 2013, 00:34 uur
Ik heb me laten vertellen dat je een hipster het beste kan herkennen aan zijn verwoede pogingen om andere mensen voor hipster uit te maken. Maar ik weet niet of dat klopt.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 07:16 uur
Misschien zijn we allemaal wel hipster. Maar dan zijn we dus ook allemaal gelijk. Lang leven communistisch Nederland!
0
Sietse
geplaatst: 2 augustus 2013, 16:08 uur
panjoe schreef:
Ik heb me laten vertellen dat je een hipster het beste kan herkennen aan zijn verwoede pogingen om andere mensen voor hipster uit te maken. Maar ik weet niet of dat klopt.
Nee het is vooral het ontkennen van het zijn van een hipster. Maar de belangrijkste kenmerken: skinny jeans, hoedje (of muts), grote bril (die je eigenlijk niet nodig hebt), streepjes shirts, jaren 80/vroeg jaren 90 look en vooral bezig met er "anders uit zien dan de rest" waardoor ze er uit zien zoals de rest van de groep hipsters die bij het concert staan (en daarbij dan ook nog eens belachelijk er uit zien met "mode" waarmee je in de jaren 80/vroeg 90 eigenlijk ook al werd uitgelachen).
ohh en ze zijn overwegend tussen de 20 en 27 (student) en denken creatief te zijn...
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 18:09 uur
Hoezo, waarom zou een hipster niet ook een telefoon kunnen hebben. 

0
geplaatst: 2 augustus 2013, 20:09 uur
Jullie weten ook wel dat ik iedere MM wenkbrauwenconstest win:
Ps: Een echte Herman Brood op de achtergrond.

Ps: Een echte Herman Brood op de achtergrond.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:34 uur
Sietse schreef:
Nee het is vooral het ontkennen van het zijn van een hipster. Maar de belangrijkste kenmerken: skinny jeans, hoedje (of muts), grote bril (die je eigenlijk niet nodig hebt), streepjes shirts, jaren 80/vroeg jaren 90 look en vooral bezig met er "anders uit zien dan de rest" waardoor ze er uit zien zoals de rest van de groep hipsters die bij het concert staan (en daarbij dan ook nog eens belachelijk er uit zien met "mode" waarmee je in de jaren 80/vroeg 90 eigenlijk ook al werd uitgelachen).
ohh en ze zijn overwegend tussen de 20 en 27 (student) en denken creatief te zijn...
(quote)
Ik voldoe alleen aan de laatste zin, is dat op zich al genoeg?
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 10:11 uur
Gisteren een avondtochtje door de Rotterdamse haven gemaakt met de Spido.

* denotes required fields.